דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים ותחזוקת אתרים 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2294 פעמים ]

הגיע הזמן לרענן ולנער את האבק מהאתר שלכם, להתיז קצת מבריק חלונות, שיגרום לו להראות "חדש דנדש". כן, עיצוב אתרים היום תובע מכל בעל עסק לתחזק מידי פעם את האתר, כדי לגרום ללקוחות לחזור ולבקר באתר. אז מה זה בעצם אומר, לתחזק אתר? 

לעדכן מבצעים ודילים – בעמוד הבית עדיין מתנוסס לו המבצע של "מבצע חם לחורף 2009"? הגיע הזמן לשנות ולעדכן את המבצעים בהתאם לעונות השנה... הלקוח הישראלי אוהב מבצעים, חבילות והצעות אטרקטיביות עונתיות, חשבו האם תוכלו לתפור ולהציע לו חבילה משתלמת. עיצוב אתרים משמעו גם לעצב את המבצעים בצורה סופר אטרקטיבית ונאה – מבצעים צריכים להיות מעוצבים ומושכים לעין, נקודה!
עיצוב אתרים היום מאפשר לשלב אנימציה – ולכן אפשר בהחלט לעשות איזה משחק נחמד עם המבצע, כדי לתת תחושה שובבה וחמודה באתר: טקסט מהבהב, טקסט שגדל וקטן וכו'.

להחליף ולעדכן תמונות בגלריה – עיצוב אתרים מבוסס על תמונות יפות ומושכות לעין, רצוי גדולות ואיכותיות. בשביל להראות שיש פעילות באתר, הכניסו מידי פעם תמונות חדשות והקפידו שהן תהיינה בראש האתר. את התמונות הפחות מוצלחות בגלריה מקמו למטה, בסוף העמוד, אם בכלל. תמונות גרועות לא חייבות להתנוסס באתר, אתם יודעים...
לדעת להראות ולדעת להסתיר – עיצוב אתרים משמעו להקדיש מחשבה על מיקום אלמנטים, קומפוזיציה - כדאי למקם חומר חשוב בראש האתר ולא למטה, איפה שצריך לגלגל. הרבה אנשים שמזמינים תכנים לקידום בגוגל מחברות קידום שונות, מקבלות תוכן מילולי כל כך לא איכותי, שהם פשוט מתביישים בו ומנסים למקם אותו כמה שיותר למטה, בתחתית האתר, בתקווה שהגולשים לא יראו...
לעדכן חדשות רצות – עיצוב אתרי אינטרנט מאפשר היום שימוש בטקסט דינמי. במידה ויש לכם באתר חדשות רצות, כדאי מאוד לעדכן אותם. מבצעים, פרויקטים ולקוחות מרוצים ועוד. כמובן – עיצוב אתרי אינטרנט משמעו לדאוג גם לעיצוב הטקסט, ולכן הקפידו על פונט אחיד, צבעים הרמוניים ופסקאות מסודרות.

מתיחת פנים ויזואליתעיצוב אתרי אינטרנט מצריך מכם להיות מעודכנים בצו האופנה האחרונה. האתר שלכם צר מידי מבחינת רוחב ונראה מצחיק במסכים הרחבים של היום? הלוגו נראה מיושן, משנות השמונים? הצבעים נראים גסים מידי בשביל אתרי האינטרנט המעודנים והמתוחכמים היום? הכפתורים לא לטעמכם? תמיד אפשר לשנות ולרענן אתר. הרבה חברות עיצוב אתרי אינטרנט עושות אחת לתקופה מסוימת מתיחת פנים לאתרים של הלקוחות.

יד על הדופק לגבי הקידום – עם כל הכבוד אל עיצוב אתרי אינטרנט, קידום הוא מה שמביא לקוחות לאתר... קידום דורש תחזוק מתמיד ועדכני, ואם אתם רוצים להישאר בראש תוצאות החיפוש – תצטרכו לעבוד קשה...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב