דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לחפש מועדונים לבת מצווה ולא אולמות 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 1942 פעמים ]

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר היום בתחום האירועים – ובכל הקשור לחגיגות בת מצווה בפרט – היא מסיבה שנעשית במועדון מתאים. היום ישנו מבחר עצום של מועדונים לבת מצווה בכל רחבי הארץ, אך השאלה היא: מדוע להעדיף מועדון ייעודי על פני אולם שמחות סטנדרטי, בו כולם חוגגים?

מעל לכל, חשוב שתדע: לא כולם חוגגים באולם שמחות

הרושם הזה עשוי להתקבל בקרב מי שטרם יהיה מעורב בארגון בת מצווה בשנים האחרונות, ולרוב היה נוכח רק באירועים משפחתיים כמו חתונה או בר מצווה. זה הזמן לחדשות חמות מהתנור: היום, מועדונים לבת מצווה הם הפופולאריים ביותר.

רבים מאוד מההורים ומהילדים מדיפים לחגוג את בת המצווה דווקא במקום כזה. זה החל בטפטופים קלים לפני כעשור, אך בשנים האחרונות נראה שרוב החגיגות לנערות בנות 12 נעשות במועדונים כאלו ולא באולמות שמחה. מיד תבין למה.

מועדון לבת מצווה: כשמו כך ההתאמה שבו

מועדונים לבת מצווה מעידים כבר באמצעות שמם על היתרון הגדול ביותר שלהם: התאמה מדויקת לחגיגות מסוג זה. אלו מקומות שהוקמו כדי לארח בנות מצווה חוגגות, ולכן אין שום צורך להתאים אותם לדרישות השונות. הכל כבר קיים.

אולמות שמחה, מצד שני, יצטרכו לעבור שינוי לא קטן כדי להתאים לחגיגה המדוברת. הרי מה שמתאים לחתונה בוודאי לא יתאים לבת מצווה. אפילו אולם בו נחגגה מסיבת בר מצווה לא יתאים בדיוק למה שתרצה החוגגת. כאן צריך לחשוב על משהו אחר: על מקום מיוחד וייעודי לחגיגת בת מצווה.

המקום בו בדרך כלל נמצאת החופה, בוודאי יפריע במסיבת בת מצווה. הוא גם לא יתאים להקראת הדרשה, כי יהיה מפואר מידי. גם התפאורה האלגנטית שכולם אוהבים בחתונה, לא תתאים למעמד של בת המצווה. יש כאן צורך בחשיבה אחרת. מועדונים לבת מצווה מנוהלים על ידי אנשים שמורגלים בדיוק לחשיבה הזו.

אולם אירועים יהיה גדול ומנוכר

בחתונה ובה מאות אנשים, כשהאטרקציות לא מפסיקות להפתיע והאירוע מסתכם בהפקה של עשרות אלפי שקלים, ברור שאולם אירועים יהיה המקום המתאים ביותר. פחות מזה יפגע בוודאי בהנאה של רוב המתחתנים.

אך אולם כזה עלול להיות חיסרון גדול למי שחוגגת בת מצווה. החלל יישאר ריק ברובו. המרחק בין השולחנות לרחבת הריקודים יהיה גדול מידי, מה שיביא פחות אנשים לקום ולרקוד ויתרום גם לריחוק אישי בין האנשים ולתחושה כאילו משהו חסר. ובאמת משהו חסר: חמימות ואהבה עוטפת.

בעלי מועדונים לבת מצווה יודעים כיצד לקבץ את כל המוזמנים – מבוגרים וצעירים – במקום אחד, לא גדול מידי ולא צפוף מידי. כך, החוגגים ייהנו מקרבה של ממש, יוכלו להרעיף חום ואהבה על החוגגת ולהישאר קרוב קרוב אליה, גם כשלא יהיו לגמרי לידה. מועדון כזה מספק את האווירה הטובה ביותר לחגיגת בת מצווה מושקעת.

מבוגרים לחוד, צעירים לחוד

אין מה לעשות. גם אם לא נרצה בזה, אירועים רבים נחלקים לקבוצות של מבוגרים וצעירים – כל אחד עם האנשים שחושבים ומרגישים כמוהו. בחגיגות בת מצווה, אליהן מוזמנים בעיקר ילדים בני גילה של החוגגת, הפער הזה מורגש עוד יותר.

מועדונים לבת מצווה יידעו להקצות אזורים שונים לשתי הקבוצות ולשלב ביניהן בדיוק בזמן הנכון. כך, ירגישו כולם 'בבית' בכל שלב באירוע ומצד שני, יהיו חלק בלתי נפרד מהחגיגה וייהנו ממנה באותה עוצמה, ללא כל קשר לגיל החוגגים.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב