דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: שינוי גדול בהשקעה קטנה 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2650 פעמים ]

לפעמים, כל מה שצריך כדי להביא אל הבית משב רוח חדש ומרענן הוא שינוי קטן בעל משמעות גדולה, כמו למשל להפוך את הגינה או החצר הפשוטות לאזור נופש ובילויים- באמצעות סוככים מעוצבים. בשנים האחרונות, עולה הפופולריות של הבילוי בחוץ כסגנון חיים, ואנשים רבים בכל רחבי הארץ והעולם נהנים מהייתרונות של סגנון החיים החדש הזה, שמאפשר להם להעביר החוצה את כל הפעילויות שהם נהגו לעשות בתוך הבית.

סוככים מאפשרים לבני המשפחה לאכול, לשחק, לארח חברים ואפילו לנמנם- בחצר הבית או בגינה, באויר הפתוח. כמובן, אנשים לא יוכלו לעשות את שלל הפעילויות הללו בעודם יושבים כך סתם בחוץ, ללא כל הגנה מקרני השמש המזיקות. המודעות לשמירה על העור והגנה עליו מפני השמש השתפרה מאוד בעשור האחרון, והיא משפיעה על סגנון החיים של תושבי הארץ ועל הדרך בה הם מבלים את זמנם מחץ לבית. ישנן דרכים רבות להגן על גופנו מפני השמש, אך הדרך הטובה והבטוחה ביותר היא התקנת סוכך, שייגן על כל המשפחה ואפילו על הבית.

בנוסף, סוככים מציעים עוד ייתרונות רבים, מלבד ההגנה שהם מעניקים מפני השמש. התקנת סוכך מגנה על הבית ועל תושביו מכל מזג אויר. סוכך לא רק מגן מפני השמש הקופחת, אלא יכול גם לעמוד בפני גשמים כבדים ורוחות חזקות. בנוסף, סוככים הם מאוד מעוצבים ומסוגננים, והם יכולים להעניק לכל בית מראה מתוחכם, אלגנטי וייחודי.

סוככים הנם משטחי בדים עבים הנמתחים מעל מסגרת מעוצבת מאלומיניום, עץ או חומרים אחרים, ותפקידם להצל על שטחים גדולים או על דלתות וחלונות. ניתן לבחור בין התקנת סוכך מתקפל או סוכך קבוע המוצמד אל קיר הבית. שימוש מעניין נוסף של סוככים הוא שימוש פרסומי ושיווקי, משום שעל כל סוכך ניתן להדפיס באותיות מאירות עיניים את שמה של החברה ואת הלוגו שלה, כך שכל מי שעובר ברחוב יוכל לראות אותם.

ניתן לבחור סוככים במגוון מדהים של בדים ועיצובים, החל מקאנווס וקאנווס אקרילי, דרך בדים מצופים ב-פי.וי.סי ועד לרשתות צל, כך שכל אחד יוכל לבחור את ההצללה המתאימה ביותר עבור הבית שלו. התקנת סוכך יכולה לעזור למשפחה להפחית רבות את צריכת האנרגייה שלה, במיוחד בזמן חודשי הקייץ הישראלי הלוהטים, בהם אנשים נוטים להשאיר את המזזגנים דולקים ללא מנוחה, ולעיתים אפילו ישנים איתם. כולנו יודעים שהדלקת המזגן מגדילה באופן ניכר את חשבון החשמל החודשי, אך דבר נוסף שלא כולם יודעים, הוא שהמזגן פולט אל האויר כימיקל בשם פראון, שפוגע בשכבת האוזון החשובה והרגישה שלנו.

בעזרת התקנת סוכך בבית, אשר תגרום להורדת הטמפרטורה בכמה מעלות משמעותיות בתוך הבית, אתם והמשפחה שלכם תוכלו לצמצם את השימוש במזגן הביתי, וכך לחסוך כסף רב, ולמנוע פגיעה באוזון. סוככים הם הפיתרון הכי טוב עבור מי שרוצה להגן על משפחתו מפני השמש, לחסוך בהוצאות החשמל ולהגן על הסביבה. סוכך מפחית את החום המגיע מהשמש ומסנן את הקרינה שלה, אך עדיין מאפשר לאור טבעי רב להגיע. סוככים מפחיתים את צריכת החשמל של המזגן או המאוורר, משום שהם מפחיתים את טמפרטורת הבית ב 5-15 מעלות. סוככים יכולים לאפשר לכל משפחה להנות מחיי פנאי ובילויים עשירים ומהנים- באויר הפתוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב