דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלב, מעדן החיים של כולנו 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1808 פעמים ]

כבר מגיל הינקות, כולנו התחלנו לשתות דבר אחד, לא מים, לא קולה, לא ספרייט ובוודאי שלא קפה, אלא רק משקה אחד שילווה אותנו לכל אורך החיים בצורה זו או אחרת – החלב, נכון בתחילה אמנם מדובר בחלב אם, אך עם הזמן כשהתינוק גדל ניתן להאכילו בחלב פרה מבלי כל חשש.

הרי מי מאיתנו לא זוכר איך כבר בגיל קטן, אימא הייתה עומדת על כך שנשתה חלב לפני הגן או בית הספר וכי חלב יהפוך אותנו לבריאים וחזקים. חלב מסמל בריאות, תזונה נכונה, אך האם אכן כך פני הדברים במציאות? האם שתיית חלב אכן מועילה? ראשית התשובה בגדול הינה חיובית.

כל אותן טענות כי חלב יהפוך את גופינו לחזק יותר מתכוונות כמובן למרכיב חיוני המצוי בחלב – הסידן, אותו מרכיב פלאים שמחזק את מערכת העצמות ומעודד גדילה בריאה ונכונה. צריכה יומיומית ונכונה של חלב תוודא כי הגוף והעצמות יתפתחו כראוי באמצעות אספקה תדירה של סידן לגוף.

אך לא בכך תם הסיפור, מעבר לסידן חלב כולל רכיבים תזונתיים נוספים כגון מגנזיום שגם מסייע להליך התחזקות הגוף ובניית מערכת העצמות, אשלגן, מגוון עצום של ויטמינים כגון ויטמין d, a ועוד. ויטמינים אלו מסייעים לתפקוד יעיל של הגוף, חיזוק המערכת החיסונית, העצבים, השרירים ובעצם כל המערכות החיוניות. חלב הינו מרכיב בסיסי וחיוני בהתפתחות תקינה ונאותה של גוף האדם.

חלב אף חיוני לשם הורדת משקל ומסייע בהורדת אחוז הכולסטרול הרע בגוף. בחלב מצויים סיבים תזונתיים המסייעים לתחושת שובע וכך מעודדים הרזייה ואכילה נכונה ומאוזנת. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות המזון חלב במארזים ובאחוזי שומן 3%, 2%, 1%, דל שומן, מעושר בסידן, מעושר בסיבים תזונתיים ועוד, המבחר עצום והמשותף הוא שמדובר במוצר איכותי וחיוני לכל.

מלבד חלב כפשוטו ישנם מוצרים המבוססים על חלב כמו מקיאטו, לאטה וקפוצ'ינו, מילקשייק בטעמים שונים ושאר מוצרי חלב טעימים ומגוונים וכיום ניתן לצרוך חלב לא רק כמוצר בפני עצמו אלא בשילוב מוצרי חלב שונים כגון שוקו ושמנת.

שוקו הינו דרך יעילה לשכנע את ילדכם לצרוך חלב מבלי התנגדויות מיותרות, טעמו המתוק של השוקו מושך ילדים כמו דבורה אחר צוף. ואל תטעו טעמו המתוק של שוקו אינו מעיד דבר בגין סגולותיו הבריאותיות אלא להפך, שוקו מוכן מחלב ומכיל את כל אותם רכיבים תזונתיים כגון סידן ומגנזיום המסייעים להתפתחות תקינה של גופינו בשילוב טעם נפלא.

כיום ישנו מגוון עצום של שוקו, בטעמים ובגדלים שונים, שוקו בבקבוק אישי, שוקו במארז משפחתי 2 ליטר, שוקו בשקית, שוקו בטעם בננה, שוקו בטעם וניל, מילקשייק המשלב שוקו עם גלידה בטעם וניל, טעם שוקו ועוד כיד הדמיון.

אך לא בזאת נגמרים מוצרי החלב, בנוסף ניתן לצרוך שמנת מבלי דאגות וחששות, אל דאגה לא מדובר במוצר שמן ולא בריא אלא להפך היות ושמנת עשירה בויטמינים ורכיבים תזונתיים החיוניים לגופיכם ובריאותיכם. ניתן לאכול שמנת חמוצה או שמנת מתוקה הכל בהתאם לצרכיכם, בשילוב עם פסטה או ירקות, כרוטב לסלט או לפשטידה, ניתן להוסיף שמנת לעוגות ולמאפים, שמנת תוסיף טעם מעולה ובריאות כאחד.

אריק לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב