דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דקים -השילוב היפה בין עץ ופרקט 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1706 פעמים ]

יש לא מעט אנשים שעבורם פרקטים  אינם רק סוג של ריצוף או חלופה לו, אלא אלמנט עיצובי חשוב לא פחות מאשר ריהוט. לבד מיופיה (יופי הוא שאלה של טעם אבל גם תשובה עליה...) פרקטים הם גם רצפה שימושית ומועילה בכך שהיא מבודדת מעולה: שומרת על חום הבית ומונעת חדירת קור מחוץ לו. פרקטים מאפשרים גם לילדים להתרוצץ יחפים מבלי חשש להינזף על ידי הוריהם... רצפת פרקטים נחשבת עמידה ואיכותית, לא נשחקת בקלות, עמידה גם בפני רטיבות ולחות.  קל לחדש ולשדרג פרקטים. קל לנקות פרקטים.

 פרקטים  באור ובקול אחר:

מי שמחפים את רצפת ביתם בסוג מסוים של פרקטים עשויים להיות מופתעים: האור בחדר שונה וגם התהודה בו. לוקח זמן להתרגל. מאחר שיש סוגים שונים של פרקטים  ויצרנים ומתקינים רבים, מומלץ לעשות סקר שוק ולקבל חוות דעת מאנשים שבביתם הותקנו פרקטים. לפני הבחירה למדו את הנושא:  חשוב לדעת כי יש סוגים אחדים של פרקטים: כאלה  העשויים שכבות של עץ טבעי, כאלה העשויים מיחידה אחת של עץ מלא ופרקטים סינתטיים מהסוג המכונה פרקט למינציה.

 פרקט למינציה – לא רק ברירת מחדל:

לפעמים, החלופה עדיפה על המקור. לפעמים התחליף טוב ואיכותי כמו המוצר שאותו הוא מחליף. כך נכון להידרש אל פרקט למינציה. יש משטחים מחופים פרקט למינציה שנראים " יותר טבעי מטבעי". כל מה שנכון ותקף לגבי איכותם של הפרקטים נכון ותקף גם ולפעמים אף יותר כאשר אנחנו מדברים על  פרקט למינציה. גם פרקט למינציה מחייב התקנה מוקפדת ויסודית. דרשו אחריות על המוצר ועל העבודה.

 

עבודות עץ יפות – פרגולות עץ ומתחתן דקים דקורטיביים:

ניתן להניח את הפרקט גם על רצפת דקים. מומחים בתחום עבודות עץ עשויים לייעץ לכם היכן מומלץ להתקין דקים, מאיזה חומר, כיצד לתחזק דקים, כיצד להתקינם על פי תקן בטיחותי באופן שימנע חלילה נפילה מהם של ילדים ועוד. דקים, כמו גם פרגולות עץ משווים לכל בית ומרפסת חזות כפרית חמימה וביתית. דקים עשויים להוות מקום לאירוח. דקים איכותיים מחייבים בחירה נכונה בסוג עץ מתאים. אנשי מקצוע בתחום  פרגולות עץ וגם דקים ייעצו לכם לבחור בסוג עץ על-פי מכלול שיקולים ובהם: התקציב העומד לרשותכם, המיקום הגיאוגרפי והטופוגרפי של ביתכם, מתאר הנוף ועוד. דקים נבנים על פי רוב מהעצים: איפיאה, טיק בורמזי, אורן ואירוקו.

לקבלת הצעת מחיר בתחומי עץ שונים כגון פרגולות עץ, דקים ועוד אתם מוזמנים למלא טופס מקוון שיאפשר לכם קבלת מספר הצעות ישירות אל המייל שלכם. לא רק דקים – גם פרגולות עץ אמורות להחזיק מעמד לאורך שנים. כדי שימלאו את ייעודם עליכם לברר היטב כיצד לתחזק ולשמר אותן..

 מומחים בתחום עבודות עץ יכולים לייעץ לכם על מה חשוב להקפיד כאשר מזמינים פריטים  כגון פרגולות עץ. רהיטים עשויים עץ.  בית , מרפסת, חצר וגינה שיש בהם עבודות עץ  יוצרים ומשרים אווירה כפרית נעימה ושקטה. עבודות עץ שימושיות ודקורטיביות עשויות ליצור 'אופי' של בית. יש בתים אשר כמעט כל תכולתם עשויה עבודות עץ., לרבות בתים שבהם יש גם גרמי מדרגות עשויים בתבנית דקים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב