דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי: מה ואיך מזמינים במסעדת סושי 

מאת    [ 06/08/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2647 פעמים ]

ישנן כמה דרכים שבהן אתם יכולים לבצע הזמנת סושי כאשר אתם במסעדת סושי. אם אתם יושבים על הבאר, אתם יכולים להזמין ישירות מהטבח או מהבארמן. אם זאת הפעם הראשונה שלכם במסעדה הזאת, אתם יכולים בהחלט להגיד להם את זה- כדי שתוכלו לקבל מהם המלצות על המנות המוצלחות ביותר של המקום. בכלל, תמיד מומלץ לשאול את השף מה כדאי להזמין, גם אם זו מסעדת סושי שאתם מבקרים בה כל יום, משום שהשף יודע הכי טוב- איזו מנה יצאה לו היום טעימה במיוחד. אם זו הפעם הראשונה שאתם מבצעים הזמנת סושי, יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם האם אתם צריכים לדעת בעל פה מיליון ואחת מילים ביפנית, כדי להבין מה כתוב בתפריט ולדעת מה כלול בתוך כל מנת סושי. ובכן, אל תדאגו, הכל בסדר. כמעט בכל מסעדת סושי יהיו בתפריט תמונות של המנה או פירוט של המרכיבים שלה ודרך ההכנה שלה, כדי שכל לקוח יוכל לבצע הזמנת סושי בעצמו, מבלי להיות מומחה עולמי בסוגי סושי שונים. אם אתם לא בטוחים שקראתם נכון את השם היפני של המנה (אפילו שהשמות כתובים באנגלית), ואתם קצת מתביישים לאמר אותו בקול רם- אל תדאגו, אתם יכולים פשוט להצביע על המנה בתפריט, ולשאול את המלצרית או את הברמן כיצד הוגים את השם.

עוד משהו שכדאי לדעת כאשר רוצים לבצע הזמנת סושי, הוא שכמעט תמיד ניתן להזמין מנות שונות, ולא רק סושי. כך, גם אם לאחד מהסועדים לא מתחשק כרגע לאכול סושי, הוא עדיין יכול לאפשר לחבריו לבצע הזמנת סושי, ולהנות בעצמו ממאכלים יפניים שונים, כמו איטריות, אורז או מרק מיסו. בנוסף, אם הגעתם למסעדת סושי, אבל אתם לא ממש רוצים לבצע הזמנת סושי אלא רק לשתות ולנשנש משהו באוירה יפנית, ישנן כמה מנות פתיחה מוצלחות שתוכלו להזמין, במקום סושי. למשל, תוכלו להזמין אדממה, שהוא מאכל טעים שכולם יכולים לחלוק, מתוך הקערה המרכזית. אדממה הנם פולי סויה, מבושלים בקליפתם. אל תתביישו לאכול אותם עם הידיים, זה מה שאתם אמורים לעשות- ממש כמו פיצוחים. פשוט פצחו את הקליפה בעזרת השיניים, הניחו אותה בקערה מיוחדת שהוצבה על השולחן או פשוט בצלחת שלכם, ואיכלו את הסויה הטעימה. במסעדות סושי רבות, האדממה יגיעו בליווי צלוחית קטנה של מלח גס, אז נסו לטבול אותם במלח- תתפלאו כמה התוספת הפשוטה הזאת משפיעה על טעמם. עוד מנות מצויינות שיכול להזמין מי שפחות מעניין כרגע בביצוע הזמנת סושי, כוללים למשל בשר על הגריל (לרוב חזה עוף), עשוי במגוון צורות עם מגוון רטבים, ומוגש לרוב על מצע אורז. בנוסף, פעמים רבות ניתן להזמין במסעדות סושי ארוחה מלאה, שתכלול למשל סלט יפני, מרק כלשהו כמו מרק מיסו (מרק צח בתבלון יפני, ובתוכו ירקות או טופו), מנה עיקרית כמו עוף או איטריות אורז, וקינוח קל כמו פירות או כדור סורבה.

אז בפעם הבאה שתיהיו במסעדת סושי, ולא תדעו איזו הזמנת סושי כדאי לכם לבצע, תוכלו לנסות חלק מההמלצות שבמאמר זה. מקווים שעזרנו!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב