כאשר בעל אתר שאיננו יודע באופן מקצועי לקדם אתר ופשוט לומד בדרך המעשה,שזה גם טוב,לא תמיד ידע מהם הדברים והנקודות שיכולות לעזור לו לשפר את הגברת התנועה לאתר.
הנקודות שאני אציין אינם הנקודות החשובות ביותר,אם כי חשובות ברמה כזו שבהחלט תעזור לשיפור הגברת התנועה ושיפור מיקום האתר במנועי חיפוש.
1.מחקר מילות מפתח - בדיקה מעמיקה ומקצועית אחר מילות מפתח המתאימות והרלוונטיות ביותר בו עוסק האתר,
בכדי שנביא לאתר כניסות איכותיות ואשר יביאו את הלקוח הפוטנציאלי ביותר לאתרך ולא סתם גולש מזדמן.מניסיון,אתרי אינטרנט רבים שיפרו בצורה מאד משמעותית ורצינית את תנועת המבקרים אליהם,וזאת ע"י
סינון ובחירת מילות חיפוש מדוייקות יותר.מילות מפתח מדוייקות וחזקות יביאו הבחלט את הגולש הפוטנציאלי ולא לקוח שבמקרה ראה והגיע אליך דרך מילת חיפוש
כללית ואף לא חשובה כלל.
2.הטמעת מילות החיפוש ותיקון הקודים באתר - לאחר מציאת ובחירת מילות המפתח שעשינותעכשיו עלינו
להטמיע אותו באתר ובמקומות הדרושים כדי שמנועי החיפושיוכלו למצוא אותו במילות המפתח הנבחרות והממוקדות.
שיפור קודי האתר,יעזור רבות למנועי החיפוש למצוא את אתרך ואת הדפים שבו לפי הנושאים הרלוונטים.
3.יצירת והחלפת קישורים - יצירת קישורים והחלפת קישורים עם אתרים אחרים מאותו תחום,
יביאו להעלאת דירוג אתרך ובכך גם ימצאו יותר.ניתן לעשות החלפת קישורים באמצעות אתרים שונים אשר עושים זאת בחינם וגם בתשלום.חשוב לשים לב
מאיזה אתרים הקישורים.לפעמים קישורים מאתרים מפוקפקים יכולים לגרום לנזק רב לאתר.לכן מומלץ לפי שיקול דעת, גם לעשות החלפת קישורים בתשלום.
החלפת קישורים בתשלום ביא בהחלט הדרך האיכותית ביותר אך גם יקרה יותר.רכישת קישורים מאתרים בעלי דירוג גבוהה מאותו תתחום שלך
יכולים לעלות את דירוג אתרך מהר ובכך גם יוכלו למתוא אותך יותר הרבה.
4.מעקב ובקרה - לאחר ביצוע כל פעולות אלו,יש לבצע מעקב שוטף אחר נתוני הקמפיין לקידום האתר.
כחלק מהמעקב לקידום האתר,ניתן לעקוב ולדעת כמה הקלקות ביצעו,באילו מילים הקליקו איזה מילות חזקות יותר ואיזה חלשות ובכל לתקן ולהמקד במילות רלוונטיות,כמה זמן שהו בכל דף באתר וביזה איזור גיאגרפי בעולם-באיזה עיר הקליקו ונכנסו לאתר.
ניתוח ומעקב נכון אחר הקמפיין,תוכל לשפר את מילות החיפוש החות חזקות במילות יותר חזקות ורלוונטיות.שיפור ומעקב שוטף מבטיח שיפור באחוזי ההקלקות והגברת תנועה לאתר.
הנקודות שאני אציין אינם הנקודות החשובות ביותר,אם כי חשובות ברמה כזו שבהחלט תעזור לשיפור הגברת התנועה ושיפור מיקום האתר במנועי חיפוש.
1.מחקר מילות מפתח - בדיקה מעמיקה ומקצועית אחר מילות מפתח המתאימות והרלוונטיות ביותר בו עוסק האתר,
בכדי שנביא לאתר כניסות איכותיות ואשר יביאו את הלקוח הפוטנציאלי ביותר לאתרך ולא סתם גולש מזדמן.מניסיון,אתרי אינטרנט רבים שיפרו בצורה מאד משמעותית ורצינית את תנועת המבקרים אליהם,וזאת ע"י
סינון ובחירת מילות חיפוש מדוייקות יותר.מילות מפתח מדוייקות וחזקות יביאו הבחלט את הגולש הפוטנציאלי ולא לקוח שבמקרה ראה והגיע אליך דרך מילת חיפוש
כללית ואף לא חשובה כלל.
2.הטמעת מילות החיפוש ותיקון הקודים באתר - לאחר מציאת ובחירת מילות המפתח שעשינותעכשיו עלינו
להטמיע אותו באתר ובמקומות הדרושים כדי שמנועי החיפושיוכלו למצוא אותו במילות המפתח הנבחרות והממוקדות.
שיפור קודי האתר,יעזור רבות למנועי החיפוש למצוא את אתרך ואת הדפים שבו לפי הנושאים הרלוונטים.
3.יצירת והחלפת קישורים - יצירת קישורים והחלפת קישורים עם אתרים אחרים מאותו תחום,
יביאו להעלאת דירוג אתרך ובכך גם ימצאו יותר.ניתן לעשות החלפת קישורים באמצעות אתרים שונים אשר עושים זאת בחינם וגם בתשלום.חשוב לשים לב
מאיזה אתרים הקישורים.לפעמים קישורים מאתרים מפוקפקים יכולים לגרום לנזק רב לאתר.לכן מומלץ לפי שיקול דעת, גם לעשות החלפת קישורים בתשלום.
החלפת קישורים בתשלום ביא בהחלט הדרך האיכותית ביותר אך גם יקרה יותר.רכישת קישורים מאתרים בעלי דירוג גבוהה מאותו תתחום שלך
יכולים לעלות את דירוג אתרך מהר ובכך גם יוכלו למתוא אותך יותר הרבה.
4.מעקב ובקרה - לאחר ביצוע כל פעולות אלו,יש לבצע מעקב שוטף אחר נתוני הקמפיין לקידום האתר.
כחלק מהמעקב לקידום האתר,ניתן לעקוב ולדעת כמה הקלקות ביצעו,באילו מילים הקליקו איזה מילות חזקות יותר ואיזה חלשות ובכל לתקן ולהמקד במילות רלוונטיות,כמה זמן שהו בכל דף באתר וביזה איזור גיאגרפי בעולם-באיזה עיר הקליקו ונכנסו לאתר.
ניתוח ומעקב נכון אחר הקמפיין,תוכל לשפר את מילות החיפוש החות חזקות במילות יותר חזקות ורלוונטיות.שיפור ומעקב שוטף מבטיח שיפור באחוזי ההקלקות והגברת תנועה לאתר.
אבי רוזנטל,מנהל חברה לקידום ופרסום אתרים במנועי חיפוש בשם אד ווב
www.ad-web.co.il
www.ad-web.co.il