דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביבי נתניהו - עושק מורשה מספר אחד במדינה 

מאת    [ 08/08/2011 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 2649 פעמים ]

מי לא מוחה, זה טרנדי כזה, הרופאים, השוטרים, מחוסרי הדיור, רפתנים, חלבנים, אוהבי הקוט'ג, שונאי ביבי, הגמלאים, החרדים, ניצולי שואה, משפחת שליט, והרשימה עוד ארוכה, בימיו של הדיקטטור סטאלין ברוסיה, היה מחסור חמור באוכל, יום אחד באמצע התור לקבלת כיכר לחם, התעצבן רוסי אחד, וצעק, אני עכשיו הולך להרוג את סטאלין, אחרי שעה הוא חוזר חזרה, מה קרה חזרת, שמה יש תור יותר גדול, אני לא יודע איפה המחאה יותר גדולה אצל מחוסרי הדיור, או אצל מתנגדי ביבי, מה שאני מרגיש באוויר, זה מין רצון כזה לשינוי, להפסיק להיות פראייר, תנו עכשיו לעם שלנו מהפכה, הם יהיו מרוצים, הם אפילו לא חוששים שמא זה יצליח להם יותר מידי, כי יתכן וראש הממשלה ושר האוצר שלו ילכו לביתם, ומי יבוא אחריהם, מי יודע, עשרה אני יודע, אני יודע עשרה דברים שהממשלה ברשות ביבי עשקה את הציבור, ואני רוצה לתת לו את התואר "עושק מורשה" שהגיע לו בכבוד, ומורכב מהאותיות של שמו המפורש, אם זה כבוד, אני לא בנטוב.

ב - בניה בתקופתו נעצרו כל הפרויקטים לבניה במגזר החרדי, רק לאחר לחץ פיזי מתון, ועם קצת טלטלות פולטיות החל להשתחרר הפקק. חשבתי שבתקופתו ירדו המיסים לקבלנים העוסקים בבניית דירות לזוגות צעירים אבל, לא, הכל נשאר כמו שהיה, הוא בטוח לא גר באוהל, וגם לא משלם משכנתא.

י - ישיבות רק בתקופתו העזו פקחי משרד הדתות להתפרץ לתוך היכל הישיבה ולהפריע לשיעור תורה, מה שהם לא היו מעיזים לעשות בפקולטה לחקלאות בשומרון, באמצע הרצאה על גידול חסה בשטחים באמצעות מי שופכין.

ב ? בתי תמחוי יותר ויותר אנשים מגיעים לבתי תמחוי, עומדים שם בתור בכדי לקבל ארוחה חמה, זקנים נטולי שיניים, נטולי כבוד, הורים לילדים רעבים, גלמודים, בטוחני שאם היה רואה שם את הוריו בתור הוא היה עושה הכל שלא יהיה אדם רעב במדינה.

י ? ילדים קצבאות הילדים לא עודכנו, לזכותו יאמר שכל ההורים מקבלי הביטוח הלאומי מקבלים היום פחות בבנק בשביל הילדים שלהם, הוא בוודאי לא צריך את הקיצבה הזאת עבור ילדיו.

נ ? נסיעות לא הוא ולא משפחתו, ולא שרי ממשלתו הפסיקו לנסוע ברחבי העולם על חשבונכם ועל חשבוני, ישנם חברי כנסת או שרים שהיו יותר שם, מכאן, אז איך אנחנו רוצים שהם יספיקו לטפל לנו בבעיות שבוערות לכולנו.

ת ? תורה גרועים ממנו ידעו להעריך את עולם התורה, את המחשבת היהודית, את הכבוד לתורה ולומדיה, לא זכור לי, ובוודאי גם לא לכם איזשהו חיבור קהילתי חרדי עם האיש הזה, שכל הוויתו גשמיות ונהנתנות בלתי פוסקת.

נ ? נרגילה כשהאיש הזה ראש הממשלה שלנו אפוף ריח נרגילות וסיגרים, הוא לא מסוגל להריח את ריח התבן של הפרות שנותנות חלב לרפתנים שאותם הוא רוצה לעשוק בשלוש אגורות, כנראה שמרוב שהוא דחף את אפו למקומות לא לו, הוא לא מסוגל להריח כלום, ובוודאי לא כל דבר שעולה ממנו ריח של תורה.

י -  יהודה ושומרון למרות היותו ימני, ומפלגתו אמורה להיות בעד המתנחלים, ולעודד את ההתישבות באיו"ש , לא מינה ולא מקצתיה, לא בעדם אלא רק נגדם, בכל הקפאה שהוא צריך לתת לאמריקאים ישר הם משלמים את המחיר.

ה ? השכלה ולימודים הוא לא הפנים עדיין שעתידו של עם הספר מונח בעולם הלימודים, בעולם הלימוד, העשרת הלימודים, הוספת תוכן יהודי לתוכנית הלימודים במגזר החילוני, כבר היום במגזר החילוני חושבים למה יש שני לוחות הברית - כי כנראה היה אז מבצע של אחד פלוס אחד, הבורות במורשת ישראל שם חוגגת, ויש לו הרבה שייכות לכך.

ו ? ואידך זיל גמור לסיום יש לי רק לכתוב לכם את הפסוק מתוך ההפטרה של הפרשה שאמר הנביא ישעיה בספר ישעיהו פרק א'  "שרייך סוררים וחברי גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים, יתום לא ישפטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם"

 

אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב