דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: מה מאפיין מטבחים כפריים? 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2964 פעמים ]

מטבחים כפריים היו פופולאריים מאוד לפני עשרות שנים, ונדמה שעכשיו הם חוזרים לאופנה בסערה - הם כובשים את ליבם של כל כך הרבה אנשים! נראה שהם לא הולכים לעזוב בעתיד הקרוב.
אנשים אוהבים את הסגנון הזה, לכן הם מוכנים להשקיע במטבח שלהם גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה כלכלית. המטבח הוא כבר ממזמן לא מקום שבו דוחפים כמה צלחות וקערות ומבשלים משהו, אלא סמל סטאטוס מפואר, עבודת נגרות איכותית, מושקעת ומפוארת  - מרכז חברתי ומשפחתי חדש בתוך הבית.

אם אתם חדשים לכל המושג הזה של מטבחים כפריים, כנראה שאתם לא יודעים במה מדובר. אתם בוודאי תוהים, מה בעצם מה מאפיין מטבחים כפריים?

דגש על מקומות אחסון – מטבחים כפריים כוללים מקומות אחסון רבים. הדוגמא הכי טובה לכך היא האי של המטבח, שהוא לא רק שולחן אוכל ומשטח נוח לבישול - יש בו מגירות רבות לאחסון. הרי במטבח, כמו שכולם יודעים, נדמה שאף פעם אין מספיק מגירות לאחסון, אביזרים וצלחות תמיד עולים על גדותיהם במגירות ואין מספיק מקום. אי אפשר להפטר מכל הדברים, נכון? צלחות ליום הנישואין, קנקן תה מחרסינה סינית, אין סוף לשטויות ובכל חג אנחנו ממשיכים לקבל כלי חרסינה, סכו"ם וצלחות - כואב הלב, אי אפשר פשוט להשליך אותם לאשפה לקול זכוכיות מתנפצות מצלצל...

מטבחים כפריים מתאפיינים באי – האי, כאמור, הוא שולחן רחב שממוקם במרכז המטבח. כמובן, אי דורש שטח גדול ומרווח, ובהרבה מאוד דירות בארצנו אין מספיק מקום לאי. זה לא חובה לשלב אי בתוך מטבח כפרי, ואפשר להגיע לאווירה המבוקשת הנוסטלגית והחמימה גם אם צריך לוותר עליו.

עץ מלא – תשכחו משיש קריר ומחרסינה, מטבחים כפרי טיפוסי מיוצר מעץ מלא, שהוא כידוע חומר איכותי ומאריך שנים. העץ המלא אהוב מאוד על ידי אנשים לא רק בגלל שהוא נחשב כחומר מובחר, אלא גם בגלל שנעים לגעת בו, הוא נותן לנו תחושת חמימות. מטבח כפרי משלב בין עץ צבוע בלבן לעץ בגוון טבעי, זהו נחשב שילוב אידיאלי, קלאסי ומנצח.

ארונות מטבח מעוטרים בתחריטיםמטבח כפרי היום מתאפיין במגירות ובארונות מטבח עם תחריט. העיצוב הזה מחזיר את התודעה שלנו אוטומאטית אחורה, לימים קסומים ורחוקים. הוא פשוט טבוע אצלנו כעיצוב חמים ועל זמני.

סביבה כפרית – הרבה מהאנשים שבוחרים מטבח כפרי לביתם רוצים להדגיש את הסביבה הסובבת את הבית. יתכן שהמטבח צופה לגינה מתוקה ומטופחת, או לפיסת נוף אורבאנית בוהמית, אין כמו מטבח כפרי כדי להסב את תשומת לב האורחים לפינות חמד קסומות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב