דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי - הטיפוסים שתיפגשו במכון כושר חלק א 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 689   [ נצפה 2916 פעמים ]

הכתבה שכתבתי כאן בפניכם היום, זוהי כתבה אמיתית מנקודת המבט האישית שלי. השתדלתי לשפוך על הכתבה גלון צבע הומוריסטי ומשעשע כדי שיהיה לכם כיף לקרוא את כולה ולא תברחו באמצע.. הכתבה מדברת על אילו סוגי טיפוסים תמצאו במכון כושר...מוכנים?? קדימה מתחילים..

מכון כושר זהו מקום מפגש חברתי בו אנו פוגשים שפע של טיפוסים וטייפקאסטים מכל הצבעים, מכל המינים ומכל הסוגים. לכולם ישנו מכנה משותף אחד אבל כל אחד קורא לזה בשם אחר: חיטוב הגוף, עיצוב הגוף, הצרת היקפים, ירידה במשקל, אני פה רק בגלל הקוביות בבטן, אשתי רשמה אותי, הצטרפתי בגלל חברה, אמרו לי שזה בריא לגוף ולנפש, היה מבצע 1+1 ועוד פתגמים כאלו ואחרים. אז בואו נכיר לעומק את הטיפוסים שתיפגשו במכון כושר שלכולם ישנו מכנה משותף אחד. והנה הם לפניכם:

הנרקסיסטים סוג של מתאמנים אשר התחתנו עם המראה בחדר הכושר, שפשוט מאוהבים בעצמם ובגוף שלהם עד הגג ולא מעניין אותם שום דבר אחר בעולם. לרוב אתם תתפסו אותם קורצים למראה, מחייכים אליה בסתר, מסדרים את השיער, מפוצצים חצ'קונים מולה וכמובן פוצחים בהליכת המסלול שלהם מול המראה תוך כדי שהם מביטים על כל שריר בגוף שלהם. חברים, ערוץ האופנה זה לא כאן ובטח שאין כאן ציידי כישרונות.

הפלרטטנים זהו סוג של מתאמנים שבמקום להתאמן באו לפלרטט בתוך המכון כושר כאילו יצאו עכשיו לדייט. אותם מעניין יותר לצאת עם שם וטלפון של איזה מישהי ופחות עם כאבי שרירים תפוסים או עם גוף חטוב. לרוב אתם תמצאו אותם מפלרטטים בזירת האירובי וההליכונים ובמקרים אחרים מקפצים להם בשיעורי הזומבה ובשיעורי העיצוב. גם אם הם לא עומדים בקצב או אפילו אין להם מושג מזה זומבה או חדר כושר, אותם זה לא מעניין העיקר שיהיו עטופים בנשים יפות.

יודעים הכול זהו סוג של מתאמנים שכדאי לכם מאוד להיות מיודדים איתם. הם פשוט יודעים הכל, מחוברים להכל, ומשיחה קצרה איתם בת 10 דקות אתם תקבלו סקירה מקיפה מא' ועד ת' של כל הרכילות שקרתה השבוע בחדר כושר סוג של גיא פינס אבל לא בטלוויזיה אלא בלייב מולכם. מי הלך עם מי, מי זרק את מי, ומי תפס את מי.

טיפוסי השלום זהו סוג של מתאמנים ידידותיים וחברתיים לכולם, השייכים לקבוצת השלום שלום, שלום מה נשמע, שלום מה שלומך. ועוד לפני שהם ניגשים להרים את המשקולות או לרוץ על ההליכון הם יעשו את סבב השלום שלהם במכון כושר.

המתנחלים אלו הם החביבים עליי במיוחד, חדר הכושר בשבילם הוא יום כיף בחמת גדר. זמן ממוצע של אימון כושר אצלם הוא מהבוקר עד הלילה. הם מגיעים לחדר כושר באלגנטיות, עושים אימון משקולות של 45 דקות, משם ממשיכים לעוד שעה של אירובי ואם זה לא מספיק הם ממשיכים אחר כך לשיעור ספינינג, משם לבריכה, משם לג'קוזי, משם לסאונה, מקנחים באיזו ארוחת בריאות ואם זה לא מספיק בערב יש שיעור קיקבוקסינג חלילה שהם יפספסו??? חברים, לכו הביתה מחר יום חדש.

המאמנים כשמם כן הוא, ממש זן נדיר. לרוב אתם תמצאו אותם נותנים דגשים למתאמנים, ומסבירים להם איך הכי טוב להם להתאמן בחדר כושר ועל איזה מכשיר הכי כדאי לעבוד אם הם רוצים לחטב את הבטן. חושבים שהם נולדו מאמני כושר, וזה המקצוע שלהם. הלו חברים יש אנשי מקצוע שנמצאים בחדר כושר שקוראים להם מאמני כושר וזה התפקיד שלהם, אז תנו להם לעשות את עבודתם נאמנה על הצד הטוב ביותר.

הDJS  נו אלו שלמדו יחד באותה כיתה עם טייסטו וסקאזי, אותם אתם תמצאו מחוברים לאייפוד או לאייפון כאשר לאוזניהם מחוברות אוזניות סטריאופוניות וברקע מתנגן לו סט על עוצמת ווליום מקסימלית. כזה ווליום שהמערכת בחדר כושר צועקת לו: בואנה אחי תנמיך קצת רוצים לישון פה. חברים, חברים, חברים אתם צעירים מה לא חבל על השמיעה שלכם.. מזה?? מה אמרת?? אני לא שומע??

הדייקנים שעון שווצרי מהלך על 2 רגליים, המקומות האהובים עליהם בחדר הכושר הם הבר וכמובן השולחנות אוכל שמסביב. וכל 3 שעות אתם תראו אותם אוכלים וזוללים. זה המקום להגיד לאותם דייקנים שאפו שאפו שאפו. לנהל אורח חיים שבמסגרתו צריך לאכול כל 3 שעות זה לא עניין פשוט בכלל.

חברים, זהו זה סיימנו עם הטיפוסים שתיפגשו במכון כושר חלק א. בקרוב מאוד אם תהיינה צפיות היסטריות וביקוש אני יפרסם את החלק השני, שווה מאוד לחכות. אני מקווה שנהניתם ואם הצלחתי להעלות לכם חיוך על השפתיים אז תפרגנו לי ותעבירו את הכתבה שלי הלאה לכל החברים שלכם. רונן סין - מאמן כושר אישי 0528143355

 

 

רונן סין - מאמן כושר אישי מוסמך ובוגר ווינגייט. מומחה באימוני כושר אישיים, ירידה במשקל והצרת היקפים. חי, נושם ובועט כושר ולייף סטייל. וכל מילה נוספת מיותרת.. אז למה אתם מחכים "רוצו" לצלצל..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב