החודש החלטתי לקשור את תקציר המנהלים לאירועים האקטואליים שקורים במדינה. מחאת הצעירים שבאה לתת משב רוח רענן לסטגנציה שפשה במדינה בכל הגזרות. הגזרה הפוליטית בראשותו של ביבי והאחרים ממשיכה לנהל את "המלחמות" של המאה הקודמת. ימין מול שמאל. חרדים מול חילונים. שטחים לעומת שלום. כולנו אוהבים את "אזורי הנוחות" כולנו לא אחת ואפילו
בעולמות העסקיים מעלים על נס את השמרנות ואת הפחד משיניים. לקריאת המאמר המלא.
הגיע הזמן כי כל אחד חייב להמציא את עצמו מחדש. אחרת יש חשש כי לא יהיה רלוונטי יותר. המדינה חייבת לקבוע סדרי עדיפות
חדשים. המנהיגות חייבת להתעשת ולתת מענה למצוקות של הדור הצעיר ושל הדור המושך את העגלה – "דור מעמד הביניים" שנשחק ונשחק. המצב חייב להשתנות כמו שמשתנים תאגידים בעולמות העסקיים. אלה שלא ממציאים את עצמם מחדש לא פעם יורדים מקדמת הבמה ונעלמים. ההיסטוריה מלאה בדוגמאות.
הייתי שמח להתחיל בתחום המוסיקה שייתן לנו דוגמא: לאחר גסיסה של כעשור, נראה שתעשיית המוסיקה הגיעה לסוף דרכה ונפחה את נשמתה. לשמחתנו, באותו רגע ממש נולדה מחדש תעשיית מוסיקה חכמה ורלוונטית הרבה יותר. הסיפור מוכר, ומייצג את עברן ואת עתידן של תעשיות רבות. על פי אותו המודל סטיב ג’ובס המציא את אפל מחדש והשתמש במוסיקה כמנוע צמיחה תוך עקיפה מהירה של החסמים? הכיצד אצלך כמנכ"ל או בעלים, בתעשייה ובעולמות התוכן שלך, אתה מסוגל לעשות משהו דומה?
מדברים כעת בישראל באוגוסט 2011 על קרטלים וקבוצות כוח המשפיעות מידי על חיינו. עולמות התקשורת האינטרנט והכבלים עברו
לאחרונה תחילתו של שינוי בעזרתו הברוכה של משה כחלון. בעולם אני שמח להציג בפניכם דוגמא נוספת של יצירתיות ויוזמה עסקית מרעננת. נראה כי כולנו היינו שמחים באם מישהו בארץ היה מסוגל להביאה לציבור הישראלי השבוי בידי הוט או יס. לאחרונה חברת
נטפליקס, האמריקאית המספקת וידאו לפי דרישה דרך האינטרנט, ל-23 מיליון מנויים, עקפה את חברת הכבלים קומקאסט, ונהפכה לספקית הווידאו הגדולה בארה"ב. לדוגמאות נוספות לחץ כאן.
לסיכום,
אני שמח אחרי לא מעט שנים של בניהול, שיווק ופיתוח עסקי ולאחר עבודה כיועץ ארגוני בכיר מול ארגונים מנהלים והנהלות לקבוע כי באנשים – עובדים ומנהלים מוסתר המון פוטנציאל יצירתי לממומש. חובה לתת דרור לתחום החדשנות והיצירתיות בארגון כחלק משמירת העדכנות ומתהליכים מתמשכים של "המצאה מחדש ותחושה קרובה של השוק והשינויים שהוא עובר". תפקידי המרכזי
בתהליכי ייעוץ ארגוני, ליווי ופיתוח עסקי הוא לעזור לך כמנכ"ל גם לבחון האם הגיע הזמן לבצע התאמות בתמורת הערך ועדכנות המוצרים ואו השירותים אותם אתה מעניק לשוק וללקוחות? הכיצדעושים זאת נכון? לפגישה אישית עם משה להרחבה בנושא – לחץ כאן.
משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com