דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה ואור הירח 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2552 פעמים ]

בשעה טובה אתם ההורים החלטתם לסגור עם מועדון לבת מצווה. חיפשתם, הלכתם, הסתובבתם, חקרתם, עד שמצאתם מקום שנדלקתם עליו! אז מתי כדאי לסגור בו אירוע, בשעות הערב או בשעות הצהריים?

אם אנחנו מדברים כאן על שעות הצהריים - רוב הסיכויים שמדובר בצהריי יום שישי. השאלה היא – האם האורחים שלכם הם מהסוג שביום שישי עסוקים במרתון מטורף של ניקיונות ובישולים, או שהם מאלה שפוקחים חצי עין בשעה עשר בבוקר, משתרכים לבית קפה הסמוך, לוגמים להם נס בשקט ובשלווה? כי סביר להניח שמסיבה של מועדון לבת מצווה בצהריי יום שישי עלולה להרגיז אורחים מהסוג הראשון, שרואים את יום שישי בתור יום הספונג'ה השבועי, יום הקניות השבועי, יום הסידורים הרשמי. להרבה אנשים אין ממש זמן ו/כוח לסידורים אינטנסיביים באמצע שבוע, מה שמשאיר להם (ולכל עם ישראל ואחותו) כמה שעות ספורות ביום שישי להתארגן לקראת הסופ"ש. אורחים מרוגזים הם לא ממש מתכון לצ'קים נדיבים, כפי שכולם יודעים.

למסיבה של מועדון לבת מצווה המתקיימת בשעות הערב יש את היתרונות והחסרונות שלה. מסיבה בערב היא מן הסתם מקובלת יותר בארצנו. השאלה היא אם אתם רוצים לגרור את האורחים שלכם אל מועדון לבת מצווה כשהם עייפים וטרוטי עיניים מהעבודה, או שאולי תעדיפו בכל זאת את יום שישי בצהריים. החלטה קשה, אין ספק. לאירוע של מועדון בת מצווה בלילה יש צ'ארם של מסיבת ריקודים סואנת ומלאת אווירה, רוויה (אלכוהול?) מיץ פטל.

מועדון בת מצווה החוגג בצהריי שישי, לעומת זאת, יש הילה אריסטוקרטית, שכן מי האנשים שיוותרו על ניקיונות ובישולים בשעות הפנאי היחידות שלהם? אנשים שיש להם עוזרת ומנקה, כן... הם יכולים להתפנות אל חגיגת מועדון בת מצווה נעימה וסולידית.  

מועדון בת מצווה בצהריי שישי, כמו חתונות, מקבל גוון ייחודי - וכמו כל דבר ייחודי, הוא שנוי במחלוקת. הוא עשוי להיות מרגיז, אך מצד שני – מרענן להפליא במקוריות שלו. כשאנחנו באים ביום שישי בצהריים אל אירוע בת מצווה אנחנו יודעים שמדובר במשהו אחר. כפרי, נינוח ואקסקלוסיבי.

במיתולוגיות ובסיפורים הירח תמיד ידוע ככוכב אריסטוקרטי, קריר, עם אור מעומעם, חלש ונעים. השמש, לעומת זאת, ידועה כחסרת רחמים, לוהטת, חמת מזג. משום מה, אירועים בשעות הערב נהפכו לעממיים במיוחד בגלל שהם מהווים את הבחירה המקובלת, ודווקא אירועים בצהריי שישי נחשבים לסולידיים ושקטים משהו.

מועדון בת מצווה – מתי תחגגו את היום המיוחד שלכם, לאור הירח או לאורה של השמש?

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב