דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודת בני נוער בחופש הגדול 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3575 פעמים ]

הנה התחיל החופש הגדול ואיתו גם עבודות הקיץ הרבות. בני נוער רבים מנצלים את חופשת הקיץ הגדולה לעבוד ולחסוך קצת כסף לעתיד, או פשוט כדי לשלם עבור פעילויות הקיץ הרבות. כדי להיות מוכנים כמה שניתן ולדאוג לקבלת זכויותיכם המלאות, מומלץ להתעדכן באתרי הסתדרות עובדים. במאמר הבא ניתן לכם מידע בסיסי לגבי וכן נתייחס לנושאים הבאים:


    • הסתדרות העובדים החדשה
    • קו לעובד
    • זכויות עובדים
    • חוקי העבודה

ראשית, מהי הסתדרות העובדים החדשה

הסתדרות זו היא המוסד הוותיק ביותר בכלכלה והחברה הישראלית. מאות אלפי העובדים והגמלאים מאורגנים בהסתדרות, ומאות אלפים אחרים נהנים מפעילותה. בשנים האחרונות אנו נתקלים בניסיונות רבים לפגוע במעמדם של העובדים והגמלאים ולהפחית בכוחה של העבודה המאורגנת.

הדרך החדשה של ההסתדרות מחזקת את האיגוד המקצועי הפועל אך ורק לטובת העובדים והגמלאים. אני מאמין שכך תתרום ההסתדרות הרבה יותר לתיקון דרכה ולשיפור דמותה המוסרית של החברה הישראלית. ככל שההסתדרות תביא לשינוי בנושא זה כך תגדל השפעתה על החברה הישראלית כולה. אתר הסתדרות העובדים מעודכן וחדש ומכיל פרטים חשובים ושירותי תמיכה לעובדים וגמלאים.

קו לעובד

אחד השירותים אשר מציעה ההסתדרות הוא קו פתוח לעובדים ולגמלאים. ניתן להתקשר לקו זה בשעות הפעילות או להשאיר הודעה בכל שעה של היום אשר תענה בהקדם. נציגי הסתדרות מציעים מתן מידע עדכני לגבי פעילות בתחום התעסוקה וזכויות עובדים, לגבי זכויות עובדים, חוקי עבודה וכן מטפל בפניות להתאגדות ולהסתדרות.

אם אתם בני נוער או הורים לילדים אשר עובדים הקיץ, מומלץ להתקשר לקו לעובד כדי לקבל מידע מלא על זכויות בני הנוער העובדים בחופש הגדול. במקרה של חשד בפגיעה בזכויות אלו, הנציגים ישמחו לתת מלא ולהפנות אתכם הלאה.

הסתדרות הנוער העובד והלומד

הסתדרות הנוער העובד והלומד היא תנועה חברתית האחראית על אספקת שירותי חינוך, תרבות, וקהילה. בנוסף, מהווה התנועה איגוד מקצועי עבור בני נוער בטווח הגילאים 10-18. התנועה הינה בעצם חלק בלתי נפרד של ההסתדרות והחברות בה היא אישית ומותנית באי השתייכות לכל ארגון מפלגתי של נוער.

בין היתר מתפקדת הסתדרות הנוער כמייצגת את בני הנוער בישראל ולכן גם מעניקה לחבריה הגנה מקצועית והכשרה מקצועית, חותמת על הסכמי עבודה קיבוציים המשפרים את זכויותיו הסוציאליות של הנוער העובד וכן מגבירים את הביטחון התעסוקתי. בנוסף, ההסתדרות דואגת כי החוקים הנוגעים לנוער העובד ייושמו ויאכפו. מומלץ לעיין באתר הסתדרות הנוער העובד והלומד בכדי לקבל מידע עדכני וחשוב בתחום לקראת הקיץ.

מה חשוב לעשות לקראת עבודה בחופש הגדול

החופש הגדול הוא תקופה מהנה ומשמחת עבור רבים מבני הנוער בה הם זוכים ליהנות ממזג האוויר, מטיולים ומפעילות חברתית לצד עבודה לעיתים קרובות. בכדי להבטיח כי תקופה זו תהיה מהנה כמו שהיא צריכה להיות, מומלץ לבדוק מהם זכויותיכם כנערים ונערות ומי עומד לצידכם בתחום זה.

הסתדרות הנוער העובד והלומד מציעה תמיכה לבני נוער במיוחד בתקופה זו של עבודה בחופש הגדול. הנכם מוזמנים לפנות אל אתרי ההסתדרות, לטלפן לקו לעובד. בנוסף, מומלץ תמיד לקרוא ולעיין בחומרים כתובים, בין היתר באתרי האינטרנט, כדי להיות מיודעים לגבי זכויותיכם כעובדים צעירים. חופש נעים!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב