דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - לא רק לשונאי סיכון 

מאת    [ 16/08/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1770 פעמים ]

הידעתם כי בישראל מתרחשות מדי יום עשרות תאונות דרכים ובסה"כ הכמות אף מגיעה למאות אלפים בשנה. רוב תאונות הדרכים אף למגיעות לחדשות במקרה ולא מדובר בהרוגים או בפצועים קשה, אך מה בנוגע לכל הנזק הכבד ברכוש, בגוף ובנפש. לכן בין אם הנכם שונאי סיכון או אדישים מומלץ לרכוש ביטוח רכב שיקנה לכם לפחות שקט נפשי וימזער את הנזקים ועוגמת הנפש בכל הנוגע לתאונות דרכים ושאר אירועים מצערים.

לפחות בכל הנוגע לביטוח חובה הבחירה אינה בידכם וכולם מחויבים לרכושו וזאת בהתאם לחוק הפלת"ד. וחשוב להבהיר כי אי רכישת ביטוח חובה הינה כעבירה פלילית לכל דבר ועניין. אך זאת כאין וכאפס לחשיפה הכלכלית העצומה שאתם מסכנים עצמכם, היות וביטוח חובה לא בא רק לכסות אתכם אלא את כל המעורבים בתאונת דרכים בין אם מדובר בנוסעי הרכב או הולכי רגל, ובמידה והרכב אינו מבוטח והתאונה התרחשה באשמתכם אתם תהיו צפויים למטר תביעות נזיקיות ותצטרכו לעמוד באין ספור הוצאות רפואיות.

לכן עשו טובה לעצמכם ותרכשו מיד עם קניית הרכב ביטוח חובה לרכב וכמובן זכרו לחדשו כל שנה. הרבה אנשים אכן קונים ביטוח חובה לרכב אך שוכחים לוודא כי עדיין הביטוח תקף וכך עלולים למצוא עצמם חסרי כיסוי מחוסר תשומת לב.

במקרה של תאונת דרכים חברת הביטוח תעמוד מאחוריכם בכל הנוגע לכיסוי תחת ביטוח חובה לרכב, אך זאת רק במידה ולא נהגתם תחת השפעת אלכוהול או סמים. כמו כן חברת הביטוח יכולה להסיר מכם כל אחריות במידה ותאונת הדרכים התרחשה במכוון או במידה ונהגתם ללא רישיון נהיגה תקף.

ביטוח חובה לרכב מכסה מקרי גוף ונפש אך בכל הנוגע לנזקי רכוש הנכם נדרשים לרכוש ביטוח רכב נוסף הידוע בשם ביטוח מקיף לרכב. ביטוח מקיף לרכב מכסה מגוון מקרים וסיטואציות שבהם נגרם לרכב המבוטח נזק, לדוגמא במקרה של תאונת דרכים, שריפה, גניבה, השחתה ועוד. כל אירוע המוגדר מראש בפוליסת הביטוח מכוסה מטעם חברת הביטוח ולכן מומלץ בטרם רכישת ביטוח מקיף לרכב לוודא בדיוק מה נכלל במסגרת פוליסת הביטוח, היקף הביטוח ודמי השתתפות עצמית.

נוסף על כך ביטוח מקיף לרכב כולל מספר שירותים המקלים על חייכם כגון כיסוי צד ג', שירות טסט עד הבית – נציג מטעם חברת הביטוח ייקח את רכבכם מהבית למוסך, יעביר טסט ויחזיר את הרכב בטוח ושלם בחזרה לביתכם, שירות רכב חלופי למקרה שהרכב הושבת או נגנב וכעת אתם זקוקים לרכב חלופי, חברת הביטוח תספק לכם לתקופה מוגבלת רכב חלופי, שירות גרירה וחילוץ למקרה שהרכב שבק חיים ונדרש להביאו למוסך. כיסוי נזקי שמשות וכמובן סיוע משפטי בטיפול בתביעות עתידיות.

כמו בביטוח חובה לרכב גם במקרה של ביטוח מקיף לרכב ישנם מקרים שבהם חברת הביטוח יכולה להסיר את ידיה מכל אחריות בנוגע לנזקי הרכב, לדוגמא במקרה של רשלנות – יצאתם לרגע מהרכב בכדי לרכוש סיגריות בקיוסק והשארתם את המפתח במתנע ללא כל השגחה, הרכב נגנב, אכלתם אותה. או במידה וחברת הביטוח חייבה אתכם להתקין אמצעי בטיחות כנגד גניבה כגון אזעקה, איתוראן וכו', ואמצעי הגנה אלו לא תפקדו או לא הותקנו מראש, אתם לבדכם בסיפור.

אריק משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב