דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ב' זה אוהל 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2391 פעמים ]

ברוח התקופה נתכנסנו להזכיר שלינה באוהלים זה לא רק מחאה ברחובות העיר. לינה באוהלים זו גם חופשה. חופשה שיוצאת מארבעת הקירות המוכרים, חופשה שדורשת יציאה מן המוכר והידוע והנוח ומאפשרת גיבוש משפחתי ופגישה עם צדדים פחות מוכרים בנו ובבני משפחתנו. לפניכם המלצות ללינה באוהלים ובחאנים מן הצפון ועד הדרום.

לינת שטח בעין זיוון:

לינת השטח בעין זיוון, אינה לינה באוהלים. בכל זאת בצפונה של רמת הגולן אפילו בקיץ הלילות קרירים. הלינה מתבצעת בתוך ארבעה מבנים סורים גדולים ומרשימים, זכר לתקופה אחרת בהיסטוריה של רמת הגולן. המבנים גדולים ומרווחים ואף מחוממים בימי החורף הקרים. במקום מקלחות ושירותים, מועדון משותף ומטבח.

רטריט בטבע בכליל:

היישוב כליל שבגליל המערבי הינו יישוב שאין שני לו בארץ. בתי התושבים מרוחקים זה מזה ומסביבם טבע פראי ונוף מהמם. בין יחידות האירוח המצויות בכליל תמצאו גם את המתחם "רטריט בטבע". אחת משלוש יחידות האירוח במקום היא בתוך אוהל, אוהל יורט. האוהל מרווח למדי ונעים בכל עונות השנה. קירות האוהל עשויים ברזנט אשר בתוכו חלונות עגולים החושפים מעט מנופי כליל. בתוך האוהל מחצלות וריהוט בסיסי ונמוך. האוהל ניצב בדד, כך שצפויה לכם חוויה של אינטימיות ובדידות אל מול נוף מאלף ורוח קרירה.

חאן שקדי בנאות הכיכר:

בחאן שקדי שבנאות הכיכר תמצאו אוהלים מסוגננים למדי. האוהלים מתאימים לאירוח של עד 15 איש כך שתוכלו להביא את כל החמולה ללינה נוחה בתנאי שטח. באוהלים מחצלות ומזרונים, תנור ללילות הקרים, ואף תאורה ייחודית ונעימה לעין שאינה פוגעת בלילה האפל המדברי. לצד האוהלים, שירותים ומקלחות עם מים חמים, פינות מנגל, מטבח מאובזר עם מקרר ועוד. גיל שקדי, בעל החאן, ישמח לקחת אתכם לטיולי ג'יפים למדבר שרק הוא מכיר. ניתן לקיים במקום אירועים סולידיים.

חאן דרך הבשמים בסמוך למושב צופר:

חאן דרך הבשמים ניצב בסמוך לדרך הבשמים העתיקה בה עברו במשך שנים רבות שיירות סוחרים עמוסות כל טוב. התושבים הנבטים שהתגוררו לאורך הדרך אירחו את השיירות והחאן ממשיך את המסורת באירוח פשוט, חם ונעים. הלינה במקום הינה בחושות קטנות עשויות קש או באוהלים גדולים. בתוך החושות והאוהלים מחצלות ומזרונים ומסביבם פזורים פינות בישול, שירותים ומקלחות. עוד במתחם שתי בריכות מים חמים, טיולי גמלים מודרכים, פינת חי, פעילויות יצירה ואפשרות לארוחות בדואיות כמיטב המסורת.

אפשר גם לבד:

בין כל החאנים והאוהלים כדאי לזכור שאפשר גם לבד. זה לא פחות עוצמתי, ובדרך כלל פחות מפנק ויותר זול. אפשר לישון בחופי הים או הכינרת או בחניוני לילה מורשים באתרים שונים ברחבי הארץ. כדאי לעשות הכנה מקדימה ולדעת האם יש באתר שירותים, מקלחות ומים זורמים. כדאי להצטייד באוהל, בשקי שינה, במים, בעצים, בחומר נגד יתושים, באוכל ובכלי בישול. זו הזדמנות נפלאה לנופש מאתגר ומאוד מגבש- לא עוד מסכי פלזמה ומתקני שעשועים, אלא טבע במלוא עוצמתו ושמיים מלאי כוכבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב