דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: כל הדרכים מובילות לרומא 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2394 פעמים ]

השכרת רכב בארץ היא עניין חיוני בארצנו. למעשה, אי אפשר אחרת.
אנשים מוצאים את עצמם נזקקים לשרותי חברות השכרת רכב בארץ בגלל התחבורה הציבורית הכושלת ונחשלת, שהיא מסורבלת ולא נוחה בכלל. זה גורם לכולנו להרגיש כאילו ארצנו היא לא מעצמת היי טק, אלא כפר נידח ומרוחק באפריקה שאין בו תשתיות של חשמל, ושאנשים מגיעים ממקום למקום באמצעות גמלים.
אילו רק היינו מתגוררים באירופה, שבה כבר שנים על גבי שנים יש בערים שפע של חשמליות, ומתחת לרחובות הסואנים יש רשת שלמה, סבוכה ויעילה של רכבות תחתית המביאות נוסעים בקלות ובתזמון של שעון שוויצרי למחוז חפצם... אם ישראל הייתה כזו, האם חברות השכרת רכב בארץ היו כל כך פופולאריות בישראל כפי שהן היום?  
אין מנוס: חייבים השכרת רכב בארץ – כי בניגוד לאירופה, אין פה רכבות תחתית, אין פה חשמליות, יש פה בעיה חמורה. אמנם יש רכבת רגילה  (עם לא מעט שביתות עובדים ותיקונים במסילות), שאכן מביאה אותנו לתל אביב, העיר שאתם בוודאי עובדים בה, אך מרגע שהגעתם לעיר הגדולה, איך תגיעו, למשל, לרחוב הנמצא בתוך קרביו של אזור הדרום? או, איך תגיעו לאזורי השמנת בצפון העיר? או לאזורים התוססים במרכז? במונית שירות? בקו עירוני?
התחבורה הציבורית מכתיבה נסיעה ברכבת, פלוס קו אוטובוס אחד או שניים, מה שאומר שיום העבודה (או הבילוי) שלכם מתחיל באופן מתיש למדיי ושתגיעו עייפים למדיי בשעות שאתם אמורים להיות הכי רעננים. באמת מייאש. לחשוב שאחרי שסיימתם את כל המסע המפרך הזה וסיימתם לעבוד, אתם צריכים להתחיל אותו מחדש... כן, השכרת רכב בארץ – כי אין לנו זמן לבזבז על המתנה לאוטובוסים, מוניות שירות ורכבות.
השכרת רכב בישראל – כי אנחנו לא באמת נהנים לחלוק את נסיעתנו בתחבורה ציבורית, במקומות הומים, סגורים, חנוקים ועמוסים בכל מיני אנשים שאנחנו לא מכירים וגם לא מעוניינים להכיר.
השכרת רכב בישראל - כי אנחנו רוצים להיכנס הישר לתוך האוטו ולנסוע הביתה, לא ללכת לתחנת האוטובוס ולבהות שם בעגמומיות במשך חצי שעה עד שהאוטובוס מגיע – רק כדי לגלות שהוא עמוס מידי ואין בו מקום לעלות. כי אין לנו כוח לאיחורים השגרתיים של הרכבת. השכרת רכב בישראל – כי אין היום דרך אחרת.
השכרת רכב בישראל – כי התחבורה לא מתייעלת ולא תתייעל. השכרת רכב בישראל – כי אם אתם מאמינים שתהיה רכבת קלה/תחתית בתוך תל אביב, יותר סביר שהמשיח יגיע לפניה על חמור לבן. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב