דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרשים את העולם עם מתנות מקוריות 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1847 פעמים ]

זה ברור מאליו שכולם אוהבים לקבל מתנות במועדים מגוונים ולפעמים גם שלא במועד מסוים. זה מרגיש נפלא בדיוק באותה מידה להיות זה שמעניק מתנה שתגרום לאהובים לחייך, אך בחירת המתנה הטובה ביותר בעבור הקרובים והיקרים לנו נשארת משימה מכריעה. למרבה המזל, ישנן הרבה חנויות רגילות המוכרות מתנות וחנויות שמוכרות מתנות באינטרנט, המציעות לא רק מתנות מקוריות, מתנות ליום הולדת וכו', אלא גם רעיונות לבחירת מתנות.

 

למעשה, מתן מתנה למישהו בעצם משקף את האהבה והערכה שיש לנו כלפי אותו מישהו. לכאורה הדבר נראה קל, אך במציאות נדרש מהאדם המוכן להעניק מתנה הרבה זמן מחשבה. זה מאד חשוב שלמתנה תהייה גם משמעות ותכלית. ישנם מועדים רבים שבהם נותנים או מקבלים מתנות. למשל, ישנן מתנות ליום הולדת, מתנות לחתונה, מתנות ליום הנישואים או אפילו מספר מתנות אישיות. למעשה, ישנן גם מספר קטגוריות שונות, כמו אלקטרוניקה, מזון ומשקאות, אלכוהול, אביזרים נלווים, פריטים כיפיים ועוד.

 

מתנות משקפות לא רק את הטעם של מי שמקבל אותן, אלא גם את הטעם של זה שמעניק אותן. אז תמיד צריכים לחשוב מהי התכלית שמאחורי המתנה. כשהתכלית נקבעת קל יותר למצוא את המתנה המתאימה בשביל מישהו. מתנות ליום הולדת הן באופן כללי די פופולאריות בקרב כל הגילאים. זה ממש מדהים שיש מתנות מקוריות כמעט לכל גיל, מתינוקות, ילדים, נערים ועד מבוגרים, זוג, גמלאים וכדומה. אם מישהו רושם בפניו את כל הקריטריונים לבחירת המתנה, כמו הקטגוריה, קבוצת הגיל, המטרה, התקציב שלו וכדומה, אז ייקח לו דקה למצוא את המתנה המושלמת.

 

בעזרת האינטרנט, זו כבר לא בעיה לבחור מתנה בשביל מישהו. אתם כבר לא צריכים לחפש בין המדפים אחר המתנה המושלמת ואחר כך לעמוד שעות בתור לקופה. כיום הכול נעשה דרך האינטרנט ומקבלים את המתנה שנבחרה בדיוק בזמן המשוער. יתרה מזאת, המגוון והייחודיות של מתנות מקוריות אלה הם משהו שאפשר להתגאות בו. כל אחד יהיה פשוט מוקסם כשיראה את הנרות האומנותיים המטילים צל או את הפסלונים המותאמים אישית, את האביזרים המצחיקים הנלווים לשתייה, ערכת התנסות שתיית יין לבן, טי-שרטים משונים לזוגות או בית בובות מקורי ידידותי לסביבה. 

 

הרעיון של מתנות מקוריות אולי גם ייצור את הצורך במתן מתנות המתאימות לאישיותו של המקבל. לדוגמה, אם נערה רוצה לקנות מתנה לחבר שלה, היא תצטרך קודם להחליט האם הוא ספורטיבי, בעל ראש יצירתי, גנדרן או נחנח ורק אז לבחור את המתנה המתאימה בעבורו. בחירת מתנות לתינוק שזה עתה נולד היא גם מכריעה, כיוון שצריך לקחת בחשבון את נושא ההיגיינה. ישנן מתנות המתאימות לכל קטע מחייו של התינוק היישר מיום היוולדו: אמבטיה לתינוק, מזכרות לתינוק, סל לתינוק ועוד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב