דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לבר מצווה מומלצות לעונת הקיץ 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2584 פעמים ]

כאשר הילד מגיע למצוות, הוא ירצה לרוב לזכות בכמה אטרקציות שייזכרו לעוד שנים רבות. לא פשוט לבחור פעילות אחת מושלמת – או אפילו כמה כאלו – אך נדמה שדווקא בקיץ אטרקציות לבר מצווה הן דבר שאפשר למצוא בקלות.

מדוע דווקא הקיץ מבטיח רבות לחוגגי בר המצווה? משום שבנים, במיוחד בגילאים אלו, אוהבים את האטרקציות האקטיביות, את ההתפרעות המשעשעת, את הוצאת האנרגיות ואת המשחקים האינטנסיביים. ומה טוב יותר מאשר הקיץ כדי להעניק להם את זה? ילד שחוגג את בר המצווה שלו בקיץ, בהחלט מרוויח.

אטרקציות לבר מצווה: אירועים תחת כיפת השמיים

עוד באירוע עצמו, יכול לזכות הילד מאטרקציה בלתי רגילה, ממנה קשה ליהנות בחורף ואפילו באביב ובסתיו – אירוע תחת כיפת השמיים. זהו אירוע שדורש את התנאים המושלמים: חום ליל קיץ נעים, רוח מלטפת ולא יותר. כך, הוא יזכה למסיבת בר מצווה שאף אחד לעולם לא ישכח.

אטרקציה לבר מצווה מסוג זה יכולה להתרחש על שפת הים בירח מלא, בקרחת יער קסומה, בלב המדבר או בפתחה של מערה קדומה ומרהיבה. יש באירועים מסוג זה קסם בלתי רגיל, שישאיר את חותמו על האורחים לשנים רבות.

זהו הזמן הטוב ביותר לחופשה או בילוי משפחתי

כשהקיץ מגיע, גם החופש הגדול כבר מתקרב. וכשחגיגת בר המצווה מתרחשת בחופש הגדול, זה הזמן לקרוא לכל החברים לאולם מהודר – ולאחר שהחגיגה מסתיימת, לצאת לחופשה משפחתית מפנקת.

הרי גם ההורים זקוקים למעט חופש בימי הקיץ החמים. אטרקציות לבת מצווה או בר מצווה בחופשת הקיץ יכולות להיות התירוץ המושלם עבורם, כדי לקחת כמה ימים של חופש וליהנות עם חתן בר המצווה ויתר הילדים באחת ממקומות הבילוי האהובים.

פארקי מים וחופים רחבי ידיים

ילד שחוגג בר מצווה בקיץ יוכל ליהנות מבילוי נפלא שמשלב מים וכיף. מצד אחד, אטרקציות לבר מצווה שנחשבות לפופולאריות מאוד בקיץ הן האטרקציות שכוללות מגלשות מים פתלתלות, בריכות קרירות ונעימות, מקפצות ובקיצור – פארק מים. זו יכולה להיות אופציה נפלאה ממנה ייהנו כולם.

אם ילדכם הוא ילד של מים פתוחים, הוא יוכל לחגוג את גיל 13 באחד מחופי הים התיכון הקסומים, בים סוף המרהיב ביופיו, בכינרת הקטנה והאהובה או בים המוות היפהפה. שיזוף, רחצה בים, ארטיקים, אבטיח ובניית ארמונות חול יהיו חוויה נפלאה עבורו גם בגיל כזה – ויכולים להיות רק חלק מיום קסום או מחופשה ארוכה.

לטייל בארץ – זה בדיוק הזמן

כשכולם נמצאים בחו"ל, הארץ נמצאת כולה בהישג יד. אין פקקים, אין עומסים, ואפילו הכותל המערבי בירושלים אינו כה רחוק כעת. זה הזמן לקחת את הילד החוגג ולהכיר לו את ארץ ישראל מקרוב. הוא בטוח יתאהב.

זה יכול להיות טיול של כמה ימים או טיול של יום אחד, כזה שיתמקד באזור מסוים (כמו למשל טיולים לירושלים) או יגלה לחתן השמחה כמה מקומות בארץ, טיול קמפינג או טיול שכולל אירוח כפרי – כל דבר יהפוך את הטיול למשהו מיוחד. אלו אטרקציות לבר מצווה שיהיו לא רק מהנות, אלא גם ערכיות.

טיפ אחרון מאיתנו? חשוב לתת לילד להחליט ולבלות. אם אטרקציות לבר מצווה הן בשבילו יציאה למועדון (המיועד לגיל המתאים) או אפילו אליפות הנוער במשחק מחשב – שייהנה. בקיץ יש לו זמן לעשות ככל העולה על רוחו וכעת, כשהצטרף לעולם המבוגרים, מותר לו להרגיש - אפילו לרגע קט - שהוא המחליט.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב