דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוצאים לשבת בר מצווה 

מאת    [ 11/10/2007 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 10427 פעמים ]

יוצאים לשבת בר מצווה

שבת בר מצווה היא אחת השבתות החשובות ביותר לנער החוגג בר מצווה. את מי מזמינים, איפה חוגגים ואיך הכי קל לארגן שבת בר מצווה איכותית ?

הנכם מוזמנים...

ברגע שתתחילו לתכנן שבת בר מצווה תגלו שכמו חתונה, גם כאן יש לא מעט התלבטויות לגבי כמות המוזמנים ומי מבין הקרובים והחברים יוזמן לחגוג איתכם את שבת הבר מצווה של הילד. הפתרון מצוי במקום שבו תחגגו:
אם אתם מתכננים ללכת לחגוג שבת בר מצווה בבית מלון בארץ אז מוטב כי תזמינו את המשפחה המורחבת (אחים, דודים, משפחה רחוקה) וגם את החברים שלכם ואת חבריו של הילד לפחות לארוחת צהריים. יש הורים שחוגגים שבת בר מצווה ומזמינים לבית המלון את המשפחה לסופ''ש של חגיגה בבית מלון, לא חובה.

אם אתם מתכננים לחגוג שבת בר מצווה בחצר הפרטית אז אולי לא כדאי להזמין אליכם יותר מ-50 חברים וקרובים (תלוי בגודל הגינה כמובן).ככל שיהיו יותר מוזמנים כך ההוצאות של קייטרינג, חשמל, משקאות וציוד מיוחד כמו שולחנות, כיסאות, מפות וכו'... יכולות להעלות לכם בדיוק כמו ללכת לחגוג שבת בר מצווה בבית מלון.

בכל חגיגת שבת בר מצווה מומלץ להתחשב בילד ולהבין שחשוב לו שהחברים הטובים מבית הספר, השכונה או החוג יגיעו לחגוג איתו ולכן יש להכניס את כמות החברים של חתן הבר מצווה לשקלול המוזמנים.

הבר מצווה תתקיים ב...

ישנם שלל רעיונות ומקומות מיוחדים לחגיגת שבת בר מצווה אך המקום האידיאלי לכם תלוי בתוכנית של החגיגה, יש עליה לתורה או אין עליה לתורה ?

אם אתם מתכננים עליה לתורה בשבת בר המצווה מומלץ לכם לחשוב על שבת בר מצווה באזור הבית ששם בוודאי יש בית כנסת שכונתי שבו יוכל חתן הבר מצווה לעלות לתורה ולקרוא את הפרשה שלו אל מול קהל הדודים, דודות וחברים. מצד שני תוכלו גם לחגוג שבת בר מצווה בבית מלון שבו מצוי בית כנסת קטן ואינטימי שמתאים בדיוק למשפחה שלכם ויכול להיות חוויה אינטימית ומיוחדת גם לכם וגם לחתן בר המצווה.

אם אתם לא מתכננים עליה לתורה תוכלו לחגוג שבת בר מצווה בכל מקום שתרצו ותוכלו לבחור בתי מלון ללא קשר לבית כנסת ואף לערוך שבת בר מצווה בבית ולערוך ברביקיו ענק לכל המוזמנים ולהביא מתקנים מתנפחים לילדים ואפילו לחשוב על תקליטן שיכניס קצת קצת למסיבה.

איזה בלאגן !

ארגון שבת בר מצווה הוא כמו כל ארגון אירוע אחר, מציאת מקום לחגוג, הכנת הזמנות לבר מצווה, שיעורים לעליה לתורה, קייטרינג, בגדים לבר מצווה ועוד הכנות וארגונים רבים ומיגעים. ראשית עליכם למצוא מקום לחגוג כבר כשלושה חודשים לפני מועד החגיגה ואז להחליט על כמות האורחים, אם הם ישנים איתכם בבית המלון או שבכלל אתם עושים שבת בר מצווה בבית ואז לבחור בין שירותי קייטרינג לבין כיבוד קל לאורחים.
רצוי מאוד להתחיל את ההכנות 3-4 חודשים לפני החגיגה ובכך להימנע מלחצים מיותרים או מבלאגן אטומי רגע לפני החגיגה.
עופר הירש - אירוע נטו
http://www.eruaneto.co.il ארגון חתונות ואירועים - אירוע נטו



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב