דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות לתרמילאים - איתך לכל אורך הדרך 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 1944 פעמים ]

לא פעם מגיעים אל מדורי החדשות דיווחים אודות מטיילים בחו"ל שחולצו על ידי משלחות חיפוש מתהומות עמוקים, נהרות סוערים ועוד. צוותי חיפוש מקצועיים יוצאים מהארץ מגובים בכוחות מקומיים בליווי מסוקים וכלבי גישוש והכל בשם מטרה אחת להחזיר את המטייל בשלום לביתו. לא תמיד הסיפור נגמר בסוף טוב, אך אפילו במקרה הנורא מכל למשפחה המתאבלת יהיה קבר לעלות אליו.

כל אותה אופרציה של משלחת חיפוש אינה עניין של מה בכך. מדובר בהוצאה נכבדת שקשה להאמין שאותה משפחה חרדה הייתה מצליחה לגייס בעצמה, אך אל דאגה בדיוק למטרה זו רוכשים מראש ביטוח נסיעות שכולל מראש כיסוי עבור איתור, חילוץ והצלה.

ביטוח נסיעות הכולל כיסוי מעין זה, מיועד בדרך כלל לטיולי תרמילאים אך לא רק, כל טיול שבו אתם שוקלים לעסוק בפעילות אתגרית כמו רפטינג, טרקים, סנפלינג, בנג'י, צניחה חופשית ועוד, מומלץ לרכוש מראש הרחבה זו כך שלא תצטרכו להגביל עצמכם בזמן הטיול ותוכלו לעשות כל פעילות מתוך ידיעה שבמקרה צרה יש מאחוריכם גוף כלכלי חזק שיסייע בכל.

משלחת חיפוש מטעם חברת הביטוח אינה יוצאת סתם כך אלא נדרש חשש מקדים שאכן עקבות המבוטח נעלמו מעל פני האדמה. ישנן חברות ביטוח שמוציאות משלחת חיפוש רק לאחר מספר שבועות של חוסר ידיעה וישנן אחרות שנוהגות אחרת ותוך שבוע מקסימום כבר מארגנות משלחת חיפוש דחופה, לכן מומלץ לוודא בדיוק מהי ההתחייבות של אותה חברת ביטוח בטרם רכישת הפוליסה.

בכל מקרה מומלץ ליצור קשר עם בני המשפחה לפחות אחת לשבוע כך שנורה אדומה תידלק למקרה ולא תיצרו קשר בזמן הקבוע, כמו כן רצוי להשאיר אצלם העתק של פוליסת הביטוח כך שיוכלו לדעת מה בדיוק כוללת פוליסת הביטוח ומיהי אותה חברת ביטוח מבטחת, אופן יצירת קשר וכו'.

ביטוח נסיעות המיועד לטיולי תרמילאים הינו המקיף ביותר הקיים בשוק, ביטוח זה לרוב מוגבל עד גיל 65 וניתן לרוכשו רק משהייה מינימאלית מסוימת ובדרך כלל עד לשנתיים רצוף. על אף ההרחבות הרבות הכלולות בביטוח זה ההבדל בעלות פרמיית הביטוח הינו מזערי מביטוח רגיל ומומלץ לשדרג ללא כל התלבטות.

מעבר להרחבה של איתור חילוץ והצלה ביטוח נסיעות לתרמילאים כולל אף כיסויים סטנדרטיים כגון ביקור רופא מומחה, הטסה רפואית לישראל, המשך טיפול בישראל, הטסה במסוק ממקום האירוע, אשפוז, ניתוחים, רכישת תרופות, טיפול שיניים דחוף ועוד. כמו כן ישנו ביטוח מטען למקרה של נזק או אובדן וכן כיסוי והחזר לכרטיס טיסה במקרה שהטיסה בוטלה או קוצרה עקב אסון במשפחה או פציעה ותאונה של המבוטח.

ביטוח נסיעות לתרמילאים מיועד כסטנדרט לאנשים בעלי מצב בריאותי תקין, אך במידה ואתם סובלים ממחלות קיימות כמו לחץ דם, סכרת ועוד מומלץ במסגרת ביטוח הנסיעות להרחיבו כך שיחול אף על התפרצות מחלה קיימת.

ביטוח נסיעות לתרמילאים מיועד לכל יעד באשר הוא, ללא הבדל בין אם מדובר במזרח הרחוק, דרום אמריקה או ארה"ב, תמיד מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות שיענה על כל הדרישות. אין ספק כי הטיפול הרפואי ואמצעי החילוץ בארה"ב מתקדמים לאין שיעור בהשוואה לדוגמא להודו אך כך גם בכל הנוגע לעלות הכספית האדירה וכדאי שהכל יהיה מכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות.

אריק משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב