יו טיוב מורה נבוכים- חלק א'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

יו טיוב מורה נבוכים- חלק א' 

מאת    [ 15/08/2011 ]
מילים במאמר: 531   [ נצפה 2545 פעמים ]

 
 

 

הרצאה שנתתי לפני מס' שבועות לפני מנהלי מדיה חברתית בחב' מובילות הבהירה לי את המרחק העצום בין מה שאנשים יודעים על יוטיוב ובין מה שאנשים יכולים להוציא מהיוטיוב עבור המותג שלהם, וחבל.

אי לכך ובהתאם לזאת אנסה בכתבה הבאה לייצר מעין-  מורה נבוכים למס' מושגי יסוד ושאלות שכיחות שמופנות אלינו בנושא.

אם הכתבה שירתה אתכם באיזו שהיא צורה ו/או יש לכם שאלות נוספות אנא שתפו אותנו בפינת התגובות ונייצר עוד מהמתוק מתוק הזה.

מתחילים,  

ש': איך פותחים פרופיל ביוטיוב

ת': ביוטיוב לא פותחים פרופיל אלא פותחים ערוץ.

כמו בכל אתר שיתוף קבצים (פליקר, פליקס וכו'…) פעילות אקטיבית ביוטיוב קרי העלאת סרטים מחויבת בפתיחת ערוץ- ערוץ הטלוויזיה הפרטי שלכם אם תרצו.

פתיחת ערוץ היא תהליך פשוט וחינמי שמחייב (כמו בכל האתרים) פתיחת חשבון באמצעות חשבון הדוא"ל שלכם או חשבון הפייסבוק. 

יוטיוב גם מאפשר לנו לעצב את הערוץ  בצבעי המותג או בכל שפה ייצובית אחרת שנבחר.

ש': איך אני שם בערוץ שלי את הלינקים האלה למעלה כמו שיש לכם בערוץ  (קליק)

ת': כמו כל דבר בחיים גם את עולם הערוצים של יוטיוב ניתן לחלק  לשלושה חלקים

הערוץ החינמי שמעניק לך אפשרויות מוגבלות לעיצוב הערוץ

ערוץ פרטנר שמיועד לייצרני התוכן שיוטיוב חפצים ביקרם ומעניק להם רשימה ארוכה של הטבות בניהן הוספת באנרים  קליק בילים  .

ערוץ ממותג- שמאפשר לכם מגוון רחב של אפשרויות ובין השאר גם היכולת לעצב את הערוץ הממותג שלכם בכל דרך שתחפצו ע"מ להפוך אותו  לזרוע מכירה/שיחה עבור המותג שלכם דוגמת הערוץ של טרה, האגיס, איסתא או אדידס .

ערוץ ממותג  כרוך בהתחייבות לרכישת מדיה ביוטיוב ובגוגל .

לצורך הפשטת הרעיון היוטיובי דמיינו קניון אינסופי עם 2.5 מיליון ישראלים שמשוטטים בו מידי שבוע.

החנות/הערוץ שלכם נמצאת בין אין ספור חנויות. המטרה שלכם (מן הסתם) היא למשוך את הגולש אל תוך החנות- שם הוא נחשף לשלל ה-'מוצרים'  שלכם, שם אתם יכולים לנהל איתו שיחה ולמכור לו את  מרכולתכם. הדרך למשוך אותו מתבצעת באמצעות תוכן הווידאו שאתם מייצרים.

ש': מה זה  Subscribers (מנויים)  ביוטיוב?

ת': יוטיוב הוא גם רשת חברתית עם קהילת ענק של למעלה ממילארד משתמשים רשומים (subscribers).

למעשה, עוצמתו החברתית של מותג נמדדת היום בשלושה פרמטרים: מס' חברים בפייסבוק, עוקבים בטוויטר ומנויים (subscribers) בטיובה.

ברגע שגולש נרשם (subscribe)  אליך לערוץ הוא נחשף לכל פעילות שאתה מבצע .

במילים פשוטות,  העלת סרט חדש הוא מיד יופיע בעמוד הבית של כל המנויים שלך בפעם הבאה  שיכנסו ליוטיוב.

אל המנויים תוכל לשלוח הודעות אישיות ולנהל איתם שיחה באופן כללי.

מס' המנויים הוא פקטור משמעותי גם במיקום  הסרטים שלך בתוצאות החיפוש וככל שתצבור קהילה גדולה יותר כך תגדל רמת החשיפה שלך.

ש': אם כך, מה זה החברים ביוטיוב?

יוטיוב לא מאפשר לנו לשלוח הזמנות לגולשים לבוא ולהירשם אלינו לערוץ.

הפתרון שהוא מציע הוא הזמנת חברים

אתה יכול לשלוח הזמנת חברות ולנהל תקשורת עם החברים שלך ביוטיוב (לשלוח הודעות אישיות/סרטים וכדומה…)

אך בניגוד למנויים, החברים לא יחשפו לתכנים החדשים שלך בעמוד הבית שלהם ורשימת החברים לא תקדם אותך במנוע החיפוש היוטיובי.

למתבונן מהצד העניין יכול להראות קצת סבוך אבל מניסיון אישי ברגע שמתחילים לשחות באוקיינוס האינסופי הזה הדברים הופכים לפשוטים והגיוניים הרבה יותר. ההמלצה שלנו היא לקפוץ למים ומהר J

מקווה שעזרתי ולו במעט, אתם יותר ממוזמנים להפנות אלי  בפינת התגובות כל שאלה בנושא.  מבטיח לענות באופן אישי או בכתבה הבאה

אסף חמץ סמנכ"ל תוכן ב-Nanook מדברים וידאו' בית תוכן להפקת סרטים ולקידום מותגים ביו טיוב 077-3219091

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב