דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי תכולת דירה- כל מה שרציתם לדעת 

מאת    [ 04/08/2011 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 2227 פעמים ]

מה כולל שירות פינוי תכולת דירה?

פינוי תכולת דירה הוא שירות הניתן ע"י חברת פינוי דירה. שירות פינוי תכולת דירה כולל פינוי של כל תכולת הדירה-כלל החפצים מגדול ועד קטן.חברת פינוי תכולת דירה דואגת למיון החפצים כך שחפצים בעלי שימוש ימסרו לתרומה , בעוד חפצים ללא כל ערך נמסרים לאתרי פסולת מורשים. בסיום פינוי כלל תכולת הדירה- שירותי פינוי דירה אחראים לדאוג לניקיון יסודי של הדירה.

 

שירות פינוי תכולת דירה-למה כדאי?

שירות פינוי תכולת דירה הינו שירות יעיל מאוד עבור רוב האנשים שזקוקים לו. אז למה למעשה כדאי לשלם לחברת פינוי דירה במקום לפנות את הדירה בעצמנו?

*פינוי תכולת דירה הינו תהליך ארוך, הגוזל זמן רב ויקר וכן אנרגיות מרובות. מיון החפצים השונים אינו עסק פשוט כלל וכלל. לכן שירות פינוי דירה מתאים במיוחד לאנשים עסוקים אשר לא יכולים להיעדר מעבודתם ולו ליום אחד בלבד.

*חברת פינוי הדירה אחראית למיון החפצים ובאמצעות קשריה עם חברות פסולת היא שולחת את החפצים הלא שימושים במיידית לאתרים אלו. באם נעשה את עבודת המיון בעצמנו , עלינו למצוא אתרי פסולת מורשים , לתאם עמם מתי ניתן להביא את החפצים- שזהו תהליך בפני עצמו שגוזל אף הוא זמן רב. חשוב לדעת כי אם נשים את החפצים הלא שימושיים סתם כך ברחוב, אנו מסתכנים בקנס לא מועט.

*לאחר פינוי כלל החפצים מהדירה- חברת פינוי תכולת דירה אחראית גם על ניקיון וסידור הדירה. ניקיון זה יהיה באמצעות חומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים שלרוב קשה להשיג באופן עצמאי. אם נחליט לבצע פינוי דירה בעצמנו נצטרך להסתפק בניקיון דירה פחות מקצועי ופחות יסודי.

*חברת פינוי דירה זריזה פי כמה מפינוי דירה באופן עצמאי- פינוי תכולת דירה תעשה באופן זריז ויעיל הרבה יותר מאופן פינוי עצמאי. יתרון זה חשוב במיוחד אם בעלי הדירה מעמידים אותה להשכרה- שכן באמצעות חברת פינוי דירה , בעלי הדירה יוכלו להעמיד את הדירה להשכרה מהר יותר  ובכך כמובן לקבל דמי שכירות בשלב מוקדם מהמתוכנן.

*שירות פינוי תכולת דירה אומנם עולה כסף , אך המחיר שווה את הזמן הרב אילו בעל הדירה היה מחליט לפנות אותה בעצמו.

 

מחירי שירות פינוי תכולת דירה:

מחירי שירות פינוי תכולת דירה משתנים מחברה לחברה אך לפני הזמנת שירות פינוי דירה יש לדעת את טווח המחירים- כלומר את המחיר המינימאלי וכן את המחיר המקסימאלי .דבר זה חשוב מאוד בעיקר בשל העובדה כי חברות שירות דירות רבות לעיתים מנצלות אנשים ללא ידע בתחום- ועלולות להציע מחיר מופקע וגבוה בהרבה יותר מהמחיר המקסימאלי הנורמאלי בשוק. חשוב לדעת כי מחיר שירות פינוי תכולת דירה יהיה מושפע לרוב מהמרחק של הדירה וכן מכמות החפצים ומגודלם. ככל שכמות החפצים תהיה רבה יותר וכן ככל שגודל החפצים יהיה גדול יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. 

קצת על תהליך פינוי תכולת דירה:

בכדי שתהליך פינוי תכולת דירה יעבור בצורה תקינה ויעילה חשוב תחילה טרם יום הפינוי לתאם עם חברת הפינוי פגישה בדירה עצמה. בפגישה זו יגיע נציג מטעם החברה ויעריך את מספר החפצים שיש לפנות ואת גודלם. פגישה זו חשובה ביותר זאת משום שרק כך תוכל חברת פינוי תכולת דירה לתכנן כיצד לפנות את הדירה, כמה משאיות להקצות ועוד. כאשר מגיעים ליום פינוי הדירה רצוי להתחיל את התהליך מוקדם בבוקר- כאשר רוב אנשי הבניין בעבודה וכך תהליך הפינוי לא יפריע לאף אחד. בנוסף רצוי שבעל הדירה יהיה נוכח בעת הפינוי למספר שעות- זאת בשביל לפקח כי הכל נעשה בהתאם לרצונו

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב