דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בעין כרם 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2683 פעמים ]

עין כרם היא שכונה מפורסמת בחלקה הדרום מערבי של ירושלים. השכונה נפרדת מהעיר על ידי מחיצת הרים המפרידים ביניהן. בואכה עין כרם, תחוש בקלות כאילו נכנסת לעולם אחר. עולם שראשיתו ביישוב חקלאי הניבט עדיין מן הטרסות הישנות המקיפות את העיר והמשכו בנצרות המורגשת דרך מראה הכנסיות והמיית פעמוניהן. צימרים, מלון ודירות אירוח רבות ממתינות לכם במרחבי השכונה, הנה טעימה קטנה.

סודות עין כרם:

יחידת האירוח היחידה "סודות עין כרם" משתלבת באופן נפלא עם הניחוח המסתורי שעוטף את השכונה. היחידה היא למעשה דירת נופש קטנה אשר מתאימה לשש נפשות. הדירה מצוידת להפליא, כך שתוכלו ממש לחיות בה. במטבח תוכלו לבשל ולאפות ולאחסן במקרר, תוכלו לעשות כביסה ואפילו לייבש אותה באמצעות מייבש כביסה ולא בחסדי הרוח, זאת בנוסף לטלוויזיה, אינטרנט וכו'. הדירה מרווחת והריהוט עתיק ונעים למראה ולמרגש. את המיטה עוטף נול מלכותי בצבע שחור ומוסיף לאווירת המלכותיות של ימים עברו. מחוץ לדירה חצר נעימה ופרטית גדושה בעצי פרי ובפינות ישיבה וצופה אל נופה הציורי של עין כרם על גבעותיה וכנסיותיה. להשלמת הפינוק, ניתן להזמין שפית פרטית שתבשל בתוך הדירה ממיטב מטעמיה ותמלא את הבית בטעמים, בניחוחות ובתחושת בית מתפשטת ונעימה.

מלון אגרה:

מלון אלגרה נוצר בתוכו סיפור אהבה רומנטי ביותר אודות יהודיה יפיפייה העונה לשם אלגרה שהתאהבה בערבי נוצרי ג'ברה פרנסיס רחיל שחי בכפר עין כרם. האהבה האסורה הבריחה את השניים לבית לחם שם התנצרה אלגרה. ב- 1930 הם חזרו לעין כרם ושם הקימו את ביתם. הבית הזה משמש כיום כמלון בוטיק קטן בעל שבע סוויטות המיועדות לזוגות בלבד. הסוויטות מעוצבות באופן מדויק מחד ורומנטי, משחרר ומאפשר מאידך. מיטה גדולה ורכה, מצעים לבנים, שמפניה, סט תמרוקים ועוד יעזרו לכם לצלול אל חופשה רומנטית ומענגת מעולמות וזמנים אחרים. הסוויטות נושאות שמות זוגות מפורסמים לאורך ההיסטוריה הקלאסית. מחוץ למלון חצר מטופחת ומזמינה. עוד במלון מסעדת שף מיטיבה ותערוכות אומנות מתחלפות. ובמילים אחרות- חוויה מעולם אחר, עולם של טוהר ותום.

ומה בסביבה:

שכונת עין כרם לבדה יכולה לספק לכם יום ואף יותר של שיטוטים. השכונה נוצרת בתוכה היסטוריה ארוכת שנים המתחילה אי שם בימי בית ראשון, עוברת דרך הנצרות והאסלאם ומסתיימת בימינו אנו המנסים לשמור על צביונה של השכונה. תוכלו לבקר במעיין מרים על שם אימו של ישו ששתתה את מימיו, או בכנסיית הביקור ממנה נשקף נוף מרהיב. הכנסייה נוצרת את הסיפור אודות מרים ההרה אימו של ישו המבקרת את אלישבע אימו של יוחנן המטביל. עוד בעין כרם- מנזר האחיות מציון, כנסיית ומנזר יוחנן המטביל ועוד. וטרם כתבתי מילה על בתי הקפה, הגלריות, המסעדות והאווירה אותם תמצאו למכביר ברחובות השכונה. ומחוץ לעין כרם, ירושלים על כל נפלאותיה- הס מלהזכיר, הרי ירושלים על יערותיהם ומעיינותיהם שיצננו אותכם מחום יולי- אוגוסט אשר שורר בחוץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב