דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בשיטות שונות - מה עדיף? 

מאת    [ 05/08/2011 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2327 פעמים ]

הקיץ כבר נמצא כאן בשיא עוצמתו וחומו, והשמש מצד אחד שורפת אותנו ומחממת את הארץ הזאת לטמפרטורה שהיא לפעמים לא הגיונית, ומצד שני מפתה אותנו לצאת אל הים ואל החופש ולהשיל מעצמנו שכבות של בגדים ושל... שערות.

הסרת שיער מהגוף היא חלק מהשגרה היומיומית שלנו, וכל אחד עם השנים מוצא לעצמו את השיטה הטובה עבורו (או עבורה). ישנן הרבה שיטות להסרת שיער מהגוף וחלקיו השונים, אז מה יש בכל שיטה, מהם היתרונות ומהן החסרונות?

הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער בשעווה כרוכה בהשקעה לא מעטה של זמן ובעיקר – בהקרבה מבחינת כאב. הסרת שיער באמצעות שעווה כואבת מאוד, ואורכת לא מעט זמן. מצד שני, היא נשארת יעילה ליותר זמן מחלק מהשיטות האחרות והשערות גדלות מעט יותר חלשות משיטות שונות, כמו גילוח למשל.

הסרת שיער בשעווה לא נוחה במיוחד והיא דביקה ולא נעימה. בנוסף, יש סיכון בכוויות אם מחממים את השעווה יתר על המידה או שהאדם שמסיר שיער בשעווה אינו מקצועי מספיק.

הסרת שיער באפיליידי ומכשירים דומים

באופן עקרוני מבחינת רמת הכאב ומשך הזמן שאורכת הסרת שיער באפיליידי ומכשירים דומים לו, די דומים להסרת שיער בשעווה. מבחינת הגדילה המחודשת של השערות לאחר מכן, זה כמו בשעווה – הן גדלות לאט יותר ומעט חלשות יותר.

אין הרבה סיכונים בהסרת שיער באפיליידי, אך יש לשערות נטייה מעצבנת לגדול מתחת לעור לאחר הסרת שיער בשיטה זו.

הסרת שיער בגילוח

זו כנראה אחת השיטות הנפוצות, היא מאוד מהירה ולא כואבת (אם לא נחתכים כמובן) ופשוטה, וניתן לעשות אותה בקלות ובמהירות בעת המקלחת. הסיכונים בהסרת שיער באמצעות גילוח הם החתכים שעשויים לקרות מבלי משים.

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר הפכה בזמן האחרון ליותר ויותר פופולארית. מבחינת השקעה של זמן, הטיפולים עצמם קצרים יחסית, אך נדרשים מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. היתרון הגדול הוא, שלאחר שמסיימים את הטיפולים יש שקט, להרבה שנים – אם לא לצמיתות.

הסרת שיער בלייזר אמורה להיות הדרך היעילה ביותר להסרת שיער, ובנוסף היא אינה כואבת. הסיכונים הגדולים ביותר בהסרת שיער בלייזר הם כוויות, והן עשויות לקרות כאשר מבצעים את ההסרה באופן לא נכון ובידיים לא מיומנויות.

לסיכום

כל אחד ואחת מעדיפים את השיטה שלהם להסרת שיער - בקיץ, בחורף ובעונות שביניהן. חשוב להחליט על שיטה שתהיה לכם גם נוחה, גם יעילה וגם, אם אפשר, כמה שפחות כואבת. בהצלחה, ושיהיה לכם קיץ חלק ומהנה בים...

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב