איך למשוך אנשים לעשות מה שתרצה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך למשוך אנשים לעשות מה שתרצה 

מאת    [ 15/08/2011 ]
מילים במאמר: 602   [ נצפה 3263 פעמים ]

 
 
בעבר היו שפע של יסודות ושיטות, אבל כמו כל דבר אחר בעולם גם כאן ההתקדמות היא בכל יום. בתור יזם או משווק, אתה צריך לדעת את הדרכים העדכניות והחזקות ביותר כדי לפרסם את המוצר שלך, כמו גם הרווח ממנו, וכאן המשיכה השיווקית מתחילה לשחק. כאמור, בעבר, התהליך בעיקר עסק בספונסרים המבקשים ממך למצוא מועמדים ולהפנות אותם אחד אחד. גישה זו מובילה לעיתים קרובות לכך שאתה רודף אחרי המשפחה והחברים שלך, שאין להם שום כוונה לשמוע את ההזדמנות העסקית שלך. כמובן זה לא אומר שזה לא יעבוד, אבל העלות הרגשית שאתה עלול לחוות היא גבוהה מאוד, וזו אחת הסיבות שכל כך הרבה אנשים עשויים לפרוש מ-MLM ולטעון כי מערכת זו אינה עובדת וכי היא תרמית.

משיכה שיווקית תיתן לך את ההזדמנות להצליח בתחום של שיווק, בין אם מקוון או לא מקוון ותוביל אותך ליצירת הכנסה נוספת. חשוב על זה ככה, בכל סוגי מערכות יחסים, בין אם עסקי או אישי, משיכה חייבת להתקיים. זה הוכח, והיא משמשת עד עצם היום הזה (ואת מאות השנים לבוא) כי היא הטכניקה השיווקית בטוחה. אתה יכול למשוך אחרים ולא להכריח אותם לבוא אליך. הסיבה שזה עובד היא המשיכה, היא איננה משהו שאנחנו שולטים בו. אנחנו לא יכולים לקבוע כלפי מי אנו מרגישים משיכה, זוהי תגובה אנושית טבעית, המבוססת על האינסטינקטים הראשונים שלנו, וברגע שאתה מבין את זה, אתה יכול להשתמש בו כיתרון שלך באסטרטגיית השיווק שלך ובכך ליצור הכנסה נוספת.

איך אתה עושה את זה? התשובה פשוטה למדי- אתה. כן, אתה קורא את זה נכון: אתה גורם מפתח באסטרטגיה הזו. המשמעות היא התמקדות בך, במה שיש לך להציע, מה אתה יכול לעשות עבור לקוח או לקוח פוטנציאלי, מה אתה יכול להביא לשולחן, ואיך אתם יכולים להוסיף ערך לחיים של מישהו אחר.

איפה ישנם מאות, אם לא אלפים של מתחרים, אתה הוא זה הצריך לעמוד גבוה ולתת לאחרים לראות בדיוק איך אתה בוהק מבין השאר.

בגלל שכל חברה היא החברה הטובה ביותר, עם המנהיגים הגדולים ביותר, עם המוצרים המבטיחים את תוכנית התגמול הטובה ביותר. פשוט שים את עצמך במקומו, הסיכוי שלך. זה מה שהם שומעים עכשיו כל הזמן ממפיצים אחרים מחברות אחרות. אתה צריך ללמוד את הדרכים כדי לוודא שהשם שלך מגיע למאות אלפי אנשים, ועל ידי שימוש בטכניקה זו, כך את תמנע מלהיות דוחף ולא תצטרך להשתמש בטכניקות סגירת הלחץ הגבוהה.

אנשים מצטרפים לאנשים, לא להזדמנויות עסקיות.

זה יעזור לך להשתמש למדי בגישה ייחודית שבה משווקים אחרים יגיעו בסופו של דבר אליך וייתנו לך עצות עסקיות וייעוץ. אתה רוכש  את אמונם ע"י כך שתעזור להם לצאת עם התרחבות וצמיחה של העסק שלהם, דבר שהופך אותך למומחה ובעל הסמכות.

שיווק המשיכה הופך אותך למומחה - כך תיצור הכנסה נוספת

זה עוזר לך כדי לסלול את הדרך שלך לאט, ולהראות את השם שלך בשוק. באמצעות טכניקה זו, אתה תקבל הזדמנות ללמוד להיות פחות לוחץ לאנשים אחרים, ופחות מציק להם בלנסות את המוצרים או השירותים. במקום זאת, הטכניקה תעזור לך ליצור גישה שונה שבו אתה תהיה אדם המציע לעזור למשווקים אחרים על איך ללמוד ולבנות את העסק שלהם. בתהליך, אתה מקבל את אמונם והם יראו בך מומחה, ואת דמות הסמכות.

כיוון שכל העסק מבוסס על מערכת יחסים, הדרך המהירה ביותר כדי להכיר את הלקוחות שלך או לקוחות פוטנציאליים היא לבנות יחסי קרבה עם אותם אנשים, לתת להם להכיר אותך עוד לפני שאתה מיידע אותם על ההזדמנות שלך. והדרך המהירה ביותר שאתה יכול להשיג את זה היא על ידי שתיתן להם משהו בעל ערך, משהו שהם רוצים. אנשים באופן טבעי נמשכים לאנשים בעלי ידע. זה פשוט האופי שלנו. האם אתה יכול לדמיין בסופו של דבר את ההשפעה שיש לך על אנשים? זה מאפשר לך להיות כל כך הרבה יותר ממשווק רגיל או רק איש עסקים ממוצע או בעלים, זה גורם לך להיות הרבה יותר חזק בעולם השיווק וכך ליצור הכנסה נוספת.

 

הכותב עוסק בשיווק באינטרנט וכותב בלוג על שיווק באינטרנט ודרך רשתות חברתיות. בנוסף הכותב עוסק בשיווק רשתי באינטרנט.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב