דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים בית חולים ליולדת 

מאת    [ 08/08/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2149 פעמים ]

כבר המצאתם לו כינוי בטרם נולד, בדקתם את כל סוגי העגלות המשוכללות הקיימות בחנויות, עשיתם את כל הבדיקות והאולטרסאונדים האפשריים, הייתם בקורס הכנה ללידה, בחרתם בדולה המקצועית ביותר לליווי, את בלעת את כל הכדורים והויטמנים הנחוצים, אתה קראת את כל ספרי "ההכנה לאבהות טריה" רק נשאר לרשום את העולל הקטן לאוניברסיטה. למעשה כבר יש תחושה באוויר שהכל מוכן ללידה ונותר רק להמתין לצירים אשר יביאו עימם את הבשורה הגדולה.

אבל רגע, לא כדאי להחליט היכן הכי כדאי ליולדת ללדת?

אז אילו קריטריונים חשובים יש לקחת בחשבון בבחירת בית החולים ללידה?

אם זוהי לידתך הראשונה, הגיוני שאינך מודעת להבדלים הגדולים הקיימים בין בתי החולים בארץ. הלידה היא חוויה אינטימית ופרטית, שתלווה אותך ואת משפחתך לכל החיים, ולכן חשוב שתהיה חיובית ככל שניתן. חשוב מאוד לבחור בית חולים שיענה בהיצע שלו עלדרישותיך וציפיותיך.

אין תשובה מדוויקת למהו הבית חולים הטוב ביותר עבורך, כיוון שמדובר בהחלטה סובייקטיבית לחלוטין. את ורק את תחליטי מה נח, טוב ונכון עבורך ביום המאושר והמיוחד הזה בחייך.

נשים רבות עורכות מראש סיור מודרך בבית החולים בהן הן מתלבטות ללדת, זאת בכדי להכיר את צוות הרופאים והאחיות ולהבין את מדיניות המקום והאם הוא מתאים להן. כמו כן, ביקור מקדים במקום בו תביאי חיים חדשים לעולם הוא הזדמנות מצויינת להכנה לקראת הבאות, כך ברגע האמת לא תחושי בלחץ מיותר, בחששות שווא ובזרות מנוכרת. את הדרכת הסיורים יש לקבוע מראש מול בית החולים.

הרי לכם מספר שאלות שחשוב לברר:

*מה כולל תהליך קבלת יולדת? *היכן נמצא המלווה באותו זמן? *האם היולדת מחויבת לשכב על המיטה או שיכולה להתנועע ולשנות תנוחות? *מי יכול ללוות את היולדת ובכמה אנשים מדובר? *האם יש מקלחת צמודה לחדר הלידה? *האם יש מיטות מתכווננות? *האם המיילדת מוכנה לעשות עיסוי פירנאום במהלך הלידה? *מה המדיניות לגבי חיתוך החיץ? *מהם משככי הכאבים שמצויים בחדר הלידה? *האם המרדים זמין 24 שעות ביממה?*האם יש אפשרות ללידה פרטית? *האם יש חדרי לידה טבעית? *האם מתירים ליולדת לאכול ולשתות תוך כדי לידה? *מהו נוהל השימוש בזירוז במהלך הלידה? *מהם נהלי לידה אחרי ניתוח קיסרי? *האם יש אפשרות להניק מיד אחרי הלידה? *האם יש אפשרות לאיסוף דם חבל טבור? *כמה נשים נמצאות בחדר יולדות? *האם יש שירותים/מקלחות צמודים לכל חדר? האם ישטלפונים בחדרים? האם שעות הביקור מוגבלות? יש יועצות הנקה זמינות? האם האחיות מקיימות סדנאות לטיפול ראשוני בתינוק? יש אפשרות לביות מלא או ביות חלקי?

השאלות המתרוצצות בראש הינן רבות, וכדאי ואף רצוי לבדוק כל תהיה אפשרית. זכרו, כל שאלה שעולה בראשכם היא לגטימית והגיונית לבירור. צוות בית החולים שם לענות לכם על כל מה שתרצו, זאת על מנת למצוא עבור היולדת את המקום המתאים ביותר עבורה ללידה.

ואחרי שהכל עובר בשלום שולחים מתנה ליולדת :) 

 

אהבתם את המאמר תנו בלייק  הצטרפו אלינו בפייסבוק "דף האוהדים של סולי " להגרלות טיפים ועידכונים וכמובן אתר מתנה ליולדת שלנו : נכנסים,בוחרים ושולחים לכל הארץ   מתנות לידה , זר ליולדת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב