דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג יישומי: 6 צעדים להגדלת המכירות 

מאת    [ 15/08/2011 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2327 פעמים ]

קופירייטינג הוא הרבה יותר מקופירייטינג: מסרים ממוקדים ויצירתיים - מעניקים לך כלי יישומי יומיומי להתנהלות שיווקית מנצחת. איך קופירייטר יאמן אותך להצלחה כלכלית ב- 6 צעדים?

1. בניית זהות מותגית
קופירייטר מגבש עבורך זהות ברורה, נבדלת וייחודית: הצעד הראשון בהשגת בולטות לעסק או לשירות. בשלב של מיתוג ומיצוב, אתה מגבש את האני העסקי שלךבאופן חד ומדויק: הגדרת תחום העיסוק, גיבוש שם לעסק ויצירת סלוגן.

2. אימוץ והפנמה של הזהות
עכשיו אתה נכנס בקלות ובנוחות לחליפה שנתפרה במיוחד עבורך. אתה מאמין בעוצמה של שם החברה החדש שלך, בסלוגן המשכנע, במסרים המגובשים וביתרונות המיוחדים שהם רק שלך.כשמאמינים במשהו בכזו עוצמה, זה הופך להיות חלק ממך, חלק מההתנהלות שלך. זו השפה החדשה שלך.

3. בניית ז'רגון וטרמינולוגיה עסקית יישומית
בתוצרי קופירייטינג יישומי אתה עושה שימוש ממשי, פעיל ומתמשך. לא רק בכרטיס הביקור, באתר הבית או בדף הפייסבוק - אלא בעולם האמיתי: בכל שיחת טלפון עם לקוח, בכל פגישה עסקית או יום עיון. הזהות המותגית שלך מתעוררת לחיים, עוברת מהנייר למציאות הממשית. קופירייטר מעניק לך כלי עבודה להתנהלות שיווקית ומכירתית חכמה.

4. הגדלת המכירות
זה מדבק. כתיבה שיווקית טובה - שם לעסק, סלוגן, פרופיל חברה, תכנים לאתר – נטמעת ויוצרת תהודה. לא רק שקל לזכור את המסרים שלך. אי אפשר לשכוח. כמו הג'ינגל שנתקע לנו בראש ואנחנו לא מצליחים להיפטר ממנו. אם התכנים השיווקיים מגובשים וכתובים "כמו שצריך" ע"י קופירייטר מקצועי, אין ספק שייחרטו בזיכרון הגולש. מכאן, קצרה הדרך להנעה לפעולה וליצירת מכירות בפועל.
הסוציולוג ארווינג גופמן, העוסק בפרגמאטיקה של השפה, מסביר כי השפה לא מייצגת את העולם – היא מחוללת שינוי בעולם. ההקשר של השפה הוא ביצועי.גם כאשר כביכול אנו מתארים את המציאות, אנחנו למעשה נותנים "הוראות פעולה" ומפעילים את הנמען.

5. הצלחה ויראלית
כתיבה שיווקית משובחת עובדת בשבילך בלי סוף: כל לקוח פוטנציאלי, כל מתעניין המבקר ושוהה באתר– למעשה עובד בשבילך. מה שיפה הוא, שהגולשים לא חייבים אפילו להיות לקוחות בפועל, על מנת לתרום משמעותית להצלחתך! הם יוצרים באתר תנועה וחיים, ומהווים כוח שכנוע עצום, למעשה הראשון בחשיבותו, כלפי גוגל - שמתרשם מהאתר. והמשמעות...

6. קידום חינם בגוגל
בכוחה של כתיבה שיווקית איכותית לקדם אותך חינם בגוגל. אין צורך לומר כי קידום כזה שווה הון. חשוב לזכור שגוגל בודק ורושם לא רק ביקורים באתר. פרמטר חשוב לא פחות להעדפת האתר במנועי החיפוש - הוא משך זמן השהייה בכל עמוד! תוכן טוב, ייחודי ולא צפוי של כתיבה שיווקית מעמיקה, יחזיק את הגולש זמן רב יותר. התוצאה: קידום חינמי מהיעילים והמשתלמים ביותר בגוגל וביתר מנועי החיפוש. קידום כזה מעניק לך מיקום גבוה ומועדף ויוקרתי בתוצאות החיפוש המקיפות את תחומך, וכמובן מביא לריבוי תוצאות חיפוש. מה יותר מרשים מאשר להקליד את שם העסק שלך בגוגל, ולקבל ים של תוצאות.
בהצלחה!

סיגל (פלד) דריאל, מכשפה של מילים. רעיונאית, בעלת ותק רב בכתיבה שיווקית. כותבת גם ספרי ילדים, וגם שירים (לילדים גדולים). מאמינה בכוחן של המילים להשפיע, לשנות, לעצב מציאות, לקרב לבבות, לעורר מחשבה, לעשות מעשה. http://www.sigald.co.il dariel1@netvision.net.il 050-9426540




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב