דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות שכף לאישה לקבל 

מאת    [ 08/08/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2040 פעמים ]

בא לך לפנק את בת זוגתך? מתחשק לך להפתיע אותה במתנה ליום האישה או ליום האהבה שהיא תתעלף בגללה? מצוין! אז עשה זאת, ויפה שעה אחת קודם... אה, אתה אומר שאין לך מושג מה קונים לאישה? אם ככה הגעת למקום הנכון, כאן תקבל את ההכוונה הראויה.

פילוסופים רבים ברחבי תבל כבר דנו בסוגייה "מה נשים רוצות" וטרם ברור אם הגיעו לתשובה הנחרצת. מה שאנו כן יודעים הוא שישנם לא מעט פריטים ספציפים בחנויות וקניונים שיסבו עונג רב למקבלת אותם.

ראשית, לפני שאתה רץ לקנות מתנה תנסה לחשוב על האישה המדוברת, מה יישמח אותה ויגרום לה להיות מאושרת. מכיוון שכמות סוגי הנשים כל כך גדולה ומגוונת קשה מאוד להכריע כאן את הגורל. אם כן, החלטה אחת לפחות היא שלך, אבל אנו נתן לך רשימה שממנה רק תאלץ לברור את החלטתך לדוגמא מתנה ליום האהבה.

 תכשיטים-

אין אישה שלא אוהבת תכשיט. התכשיט צריך להתאים ל3 דברים עיקריים: 1. אופי האישה (פשטות/נוצץ וראוותני) 2. סוג האירוע אשר עבורו נקנה התכשיט (חתונה באולם אירועים מכובד/ מסיבת חוף קייצית) 3. תקציב אישי (כל אחד וחשבון הבנק הקרוב לליבו...)

תיקים-

נכון, כבר יש לה כנראה תיק בבית, אבל תמיד היא תשמח לאחד נוסף. אתה יודע, לשם הגיוון... אכן מדובר בטעם אישי, אך תמיד אפשר לצרך למתנה פתק החלפה במידה ופחות ימצא חן בעיניה הבחירה. לרוב, נשים אוהבות מה שהבעל שלהן בחר מהלב ונוטות להשאיר אותו אצלהן גם אם הן לא משתגעות על המוצר, העיקר ממי הוא נקנה.

אפייה ובישול-

מוצרים לאפייה ובישול הם אחלה מתנה לאישה שאוהבת לבלות את מרבית זמנה במטבחץ לא בשטיפת כלים וקירצוץ המקרר הכוונה, כי אם בבישול והתקשקשות של תיבולים והמצאת מתכונים חדשים. קוצץ תבלינים, מסננת מעוצבת או מחבת צבעונית ומיוחדת יכולים להיות רעיונות נפלאים ונחמדים, מה גם שתמיד אפשר למלא את הכלים בשוקולדים מתוקים לשם המחווה.

 

מתנה עם תמונת הדפס עליה-

אם אתה מהבחורים הקיצ'ים, במובן החיובי כמובן של המילה- זאת ה-מתנה בשבילך. בתנאי שזה הדדי גם אצל בת זוגתך. כרית עם הדפס תמונה שלכם עליה, ספל עם הדפס תמונה, פד לעכבר עם תמונה, דובי עם חולצה מודפסת ותמיד אפשר להגדיל תמונה מושקעת ולמסגר אותה לקיר.

 

אם אתם ממש מכירים את הטעם האישי של בת זוגתכן אתם יכולםי להרשות לעצמכם גם לקנות לה בגד אופנתי כלשהו. אבל רק אם אתם מאגישים שזה לא הימור גדול מדיי... בהצלחה!! 

מתנה ליום האהבה

אהבתם את המאמר תנו בלייק  הצטרפו אלינו בפייסבוק "דף האוהדים של סולי " להגרלות טיפים ועידכונים וכמובן אתר מתנה ליולדת שלנו : נכנסים,בוחרים ושולחים לכל הארץ   מתנות לידה , זר ליולדת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב