דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרכה לתקשורת רוחנית 

מאת    [ 10/08/2011 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 2699 פעמים ]

אוגוסט 2011

הדרכה לתקשורת רוחנית

 

חברים וחברות, אהובים ואהובות

 

נמצאים אנו בשלהי עידן אדמה (עידן דגים) ובכניסתו של עידן האש (עידן האריה); אי כך, הבריאה מזרימה מיידעים רבים דרך צינורות רבים  מספור. מידע רב שאינו עובר סינון עלול ליצור בלבול.

חשוב להבין, כי בבריאה ישנו סולם של תדרים מהפלוס ועד למינוס. זאת ועוד, ישנן רמות שונות של מיידעים החל מהרמה הגבוהה ביותר בבריאה, המקורבת לאור אינסוף ועד לתחתית הבריאה, המרוחקת מהאור וקשורה ומהולה בחומר. בנוסף, הבריאה בנויה משני קטבים (ימין ושמאל) וקו אמצעי. כלומר, ישנן רמות, רבדים וצדדים מגוונים מהם מגיעים המיידעים.

הבדלים אלה, יוצרים שוני הן בסוג ומהות המיידע והן בתדר האנרגטי הנובע מאותו צינור. כל צינור מגיע ומושפע ממישור, רובד וצד אחר בבריאה, אותו הוא מעביר.

יש לשים לב, מהיכן מגיע המידע – הן ברמת הצינור והן ברמת המיקום ממנו נובעים המידע והתדר .

יש לכך השפעה עצומה על מקבלי המידע, על עצם המידע ועל המקום בו אנו חיים – שכן אנו מהווים את הממד הזה, ויוצרים בו את ההשפעה העיקרית.

מידע אישי, יכול להגיע מהרמות הגבוהות ומהרמות הנמוכות גם כן. כמו כן, מידע כללי (בריאתי) יכול להגיע מהמרמות הנמוכות כמו מהרמות הגבוהות.

מכאן, נודעת חשיבות לידיעה, מהיכן מגיע המידע ומי מעביר אותו אלינו. זאת  משום, שהממדים הנמוכים (בעיקר הממד ה- 4) הינם בעלי אינטרס בהתערבותם בממד השלישי, בו אנו חיים. ניתן להוסיף, כי הממד ה – 4 משפיע על הממד ה – 3 באמצעות  כוכבים והמזלות. בדרך זו, הם מפעילים כבובות על חוט את האנשים בממד ה – 3, מתוך רצון לשלוט בממד ה – 3. בשל כל זאת, נוצרת השפעה לא מדויקת וגרוע מכך – פגיעה ופגימה מהותית בזכות הבחירה האנושית.

מידע שמגיע מהקטבים אינו מדויק; קו הימין הינו בעל תדר של פיזור והתרחבות, שאינו מאפשר דיוק בהבנת המידע, ומכאן מתחילות טעויות בפרשנות ובעשייה. קו השמאל הינו דיני ושיפוטי.

לכן, רצוי להתחבר:

א.      לקו האמצע – הוא קו האיזון הבריאתי, המקבל הזנתו מאור עליון.

ב.      לקבל מידע מהרמות הגבוהות ביותר אליהן  ניתן להתחבר. שכן, השפעתן נקייה יותר ואין להן אינטרס בהתערבות בממד זה, זולת עזרה והדרכה.

 

בהמשך לאמור לעיל, חשוב שגם הצינור המעביר את המידע יהיה מאוזן ומחובר לקו האמצע, ואשר שואב את המידע והתדר  מהרמות הגבוהות -  גם כאשר מדובר במידע אישי ופרטי וגם כאשר מדובר במידע בריאתי כולל.

 

כלים להבחין בין מידע צלול לבין מידע "נגוע" :

א.      רמז ראשון הינה המילה "אני" המופיעה מספר רב של פעמים מצד הצינור. מילה המעידה על מידה של אגו – אשר לא תאפשר תקשורת מדויקת ונטולת אינטרס.

ב.      רמז חשוב נוסף, הינו כאשר נאמר לשומע מה ואיך לעשות ולפעול. זוהי פגימה חד משמעית בזכות הבחירה החופשית.

ג.       כאשר ישנו יחס של עליונות כזו או אחרת; כולם שווים בפני האור האלוהי. לכולם חשיבות שווה בבריאה. מכאן, שפטרונות אינה הדרך.

ד.      בבריאה של אור גדול, אין מצב בו דרך אחת היא האמת ואין בילתה. ולאיש או לדרך מסוימים, אין מונופול על האמת.

ה.     מידע נקי ומאוזן, עובר דרך צינור נקי ומאוזן. (צינור הבריא בגופו, בנפשו וברוחו).

ו.        חשוב לזהות והכיר את הכוח האנרגטי ממנו מקבל הצינור את המידע והתדר. אמנם אין הישות/הכוח/הקבוצה האנרגטית מגיעים עם תעודת זהות. ובכל זאת, ניתן לוודא את מיקומו בבריאה ואת טיב המידע והקשר.

ז.       "הכל ידוע מראש והרשות נתונה"; אין בתקשורת בין ממדית משום קביעת עובדות, אירועים ו/או סופים של תהליכים! כלומר, תקשורת אינה התנבאות.

ח.     מידע העושה הבחנה ו/או פילוג בין אנשים/ קבוצות, או קובע עליונות של קבוצה/אדם זה על פני האחר - לוקה בחסר. אדם הוא אדם באשר הוא אדם – יציר כפיו של הבורא.

ט.      מבחינה אנרגטית, ניתן לזהות מידע מאוזן, ע"י קו אמצע מואר של מעביר המידע. כאשר הקו הוא מאחד הקטבים, עלולים לנבוע מכך, אי אילו דיוקים ופרשנויות שונות, המבלבלות את השומע. 

י.        זיהוי תדר – בעיקר ע"י התחושה הרגשית והפיסית כאחד; כלומר, יש להיות קשובים לאינטואיציה ולתחושות האישיות. אם לא נעים בצורה חריגה, כדאי לשים לב ולהתייחס למידע בזהירות.

 

תקשורת רוחנית הינה חשובה (בעיקר בעת הזו), ומסייעת ומעניקה כלים נפלאים להתפתחות. עם זאת, אין להתייחס לדברים כאל תורת אלוהים חיים.

זהו כלי בריאתי רם ממעלה ויש בו כוח עצום לשינוי איש וכללי כאחד. אך חשוב שלא לאבד את החשיבה העצמאית ואת זכות הבחירה החופשית.

קבלת מידע חשובה, נהדרת ומקדמת עד מאוד. אולם יש להתייחס למהות המידע ולהישמר מפני סיסמאות מעקרות מתוכן.

 

בברכת תקשורת מוארת ובאהבה

קבוצת האינטליגנציה הקוסמית

מיכל וקנין

שלומית זקן

 

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים בנושאי נומרולוגיה ומידע של העידן החדש. ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב