דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עם ישראל (לקראת תשעב) תקשור מאת האיטליגנציה הקוסמית 

מאת    [ 18/08/2011 ]

מילים במאמר: 911   [ נצפה 2624 פעמים ]

אוגוסט 2011, ט"ו באב תשע"א

 

עם ישראל (לקראת תשע"ב)

תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית

 

שלום וברכה לכם בנים ובנות אהובים ואהובות,

עם ישראל יקר, רבות נסתר מעיניכם במשך העידן העושה את צעדיו האחרונים, באשר למהותכם ותפקידכם בעולם החלום והדמיון. מבקשים למסור לכם, מיידע בנוגע לתפקידכם.

כפי שאולי ידוע לכם, האומות בעולם ניזונים מקשת הצבעים הבריאתית. כל עם, ניזון מצבע אחר בקשת. העם היהודי ניזון מהצבע סגול. הנוצרים מהצבע כחול, והמוסלמים מהצבע אדום וכן הלאה ביתר הדתות והעמים, המרכיבים את האנושות.

צביר העם היהודי, קיבל כלים בירידתו לחבור לאור. את הכלים הללו, הוא לקח על עצמו, להעביר ליתר האומות והעמים, למען ישובו כולם למקור, לאחד.

השנה הבאה על הכל לטובה, היא שנת תשע"ב - שנת הכניסה לשה השביעית, היא שנת השבת הבריאתית. שנה אשר במהלכה תיכנס שנת 2012 לפי הלוח הלועזי, ולחיבור ולמפגש בין שני תאריכים אלה (שנת 2012 ושנת תשע"ב)  נודעת משמעות עמוקה והיא, סיום רשמי של היום השישי בבריאה, מבחינת ההתפתחות האנושית אבולוציונית וכניסת יום שבת הקודש הבריאתי.

בששת ימי הבריאה (הקוסמיים, לא הארציים), נבראה הבריאה בחומר, בעשייה וביצירה המהווים את ההתפתחות. ביום השביעי ההתפתחות היא על דרך הרוח; "שבת וינפש". לא עוד עמל ועבודה פיסית, כי אם התעלות הנפש, הרוח והנשמה. ההוויה והחוויה יותר רוחנית - אנרגטית ופחות גשמית.

בכתובים אשר לכם, הוזכרו עב' שמות, כשמות הקודש של הבורא. ואכן, כוח ועצמה רבים טמונים ב- 72 יחידות המודעות הבריאתיות הצפונות בכתובים (ספר שמות, פרק י"ד) וכן בעץ החיים. למעשה, כל ארבעת היסודות, באים לידי ביטוי על עץ הספירות (הן הבריאתי והן האישי) באמצעות אותן צורות גיאומטריות המהות את היחידות הללו. לדוגמא, מ-ה-ש / ל-ל-ה, ו-ה-ו/ י-ל-י וכן הלאה.

נרמז לכם, כי משה קרע את ים סוף  בהיעזרו בכוח ובכלים בריאתיים אלה, בבורחו יחד עם בני ישראל ממצרים. ואכן, אלו כלים לשליטת הרוח על החומר. אם תרצו בהשאלה, הם מעין כפתורים המפעילים את המחשב הבריאתי.

בשנת תשע"ב, יתחברו בני ישראל לאותן יחידות מודעות אנרגטיות אלו, וילמדו כיצד להפעילם ע"י כניסה לרבדים ולמישורים מקבילים בבריאה. מתוך כך, יעבירו את המידע והכלים ליתר עמי העולם.

דעו, כי בתורה ובקבלה צפונים וטמונים סודות בריאתיים עמוקי מיני ים. התורה היא הגוף והקבלה היא הנשמה.

לעתים, אתם מתבלבלים לחשוב, כי האינטליגנציות במישורים ובממדים המקבילים, עליונים מעליכם. לא כך הוא. כולנו שותפים שווים בבריאה של אור עליון. כולנו שותפים שווים למסע החיים הקוסמי. כולנו שותפים להגשמת התוכנית הבריאתית האלוהית.

אתם תבינו, כי אנשים הינם לא רק שליחים בעולם ממישורי החוויה בבריאה, אלא אף ראשי החץ של אותם מישורים מהם אתם מגיעים. אתם חוקרי המעבדה הקוסמית המשוכללת ביותר שניתן להעלות על הדעת. ולכן, תפקידכם חשוב ורם מעלה. זו הסיבה שהנכם זוכים לקדימות אנרגטיות בבריאה וגם לביקורים מסקרנים מכל רחבי הבריאה, הבאים להביט בחיי אנוש המסיימים את עידן האדמה ומתחילים את תהליך כניסת עידן חדש בבריאה; ההתכוננות לרוח, להתעלות מעל לחומר והחיבור לנשגב ולטמיר. חיבור לאחדות הנצחית השורה בכל. לאהבה המזינה את הבריאה, כאם המינקת את ילדה.

בשל אותה שליחות ותפקיד, דעו כי האחריות הנלווית היא רבה וגדולה. למעשה, אתם אלו שמנגנים את האקורדים האחרונים של העידן המסתיים.

האם תשחררו את המוסכמות והמסגרות בקלות? בסליחה, בהשלמה ובאהבה?

האם תעדיפו את טובת הכלל על טובת הפרט? להתגבר מעל אשליית הנפרדות, היוצרת בניכם חיץ וקונפליקטים, פרי האגו האשלייתי שבניתם.

האם תבחרו להקשיב לחכמת הלב ולהעדיפו על היגיון קר ועקר, שאינו מודע לעולם הסיבות?

תלויה בכם האחריות לחוש את האור האלוהי המצוי בקרבכם. לחוות אלוהים חיים בתוככם.

רק לכם היכולת לשקף לזולתכם את היותם אור ויציר כפיו של הבורא. אתם הם צינורות האהבה של האור העליון של הבריאה כולה. אתם השליחים הישירים ובכם טמונה השליחות בעצם היותכם חווים על פני האדמה הברוכה של הבורא. לכם הזכות לשחק במגרש המשחקים הקוסמי.

אתם הנגנים הראשונים שינגנו את האקורדים הפותחים את עידן חדש. אתם, בני ישראל - ישר-אל מתחילים כבר בראשית השנה העברית הבאה להתחבר לאור הישר ובכך להקרין מאור זה ליתר העמים הדרים בכדור הארץ.

אתם תחוו פרץ של יסודות האש והאוויר בקרבכם. יש בכם את היכולת להשתמש ביסודות אלה, בצורה בונה ומפתחת עבור עצמכם ועבור כל העולם.

לשם כך, עליכם להיעזר בתבונה גם ביסודות המים והאדמה. כלומר, להתגבר מעל הרגשות הנמוכים אשר לכם - בעיקר רגש הפחד המניע אתכם רבות, בפרט בעשורים האחרונים. התחלתם להיאחז בחומר, בטובה הפרטית והאישית. בעוד שעליכם לחבור האחד לשני ולתמוך זה בזה, שכן גורלכם משותף הוא וברמת הנשמות, הנכם ערבים זה לזה.

רצוי כי תעזרו ביסוד האש, בכדי להתחזק בתחושת אומץ ולאזור את הביטחון מהיותכם מאוחדים, בזכויות ובחובות. מאוחדים במטרה להתפתח ולסייע בהתפתחות של כל העולם.

ככל שבני ישראל ייקחו על עצמם את התפקיד להיות אור לעצמם ולעמים, כן יקל על הכול תהליך סיום עידן ותחילתו של עידן חדש.

ככל שיותר אנשים יבינו, כי האור מצוי בקרבם ובקרב זולתכם, כן ייטב המעבר מתדרי עידן של עשייה וחומר לתדרי עידן של יצירה באמצעות המחשבה.

ככל שיותר אנשים יפנימו את תודעת האחד, השורה בכול, כן יופץ האור, במהירות ויאיר את החשכה האשלייתית, אשר אפיינה את התודעה האנושית בעידן אדמה.

ככל שתקדימו להאיר את נקודות החושך האישיות אשר לכם, כן תיקחו חלק חשוב בהארת העולם כולו.

תשע"ב היא שנה בה יתכונן העולם לעידן החדש באופן מודע. שנה בה יתעוררו החיבורים האנרגטיים, שהיו רדומים אצל בני האדם ויפעלו במרץ לחבר את האדם לכל הממדים והמישורים בבריאה. שנה של תמורות אנרגטית, חברתיות, אישיות וכלליות.

שנה של חיבור לעץ החיים הבריאתי ובתוך כך, לאותן יחידות גיאומטריות המזינות את המערך הבריאתי הכולל ובכלל זה את הממד השלישי.

אנו נמשיך ללוות אתכם ולסייע בידיכם באהבה ובהערכה אינסופיים.

תבורכו מפי עליון

האינטליגנציה הקוסמית

 

 

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים ומידעים של העידן החדש. ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב