דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב הבחירה החכמה 

מאת    [ 08/08/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1992 פעמים ]

לא פעם אנשים שואלים עצמם למה אנו משלמים מדי חודש ממיטב כספנו לביטוח רכב, האם מדובר בשירות חיוני שלא ניתן בלעדיו או שניתן לוותר עליו ולהסתמך על הגורל.

ראשית לפחות בכל הנוגע לביטוח רכב אחד ניטלה אפשרות הבחירה מידכם וכל בעל רכב בישראל מחויב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה, אין התלבטות או אופציה אחרת ובמידה ולא תעשו כך הינכם פורעי חוק ועבריינים לכל דבר ועניין אך זוהי הקטנה בבעיותיכם. הסיכון הכלכלי העצום לו אתם חושפים עצמכם יסיר שינה מעיניכם במידה ואכן תהיו מודעים לאיזה בור אתם מכניסים עצמכם.

ביטוח חובה מכסה נזקי גוף ונפש ולא רכוש שאירעו למעורבים בתאונת דרכים בין אם מדובר בנהג הרכב, נוסעיו או הולכי רגל שנפגעו. קרוב לוודאי שאותם נפגעים יזדקקו לשירותים רפואיים, ניתוח חס וחלילה, אשפוז וימי מחלה בבית להתאוששות, כל אלו עולים כסף רב, אך אל דאגה במקרה ורכשתם ביטוח חובה הכל מכוסה על ידי חברות הביטוח, אך במידה ולא אתם לבדכם במערכה.

במקרה זה הינכם חשופים לתביעות רפואיות עתידיות בגין כאב וסבל, אובדן כושר עבודה והוצאות רפואיות שונות מטעם שאר הנפגעים בתאונת הדרכים ואף ייתכן מצב בו תיפצעו בעצמכם ותהיו מנוטרלים לאורך זמן – כיצד אז תפרנסו עצמכם וגם תעמדו בכל אותם החזרים והוצאות משפט?

בדיוק בשל כך מדינת ישראל החליטה לחייב את כל בעלי הרכב ללא יוצא מהכלל לרכוש ביטוח חובה, אז דבר ראשון לאחר שהזמנתם רכב ובטרם עליתם על הכביש הוא לרכוש ביטוח חובה לכל צרה שלא תבוא.

ביטוח רכב בכלל וביטוח חובה בפרט נרכשים כאמור מחברות הביטוח השונות, ואם בעבר שוק ביטוח רכב היה חסר תחרותיות ומקובע כיום המצב השתנה פלאים השוק נפתח לתחרות וחברות הביטוח החלו להציע תעריפים שונים ומשונים בהתאם למגוון פרמטרים ולכן מומלץ בטרם רכישת ביטוח רכב לערוך סקר שוק בין חברות הביטוח השונות.

נוסף על כך לעזרתכם העמיד משרד האוצר באתר הבית באינטרנט מחשבון ביטוח חובה המציע מגוון הצעות לרכישת ביטוח רכב בהתאם לפרמטרים המוזנים למערכת. ואז כל הנותר הוא רק ליצור קשר טלפוני עם החברות השונות ולבחור את ההצעה המטיבה

כאמור לעיל ביטוח חובה מכסה אך ורק נזקי גוף ונפש ומה על כל הנזקים שיכולים להיגרם לרכב בשעת תאונה? בשל כך עליכם לרכוש ביטוח רכב נוסף הידוע בשם ביטוח מקיף. ביטוח מקיף כשמו כן הוא הביטוח המקיף ביותר הקיים בשוק ביטוח רכב.

ביטוח מקיף מכסה נזקים שאירעו לרכב המבוטח וכן נזקי צד ג'. באפשרותכם לבחור באילו מקרים וסיטואציות בדיוק יופעל ביטוח מקיף, במקרה של תאונת דרכים, גניבה, שריפה, השחתה, רעידת אדמה, סופה וכו', הכל בהתאם לקבוע בפוליסה ובמקרה זה כל האפשרויות פתוחות בפניכם אין חובה, ורק אתם קובעים מה תכלול פוליסת ביטוח מקיף ובהתאם מה יהא תעריפה.

אנשים שונאי סיכון יעדיפו לרכוש ביטוח מקיף רחב ככל האפשר שיכלול בנוסף גם שירות טסט עד הבית, נזקי שמשות, שירותי גרירה וחילוץ, רכב חלופי למקרה שהרכב הושבת במוסך או נגנב ועוד, עם זאת ישנם אחרים שיעדיפו ליטול סיכון ולחסוך כסף מאשר לכלול ביטוח בגין גניבות וכו' בעיקר נכון הדבר לגבי בעלי מכוניות ישנות שאינן שוות כבר את עלות הפרמיה מבחינה כלכלית.

אריק משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב