דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין עבירות מין 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 2602 פעמים ]

"למה זה נחשב לעבירת מין - מה כבר עשיתי - זה היה בהסכמה. למה אני צריך להצדיק את עצמי ואת מה שקרה - "

כאשר אתם עומדים בפני חשד לעבירות מין, אתם צריכים עורך דין עבירות מין, כזה שמתמחה בתחום הפלילי ויכול לתת לכם מענה מיידי ומקצועי לכל פרשה בה אתם מעורבים.

לא, זו לא חייבת להיות פרשה של עמוד ראשון בעיתון, גם לא צריכים להיות מעורבים בה אנשים מפורסמים. זו בהחלט יכולה להיות פרשה קטנה, אינטימית, לגמרי של אנשים רגילים. כל צעד קובע...  

הנה שתי  פרשות של עבירות מין, בהן טיפל משרדנו

הפרשה של ירון

ירון זומן לחקירה לאחר שנחשד בביצוע אונס . האישה טענה כי פגשה את ירון במפגש חברים, אינטימי. הוא ניסה כל הערב להתחיל איתה, כאשר היא לא הביעה עניין. לפי טענתה, כשפנתה לעזוב את המפגש, התעקש ירון ללוות אותה ואף שכנע אותה להסיע אותו לקנות סיגריות.
לפי טענתה, ירון תקף אותה במכונית ואף הכריח אותה לעצור בצד הדרך, במקום חשוך, שם ביצע בה את זממנו.

כאשר ירון זומן לחקירת משטרה ושמע את גרסתה של המתלוננת, הוא הרגיש שנעשה לו עוול, שהרי גרסתה הייתה עיוות של הדברים. באותו רגע ידע ירון שהוא חייב לפנות לעורך דין עבירות מין, שהרי עבירת מין אינה נעלמת מעצמה.

בשיחות עם עורך דין עבירות מין ממשרדנו, טען ירון כי בעת המפגש נוצר קליק בין שניהם וכי כל מה שקרה משלב זה ואילך, נעשה בהסכמה מלאה. לטענתו, הבחורה היא זו שהציעה לו להיכנס לרכב, לנסוע לדבר קצת. היא זו שהחלה ללטף אותו וליזום מגע פיזי.

מה עורך דין עבירות מין יכול לעשות במצב כזה

במקרים בהם מדובר במילה כנגד מילה ויש חשד לתלונת שווא,  חייב עורך דין עבירות מין, לחפש את הנסתר. מתלוננת אינה מגישה תלונה ללא מניע, גלוי או סמוי, לעיתים אפילו מניע בתת מודע.

 חלק גדול מתפקידו של עורך דין פלילי, המתמחה בעבירות מין, זה להבין כיצד פועלים המנגנונים הקונטיביים והפסיכולוגיים של אנשים, כך שיוכלו לזהות מה מניע אותם.

ברגע שעורך דין עבירות מין מבין את הלמה, הוא יודע את ה-איך ? איך לחלץ את החשוד מהפרשה העגומה אליה נקלע.

 

 

הפרשה של יהודה

יהודה פנה לעורך דין עבירות מין לאחר שהתברר לו כי המשטרה חושדת שהיה מעורב בשורה של מעשים מגונים בקטינות. חבר שנחקר במשטרה בגין אותה פרשה, סיפר לו כי החוקר שאל עליו הרבה שאלות. יהודה, שהיה עבריין צעצוע קטן, כבר ידע איך פועלים הדברים ומיהר לסדר לו ייצוג של עורך דין עבירות מין.

הזימון לחקירה לא אחר לבוא. אך כאשר הגיע יהודה אל החקירה, הוא כבר ידע בדיוק במה חושדים בו ודאג להביא הוכחות וטיעונים שיפריכו את טענת החוקרים.

מה עורך דין עבירות מין יכול לעשות במצב כזה

העובדה כי יהודה בה מוכן ומשוריין בעורך דין עבירות מין, אפשרה לו להתנהל בחקירה בביטחון, לדעת מהן זכויותיו, מה צריך וחשוב לחשוף בשלב זה ומה עדיף לשמור קרוב לחזה.

כשאתה מגיע לחקירה שעוסקת בעבירות מין, עם עורך דין עבירות מין, אתה מקבל את הייצוג המדויק והנכון ביותר בתוך כל הרבדים של התחום הפלילי וזה כשלעצמו, יכול ועושה את ההבדל.

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב