דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקולים בבחירת מנעולן 

מאת    [ 10/08/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1977 פעמים ]

במאמר הבא תוכלו ללמוד על השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים במנעולן, כדי שתוכלו כבר עכשיו למצוא לכם את המנעולן שאליו תפנו במקרי חירום, אם וכאשר תזדקקו לשירותיו.

בחירת מנעולן – כסף זה לא הכול בחיים

ברכישת מוצרים ושירותים רבים, השיקול הכלכלי הוא בדרך כלל השיקול העיקרי שמנחה אותנו, ואנו נטה לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר שנקבל. אולם כשמדובר בשירותיו של מנעולן, השיקול הכלכלי לעולם לא יהיה השיקול העיקרי שינחה את החלטתנו. ישנם 3 שיקולים חשובים יותר שיש לקחת בחשבון:

1. יושר ואמינות

לפני הכול, עלינו לוודא שאנו מזמינים פורץ מנעולים ישר ואמין, שלא ינצל לרעה את האמון המוחלט שאנו נותנים בו ואת הגישה החופשית שאנו מאפשרים לו לבית, לעסק, לרכב או לכספת שלנו כדי לגנוב מאיתנו ולפגוע בנו. הדרך הטובה ביותר לבדוק שלפנינו מנעולן מקצועי ולא נוכל במסווה היא באמצעות בדיקת תעודת המנעולן שלו.

תעודת מנעולן מעידה שהמנעולן שלפנינו עבר הכשרה מסודרת במסגרת קורס מנעולן, שתנאי הקבלה ההכרחי עבורו הוא הצגת תעודת יושר ממשטרת ישראל. לפיכך, תעודה זו (או אפילו הצגה של תעודת היושר עצמה) מהווה ערובה טובה לכך שלפנינו אדם ישר ואמין, שלא מתכוון לנצל את הידע והכישורים המקצועיים שלו כדי לפגוע בכם.

2. מקצועיות וניסיון

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להזמין שירותי פריצת מנעולים רק כדי לגלות שהמנעולן, לאחר מאמצים רבים וממושכים, לא יכול לפרוץ את המנעול הספציפי שלנו. כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות בטוח שהמנעולן שיזמין יוכל להתמודד עם כל אתגר מקצועי במהירות, במקצועיות ומבלי לגרום לנזקים נוספים בסביבת העבודה שלו.

לכן, עלינו להקפיד ולבחור במנעולן שעבר הכשרה מקצועית בקורס מנעולן, בו למד על כל ההיבטים התיאורטיים והמעשיים של עבודת המנעולנות, ולמד כיצד לעבוד עם כל סוגי המנעולים. יתרה מכך, עלינו להעדיף מנעולן בעל ניסיון רב ככל האפשר, שכן זריזות עבודתו של המנעולן היא במידה רבה פונקציה של שנות הניסיון המקצועי שלו.

3. זמינות ומהירות הגעה

מכיוון שבמרבית המקרים בהם נזדקק לשירותיו של מנעולן יהיה זה מקרה חירום, שבו כל שנייה חשובה (ולפעמים גם יכולה לעשות את ההבדל שבין חיים למוות), חשוב לבחור במנעולן שיגיע אלינו בהקדם האפשרי. זכרו שמפתחות יכולים להיגנב או להישבר בחור המנעול בכל שעה ובכל יום.

לכן, חשוב מאוד לבחור במנעולן שזמין לקריאה 24 שעות ביממה, גם בשבתות ובחגים. זאת ועוד, כדאי לבחור במנעולן שפועל בגזרה גיאוגרפית מוגדרת, הכוללת גם את מקום מגוריכם, כדי להבטיח שהמנעולן יוכל להגיע אלינו במהירות האפשרית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב