דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי - רוצה להצליח? תדע להימנע מהדברים האלו 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2330 פעמים ]

אנשים מצטרפים לשיווק רשתי משלוש סיבות עיקריות: ייאוש, התלהבות, או תקווה. שלושת המקרים הנ"ל הם מצבים רגשיים.

לרוע המזל, רוב האנשים שמצטרפים לתעשיית השיווק הרשתי הם ללא ניסיון עסקי בעברם, וזוהי תעשייה של אנשי עסקים. המפיצים החדשים הם בחלקם הגדול חסרים את המשמעת העצמית והיכולות שעשויות להביא אותם להצלחה בעסק החדש שלהם.

 

שיווק רשתי זה עסק רציני

וכדי להצליח בעסק, בכל עסק, ובוודאי בוודאי בשיווק רשתי, יש צורך לעבור קשיים רבים.

ואז נוצר המצב שהמפיצים החדשים הולכים ומתחילים להוציא כספים, להשקיע זמן, ויוצאים מחוץ לאיזור הנוחות שלהם מתוך רצון רגשי חזק להצליח, שמלווה בחשש גדול מאוד מכישלון.

ולערבב רגשות עם עסקים זה מתכון בטוח לאסון כלכלי.

כשאנשים מצטרפים לשיווק רשתי הם בהתרגשות אדירה שמונעת מהמצב הרגשי שבו היו ברגע שבו הם לקחו את ההחלטה להצטרף. במקרים מסויימים הרגש הזה יכול להחזיק מעמד יום או יומיים אם למשל האדם הראשון שהם דברו איתו החליט להצטרף. שבוע, שבועיים, אם הם דברו עם מספר אנשים וחלקם החליטו להצטרף להזדמנות שלהם.

בשיווק רשתי צריך חסינות רגשית גבוהה

אבל במוקדם או במאוחר יגיע הכשלון הראשון, ואיתו המבחן האמיתי הראשון לחסינות הרגשית של המפיץ החדש.

ומכיוון שרוב האנשים הצטרפו לשיווק רשתי מתוך רגש חזק, והם גם עושים את העסק שלהם ברגש חזק, הם גם חווים אותו ברגש חזק. וזה כייף ונחמד מאוד כשמדובר ברגשות חיוביים, אבל זה מאוד לא כייף ובכלל לא נחמד כשמדובר ברגשות שליליים.


    • הרגשה של יאוש כי אתה עושה כל מה שאומרים לך וזה לא מצליח
    • דכאון כי אתה מגלה שחברים שלך לא סומכים עלייך
    • אכזבה שאתה לא מצליח להשיג את מה שקיווית
    • קנאה כי אתה רואה אנשים שמשיגים את מה שאתה רוצה, ובקלות

ואז הם פורשים

אנשי עסקים מקצועיים אמיתיים לא חשים רגשות כשמדובר בהצלחות או בכשלונות בעסק שלהם. אירועים כאלו, חיובים או שליליים הם חלק מחיי היום יום בעבורם. הם מבינים שלכל עסק יש עליות ומורדות, ובלעדיי הירידות לעולם לא יהיו עליות. זה פשוט מחזור חיים של כל עסק באשר הוא ושיווק רשתי הוא פשוט עוד סוג של עסק.

איך להצליח בשיווק רשתי

על מנת להצליח בשיווק רשתי אתם חייבים לדעת לאן אתם הולכים. אתם חייבים להבין שלא תמיד הכל יילך חלק כפי שתכננתם, אבל אתם חייבים לתכנן לעצמכם את הדרך למטרה ולדבוק בה גם עם כל הקשיים שאתם הולכים להתקל בהם בדרך. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצאת לעבוד כל יום ולהתייחס לטוב ולרע כמו מה שהם באמת.. פשוט חלק מהעסק שלכם.

תתייחסו לעסק השיווק הרשתי שלכם כמו לעסק, תלמדו להוציא את הרגשות שלכם מהמשוואה, תקבעו לעצמכם מטרות ויעדים ברי השגה, ותפעלו בשיקול דעת ובמקצועיות על מנת להשיג אותם. תלמדו למשוך מועמדים אליכם במקום ליצור רשימות של אנשים שלא מעוניינים לשמוע על ההזדמנות שלכם, ותראו איך התוצאות שלכם משתפרות פלאים.

 

 

חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט ולמדיה חברתית. למידע נוסף הרשמו לקורס החינמי ללימוד שיווק רשתי באינטרנט שהוא מעביר יחד עם אדריאנו לשקוביץ מהאתר NICE2CQ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב