דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס פליירינג 

מאת    [ 18/08/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1904 פעמים ]

אתם טיפוסים של קסמים, להטוטים, ג'אגלינג ותמיד תהיתם איך עושים את כל זה. ובכן, אם אתם תוהים אם אתם צריכים כישרון לכך, אז לא. כל מה שצריך זה סבלנות ורצון עז. קורס פליירינג יכול להגיע בתוך קורס ברמנים או לחילופים בקורס בפני עצמו אשר ילמד אתכם תורה שלמה של להטוטים ועולם מזיגת משקאות שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

קורס פליירינג – גם אם אין לך קורדינאציה

כאמור, ניתן לעשות קורס פליירינג לבד ולדעת כיצד לזרוק בקבוקים באוויר בלהטוטנות מושלמת אך אין זה שווה אם אינך יודע את כל תורת המזיגה והמשקאות. חשבו על זה כך – לא הייתם רוצים לגשת לטסט מבלי לערוך שיעורי נהיגה נכון?

גם אם לא ניחנתם בקורדינציה טובה אין לך מה לחשוש כלל וכלל. על ידי למידה אינטנסיבית ונכונה עם מורה מנוסה תוכלו להגיע לתוצאות טובות הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. אז מה לומדים במהלך הקורס? ובכן, במהלך הקורס תלמדו אודות שייקרים, להטוטנות ובקבוקים (שאינם שבירים ולמעשה בטוחים יותר לשימוש).

הקורס עצמו מועבר עם מוזיקת רקע על מנת להכניס אתכם אל האווירה שיש בפאבים, מועדונים, אירועים וכולי. הקורס יכין אתכם לעמידה בלחצים על מנת שתעבדו בתור ברמנים תוכלו להשתלב בעבודה במהירות ללא קושי מיוחד.  חשוב לדעת שפיילרינג יכול להיות חלק מקורס ברמנים מורחב, בו לומדים עוד כל מני דברים שישפרו את ביצועים שלכם על הבר, כמו שפת גוף, מכירות, שיווק וכדומה. הכול על מנת שתהיו ברמנים מעולים.

למי קורס פליירינג מתאים וכמה זמן קורס זה נמשך?

בוודאי אתם תוהים "למי קורס זה מתאים", ובכן, חשוב להבין שקורס פליירינג מתאים למעשה לכולם. כל אדם שתמיד חלם להכין להכין שייקים מדהימים ותוך כדי להקפיץ בקבוקים באוויר יוכל ליהנות מקורס זה. גם אם לא ניחנתם בקורדינאציה טובה אין לכם מה לחשוש, מורה טוב יוכל לפתח אצלכם את המיומנות שתהפוך אתכם לברמנים טובים עם יכולת להטוטנות.

משך הקורס יכול להשתנות בין מוסד לימוד אחד לבין מוסד לימוד אחר. עם זאת, ברוב מוסדות הלימוד משך זמן הלימוד נע בין 4 ל-8 מפגשים כשכל מפגש הוא לפחות כ-3 שעות.

מחירים והיכן ניתן ללמוד קורס זה?

מחירי קורס פליירינג נע בין 2000 ש"ח ל- 5000 ש"ח. מומלץ לא למהר ולסגור במקום ספציפי אלא לערוך סקר שוק. על ידי סקר שוק תוכלו לברר היכן ניתן ללמוד את הקורס, האם מקום זה בעל מוניטין וניסיון, כמה זמן לוקח הקורס ואפילו תוכלו לבקש להיכנס לשיעור ניסיון על מנת לראות את הצורה בה המדריכים מעבירים את השיעור. כמו כן, אל תשכחו לערוך לאחר מכן השוואות מחירים.

ניתן למצוא כל מיני בתי ספר שמעבירים את קורס הפיילרינג, כמו למשל:


    • בית הספר בר מאסטר.
    • בית הספר זמן אמיתי.
    • בית הספר אשכולות.
    • בית הספר ברטנדר.
    • בית הספר לימון

חולמים להיות ברמנים עם יכולת להטוטנות? כעת אתם יכולים. על ידי קורס פליירינג תוכלו להפוך לבמרנים להטוטנים מהשורה הראשונה ולא רק ליהנות מרווחים גדולים במקצוע אלא גם ליהנות מהעבודה עצמה.

 

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב