הסיבות העיקריות לכשלון העסק שלך
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הסיבות העיקריות לכשלון העסק שלך 

מאת    [ 13/08/2011 ]
מילים במאמר: 440   [ נצפה 2152 פעמים ]

 
 

הסיבות העיקריות לכשלון העסק שלך

כאשר אתה מתחיל עסק חדש, בין אם מדובר בעבודה מהבית או שלא, הדבר האחרון שאתה רוצה להתמקד בו הוא כשלון. אולם, אם תכיר את הסיבות הנפוצות ביותר לכישלון אולי תוכל להימנע מליפול קרבן לטעויות של עצמך. במאמר זה אסקור את 7 הסיבות העיקריות  לכישלון העסק, ואתן מספר טיפים כיצד למנוע אותם.

עפ"י הנתונים הסטטיסטים של מנהל עסקים קטנים (SBA) יותר מ 51% מהעסקים נכשלים בשנה הראשונה, ובערך 95% יסגרו בחמש השנים הראשונות. הנתונים הללו זהים למי שבחר להקים עסק מהבית או למי שהקים עסק חדש אחר. ישנן מספר טעויות נפוצות שאם תימנע מהן תוכל למנוע את שקיעתו של העסק שלך:

1.   אתה מתחיל את העסק שלך מהסיבות הלא נכונות

האם הסיבה היחידה שהקמת עסק משלך היא כי רצית לעשות יותר כסף? האם אתה חושב שכשיהיה לך עסק מהבית תוכל לבלות יותר עם המשפחה? או אולי שלא תצטרך לדווח לאף אחד אחר? אם כן – מוטב שתשקול שנית את העניין, כי גם בתור עצמאי אתה עלול לעבוד שעות ארוכות, ואת הבוס שלך עלול להחליף הלקוח.

אולם אם אתה מקים עסק מהבית ומוודא שכל הפרמטרים המפורטים כאן מתקיימים אצלך, יש לך סיכוי הרבה יותר טוב להצליח:

-   יש לך תשוקה עזה, אהבה למה שאתה עושה ואמונה – שמבוססת על ידע – שמה שאתה עושה אכן יעזור לאנשים ויתן להם ערך.

-   אתה משקיע בבריאותך, והיא חשובה לא פחות להצלחה העסקית שלך. מחקרים מוכיחים שבריאות לקויה אחראית ללא מעט פשיטות רגל.

-   נחישות, סובלנות, התמדה ומוטיבציה הם המנוע לכל הצלחה עסקית.

-   כישלונות לא מביסים אותך. אתה לומד מטעויות. במחקרים שנעשו ע"י ה SBA ציינו בעלי עסקים קטנים רבים כי אחד הגורמים העיקריים להצלחתם היא "תהליך הלמידה" שבו הם למדו מטעויות ותיקנו בהמשך.

-  אתה עצמאי ברוחך, אוהב לקבל החלטות ולפתור בעיות כאשר נדרש ממך פתרון יצירתי או חכם.

-  אתה אוהב אנשים, ומראה את זה על בסיס יומיומי באינטגריטי (יושרה) שבה אתה מתנהל ובאינטראקציה שלך עם אנשים. יכול להסתדר עם סוגים שונים של אנשים.

האנשים שמקימים עסק של שיווק רשתי מגיעים הרבה פעמים מתוך צורך אחד ויחיד, והוא להרוויח עוד כסף. זה יכול להצליח רק בשלבים הראשונים של העשייה. הדרך לצמיחה עסקית אמיתית חייבת לעבור דרך האהבה לאנשים, האמונה שזו הדרך הנכונה והטובה ביותר לכל אחד לשפר את איכות חייו והידיעה שכמו כל עסק, גם שיווק רשתי דורש נחישות, סובלנות, התמדה וחזון.

2.    ניהול גרוע

דו"חות רבים על כישלונות עסקיים מציינים ניהול גרוע כסיבה מספר אחת לכישלון. בעלי עסקים חדשים לעתים קרובות חסרי ניסיון עסקי רלוונטי או מומחיות בניהול בתחומים כגון כספים, רכש, מכירה, ייצור, גיוס וניהול עובדים. עדיף לקבל עזרה מבעלי מקצוע, אחרת העסק שלכם עלול להסתיים במפח נפש גדול.

לחץ כאן לקריאת חמשת הסיבות הנוספות לכשלון העסק

איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה. www.aloe-forever.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב