דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קצת על דירות למכירה, בתים למכירה ודירות יד שניה 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1746 פעמים ]

זהו זמן טוב לעשות קצת סדר במושגים השונים הקשורים לתחום של דירות למכירה. דירות למכירה כוללות בתים למכירה שהם חדשים כמו גם דירות יד שניה. דירות למכירה אפשר למצוא באתרי האינטרנט השונים וגם בלוחות המודעות המיושנים שכולנו רגילים אליהם. על מנת למצוא דירות למכירה שמוצעות במחירים ובתנאים סבירים יש לערוך מחקר מקיף וממצה וסקר שווקים דקדקני. בתים למכירה וגם דירות יד שניה עשויים להיות מוצגים לכם בצורה מטעה ובמחירים שאינם משקפים את שוויים האמיתי בשוק. משום כך, יש להישמר, להשוות היטב מחירים של דירות למחירה שונות באותו אזור ולהיעזר בשירותי ייעוץ מקצועיים. תקצוב ומחקר

לפני שניגשים לבדוק דירות למכירה כדאי לתקצב מראש. מי שיודע מראש מהו התקציב, או התקציב המקסימלי אותו יוכל להקדיש לתהליך הקנייה, יוכל למקד את תשומת ליבו לאזורים המתאימים ולגודל הנכס המתאים. הדבר נכון גם לגבי בתים למכירה וגם לגבי דירות יד שניה. כמובן שצריך לזכור כי על עלותן של דירות למכירה יתווספו גם עלויות שונות נוספות כגון שיפוץ והתאמה, מעבר דירה, מסים שונים וכדומה. מחירי דירות למכירה לא יכללו לדוגמה את עלות מס הרכישה שעשוי להגיע לעד שלושה אחוזים משווי העסקה. לכן תקצוב מדויק בהתחלת התהליך חשוב כל כך. חבל להתחיל תהליך ארוך ומייגע רק כדי לגלות בסופו שבדקתם דירות למכירה שאינכם יכולים להרשות לעצמכם.

דמי תיווך ושכר טרחה לעורכי דין

בתים למכירה שהם חדשים יוצעו למכירה פעמים רבות על ידי הקבלן עצמו וללא דמי תיווך. לעומת זאת, דירות יד שנייה יוצעו למכירה פעמים רבות על ידי מתווכים שיגבו עמלה עבור שירותיהם. למרות שנהוג להירתע משימוש במתווכים בגלל העמלה שהם גובים, באזורים מסוימים, דירות למכירה איכותיות יוצעו בעיקר על ידי משרדי תיווך. בסופו של דבר, מתווכים יכולים לסייע לערוך התאמה מוצלחת בין מוכר לקונה וההיכרות שלהם עם אזורי הנדל"ן הטובים יכולה לסייע לכם להבטיח את קיומה של עסקה מוצלחת. הוצאה נוספת שצריך לקחת בחשבון כאשר בודקים מחירי דירות למכירה היא שכר הטרחה של עורך הדין. כיום אין כמעט עסקת נדל"ן שיכולה להתבצע בהצלחה ללא שירותיו של עורך דין מקצועי ולכן יש להוסיף מראש אחוז מסוים לגובה סכום הרכישה. 

 

לסיכום, דירות למכירה יוצגו בצורות שונות ובמחירים שונים בלוחות המודעות. על מנת להימנע מהפתעות, יש להוסיף מראש לסכום המוצע לכם את כל ההוצאות הנלוות כולל דמי תיווך, שכר עורך דין, מסים, עלות ההובלה, שיפוצים וריהוט. יש גם לבדוק בזהירות את תנאי העסקה ואת השווי האמיתי של הנכס בהתחשב באזור בו ממוקם הנכס המוצע למכירה.

ניר חודרה הוא מנהל טריפל פתרונות אינטרנט, המתמחה בשירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ובשירותי שיווק באינטרנט.


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב