דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אראל מרגלית דורש את דחיית הפריימריז בחוץ יש מהפיכה 

מאת    [ 15/08/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 1741 פעמים ]

הבוקר (חמישי) פנה מרגלית ליו"ר ומזכ"ל המפלגה בקריאה לכנס את ועידת המפלגה כדי להחליט על דחיית מועד הפריימריס. אמש (רביעי), בכינוס פעילים של המפלגה בבאר טוביה, קרא מרגלית למתמודדים יצחק הרצוג, עמיר פרץ ועמרם מצנע שישבו לצדו לאזור אומץ, ולפעול איתו לדחיית הבחירות. "בחוץ יש 350 אלף איש שאומרים שהגיע הזמן להתעורר. אנחנו עסוקים פה בעצמנו, מתכתשים בבתי משפט, עסוקים בפריימריס – כשבחוץ יש מהפכה", אמר מרגלית.

"אם אנחנו רוצים להיות רלוונטיים לשיח החדש,אנחנו צריכים לעצור את הפריימריס, לפתוח אותם מחדש, ולהזמין את צעירי שעושים את המחאה הזאת להתפקד למפלגת העבודה בשלושת החודשים הקרובים. אני קורא לחברים שלי כאן לא לפחד משינויים ולפתוח את הדלת". מרגלית מוסיף כי יש לדחות את הבחירות גם בשל ריבוי העררים שעניינים התפקדות כפולה.

במכתבו מהבוקר ליו"ר ולמזכ"ל המפלגה, כתב אראל מרגלית: "אני סבור כי שינוי האקלים במדינה, מחייב אותנו כמפלגה להתעלות מעל שיקולים פוליטיים צרים, ולפתוח, בעת הזאת, את שורות המפלגה לחברים חדשים אשר יוכלו להשפיע על דמותה של המפלגה ועל בחירת מנהיגה. אם תחמיץ המפלגה הזדמנות חד פעמית זו, היא עלולה לאבד מהרלבנטיות שלה, כמו מפלגות אחרות במפה הפוליטית בישראל. מפלגת העבודה אינה יכולה להמשיך בסדר היום הרגיל שלה, כאילו דבר אינו מתרחיש מסביב. על מפלגת העבודה לפעול בשום שכל, ומתוך רצון להרחיב את שורותיה, ולשנות את סדר יומה כשם שסדר היום במדינה השתנה. לא ייתכן כי סדר היום במדינה ישתנה באופן קיצוני, ואילו במפלגת העבודה עולם כמנהגו ינהג".
 
במכתבו, מציע מרגלית: "לפתוח מחדש את מפקד החברים לתקופה של כחודשיים". הוא מוסיף כי "אפשרות אחרת היא קיומם של 'פריימריס פתוחים', בהם כמה שיותר חברים יוכלו לקחת חלק. 
"השיטה שתיבחר אינה העיקר", סיכם מרגלית. "העיקר הוא ההבנה כי מפלגת העבודה אינה יכולה להחמיץ את גודל השעה ולהמשיך בסדר יומה הרגיל. על המפלגה לעשות כל מאמץ, למרות כל הקשיים הכרוכים בכך, לחבר את הציבור הרחב אליה, ולשנות את סדר יומה". במטהו של מרגלית אמרו היום כי ראוי שהמזכירות תאשר את הצעתו של מרגלית כך שלא נצטרך לכפות את הדיון בוועדה על ידי החתמת חבריה.

יזם היי-טק ויזם חברתי מירושלים. מייסד ושותף מנהל בקרן ההון-סיכון הבינלאומית JVP. בימים אלו אני מתמודד על ראשות מפלגת העבודה מתוך אמונה שלמה בצורך לשנות את נוף העשייה הציבורית במדינת ישראל. אני מזמין אתכם להצטרף אליי ולתמוך בי בפריימריז המפלגה אשר ייערך ב-12.09.11. הכרטיס מנוהל על ידי אנשי המטה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב