דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיעור טיסה: כיצד מתנהל שיעור טיסה 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 4936 פעמים ]

אם אתה רוצה להיות טייס ליום אחד ולקחת שיעור טיסה חוויתי לראשונה בחייך, אתה בוודאי תוהה למה עלייך לצפות, וכיצד יתנהל השיעור. הצעד הראשון שיש לעשות בדרך ללקיחת שיעור טיסה הוא להכין את עצמך לקראת השיעור ולדעת כמה שיותר פרטים לגביו, כדי שתוכל להגיע לשיעור רגוע ובטוח בעצמך. היכולת להטיס מטוס פותחת בפנייך עולם חדש של חופש והנאה, ולקיחת שיעור טיסה ראשון הנה השער לקראת לימודי טיסה מתקדמים יותר. גם אם אין בדעתך להמשיך וללמוד טיסה בצורה מקצועית, שיעור טיסה עדיין יאפשר לך להגשים את חלומך ולהיות טייס ליום אחד. במאמר זה נסקור את מהלך התנהלותו של שיעור טיסה, כדי שתדע למה לצפות.

1. מדריך הטיסה ייפגש איתך בבית הספר לטיסה או בנמל התעופה. לפני תחילתו של שיעור טיסה, המדריך יבדוק את המטוס שתטיס וייקח אותו לטיסת מבחן- לרוב עוד לפני הגעתך.

2. מדריך הטיסה יראה לך את המטוסים והפריטים השונים בשדה התעופה. הוא יראה לך כלים שונים לאימון שייתכן שיש שם, כמו סימולטורים לטיסה או סרטוני הדרכה.

3. החברה תספק לך אוזניות מיוחדות אשר יש להשתמש בהן במהלך שיעור טיסה. במטוס קל וקטן המשמש את מי שרוצה להיות טייס ליום אחד קיים רעש גדול, והאוזניות המקצועיות יאפשרו לך לדבר במהלך הטיסה, ולשמוע את הטייס המנחה ואת שידורי מגדל ההכוונה.

4. כעת, תהיה מוכן לצאת עם מדריך הטיסה שלך אל מנחת המטוסים, ולפגוש את המטוס אשר יאפשר לך להיות טייס ליום אחד. בדרכך לשם, לך בזהירות בעקבותיו של מדריך הטיסה והקשה להוראותיו, כדי לשמור על בטיחותך ולהיזהר מכלי רכב וכלי תעופה נוחתים או ממריאים. כאשר תגיעו למטוס, המדריך יסביר לך על חלקיו השונים ויראה לך באופן בסיסי את דרכי הפעולה וההנעה של המטוס.

5. בתוך המטוס, מדריך הטיסה יראה לך כיצד לכוון את כיסא הטייס ולחגור היטב את חגורת הבטיחות, ויראה לך באופן בסיסי כיצד מניעים את המטוס, כיצד מפעילים אותו וכיצד יוצאים ממנו בתום הטיסה.

6. כעת, אתה באמת מוכן לקבלת שיעור טיסה ראשון. המדריך יניע את המטוס ויחל בהמראה. אם הוא יראה שאתה מוכן לכך- הוא יאפשר לך לעזור לו בעת הנסיעה על המסלול, קיפול הגלגלים וכדומה. בעוד רגעים ספורים תמצא את עצמך באויר!

7. טייס ליום אחד נמצא באויר בערך חצי שעה, ונשאר בסביבתו של נמל התעופה. זה מאפשר לך לחוש את ההרגשה של הטסת מטוס קטן בזמן שיעור טיסה, ומספק לך סביבת אימונים בטוחה. כאשר המדריך שלך ואתה תרגישו בטוחים מספיק, המדריך יעביר לידייך את כל השליטה במטוס. בעזרתו של המדריך תוכל להפנות את המטוס לצדדים שונים, לתמרן אותו באויר ועוד. אם אתה עומד לקחת שיעור טיסה על הליקופטר, תלמד גם כיצד להשאיר את ההליקופטר באותו המקום (או בשפה המקצועית- לרחף), לפני שתלמד כיצד להניע אותו באויר מנקודה לנקודה.

8. לאחר סיומו של שיעור טיסה, המדריך יעבור איתך על כל שאלה ותהייה שיעלו לך במהלך הטיסה, כדי להעניק סיום וסגירה להיותך טייס ליום אחד.

עכשיו, כאשר אתה מוכן ומזומן ויודע מה עומד לפנייך- אתה יכול לגשת בביטחה לקבלת שיעור טיסה, ולעוף עם הרוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב