האם מותר להפחיד לקוח או אסור ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

האם מותר להפחיד לקוח או אסור ? 

מאת    [ 03/08/2011 ]
מילים במאמר: 482   [ נצפה 2116 פעמים ]

 
 

חבר שהוא מהסוכני ביטוח המובילים בענף, פגשני ברחובה של עיר, ושאל לעצתי על בעיה שיש לו בעסק, כידוע לכולנו סוכני ביטוח, לא מתפרנסים מלעשות לנו ביטוח חובה ו/או מקיף, הביזנס הגדול שלהם הוא בביטוח חיים, שם הפרמיה גבוהה יותר, והתשלום ארוך ומתמשך כל עוד האובייקט חי, שיטת שיווק הנפוצה בענף הביטוח, היא הפחדה, שזה אומר כך, אם לא תעשה ביטוח לדירה, והיא תישרף מנרות חנוכה, אתה נשאר בחוסר כל, וזקוק לרחמי קופת העיר, אם הצטלמת ליד ארון הספרים לפני, אתה מסודר אחרי, השריפה, כך גם ביטוח עסקים נגד פריצה, ובביטוח חיים הם הגדילו לעשות, כשמגיע אליך סוכן הביטוח לפגישה לילית אחרי יום עבודה, כולך עייף וייגע, הוא מספר לך כמה התשלום החודשי מיזערי, לא תרגיש, וזה פחות ממחיר של ארטיק קרח ליום, בקיץ, וקרמבו בחורף, וכל כך משתלם לך למות, כי משפחתך תיהיה מסודרת כלכלית, ולא תרגיש בחסרונך, חלילה, שיטת שיווק בהפחדה, לא עובדת היום, כמו שחינוך לא עובד עם מכות, ולחם הולך רק פרוס, אותו סוכן ביטוח מספר לי, שכל נושא פוליסות ביטוח חיים אצלו בירידה, הוא לא מבין למה זה קורא לו, לאחר שיחה ארוכה שלנו, שבה אני לומד את הנושא, אני מבין שהוא מגיע ללקוחות שלו, מפחיד את אבי המשפחה, ביום שאחרי, לאף אחד אין חשק להתמודד עם אובדן, אנשים מתחמקים ממנו, לא סוגרים פוליסות, אני מסביר לו שהוא צריך לשנות גישה, ומה שעבד עד היום, כנראה כבר לא מגיב, הוא צריך לשנות גישה, הוא צריך להסביר ללקוחות שלו, שיש להם שליטה במצב, הם יכולים לתכנן את העתיד, שלהם ביחד, ושיש מרכיב של חיסכון, בפוליסת הביטוח, דאגה לגורל, כי גורל הוא לא דבר הגיוני, ולכן אנשים מסרבים לקלוט, אבל בתיכנון העתיד יש הגיון, זה כן יושב טוב לאנשים בלב, ונקלט במוח, יצרן נרות ידוע יצר כמות גדולה של נרות בלי פתילה, כשגילו במפעל את הברוך, קראו למנהל השיווק, שיתפו אותו, ושאלו מה הוא מציע, אמר המנהל, אני יפנה ללקוח שלנו, סיטונאי גדול באזור הדרום, אני יציע לו לקנות את הכמות הפגומה, בחצי מחיר, הסכים הסיטונאי לעיסקה, קנה, והתחיל לשווק, על כל עשרה חבילות נרות טובים נתנו בונוס, של שני חבילות פגומות, הגלגל התחיל לרוץ, חניות מכולת קנו, בתוך שנה נמכרה כל הכמות, אחרי שנה, התחילו להגיע הסוכנים של הסיטונאי לחנויות, ונתנו ללקוחות תעודות החזרה, להחזיר למפעל את הנרות, התחילה להתאסף במשך השנה כל הכמות הפגומה במחסן, בעל המפעל הבין שכלתה אליו הרעה, אמר למנהל השיווק, חבל, עד שהשוק התרגל לקנות נרות טובים עם בונוס של חבילה פגומה, הגלגל נעצר, מה זה אומר, שישנם מבצעי שיווק טובים לתקופה מסויימת, אבל בשלב מסויים הציבור מתפקח, ומתחיל להחזיר את הסחורה, אז צריך לחשוב מחוץ לקופסא, ולשנות את הרגלי הצריכה, מה שהיה טוב בשנות השמונים לא טוב לשנות התשעים, ומה שטוב לשנות התשעים לא טוב לשנות האלפיים, מה שהיה נהוג למכור פוליסת חיים עם הפחדה, של מחר תמות, לא מתאים כשתוחלת החיים עולה, כן, גם אתם, סוכני הביטוח צריכים להבין שיש דינמיקה בשוק, התחרות קיימת, אם פעם ישבתם על זרי דפנה, היום את צריכים לחלק פרחים, כדי שאנחנו הלקוחות נחזור להיות מבוטחים שלכם.

אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת"

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב