דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם מותר להפחיד לקוח או אסור ? 

מאת    [ 03/08/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2601 פעמים ]

חבר שהוא מהסוכני ביטוח המובילים בענף, פגשני ברחובה של עיר, ושאל לעצתי על בעיה שיש לו בעסק, כידוע לכולנו סוכני ביטוח, לא מתפרנסים מלעשות לנו ביטוח חובה ו/או מקיף, הביזנס הגדול שלהם הוא בביטוח חיים, שם הפרמיה גבוהה יותר, והתשלום ארוך ומתמשך כל עוד האובייקט חי, שיטת שיווק הנפוצה בענף הביטוח, היא הפחדה, שזה אומר כך, אם לא תעשה ביטוח לדירה, והיא תישרף מנרות חנוכה, אתה נשאר בחוסר כל, וזקוק לרחמי קופת העיר, אם הצטלמת ליד ארון הספרים לפני, אתה מסודר אחרי, השריפה, כך גם ביטוח עסקים נגד פריצה, ובביטוח חיים הם הגדילו לעשות, כשמגיע אליך סוכן הביטוח לפגישה לילית אחרי יום עבודה, כולך עייף וייגע, הוא מספר לך כמה התשלום החודשי מיזערי, לא תרגיש, וזה פחות ממחיר של ארטיק קרח ליום, בקיץ, וקרמבו בחורף, וכל כך משתלם לך למות, כי משפחתך תיהיה מסודרת כלכלית, ולא תרגיש בחסרונך, חלילה, שיטת שיווק בהפחדה, לא עובדת היום, כמו שחינוך לא עובד עם מכות, ולחם הולך רק פרוס, אותו סוכן ביטוח מספר לי, שכל נושא פוליסות ביטוח חיים אצלו בירידה, הוא לא מבין למה זה קורא לו, לאחר שיחה ארוכה שלנו, שבה אני לומד את הנושא, אני מבין שהוא מגיע ללקוחות שלו, מפחיד את אבי המשפחה, ביום שאחרי, לאף אחד אין חשק להתמודד עם אובדן, אנשים מתחמקים ממנו, לא סוגרים פוליסות, אני מסביר לו שהוא צריך לשנות גישה, ומה שעבד עד היום, כנראה כבר לא מגיב, הוא צריך לשנות גישה, הוא צריך להסביר ללקוחות שלו, שיש להם שליטה במצב, הם יכולים לתכנן את העתיד, שלהם ביחד, ושיש מרכיב של חיסכון, בפוליסת הביטוח, דאגה לגורל, כי גורל הוא לא דבר הגיוני, ולכן אנשים מסרבים לקלוט, אבל בתיכנון העתיד יש הגיון, זה כן יושב טוב לאנשים בלב, ונקלט במוח, יצרן נרות ידוע יצר כמות גדולה של נרות בלי פתילה, כשגילו במפעל את הברוך, קראו למנהל השיווק, שיתפו אותו, ושאלו מה הוא מציע, אמר המנהל, אני יפנה ללקוח שלנו, סיטונאי גדול באזור הדרום, אני יציע לו לקנות את הכמות הפגומה, בחצי מחיר, הסכים הסיטונאי לעיסקה, קנה, והתחיל לשווק, על כל עשרה חבילות נרות טובים נתנו בונוס, של שני חבילות פגומות, הגלגל התחיל לרוץ, חניות מכולת קנו, בתוך שנה נמכרה כל הכמות, אחרי שנה, התחילו להגיע הסוכנים של הסיטונאי לחנויות, ונתנו ללקוחות תעודות החזרה, להחזיר למפעל את הנרות, התחילה להתאסף במשך השנה כל הכמות הפגומה במחסן, בעל המפעל הבין שכלתה אליו הרעה, אמר למנהל השיווק, חבל, עד שהשוק התרגל לקנות נרות טובים עם בונוס של חבילה פגומה, הגלגל נעצר, מה זה אומר, שישנם מבצעי שיווק טובים לתקופה מסויימת, אבל בשלב מסויים הציבור מתפקח, ומתחיל להחזיר את הסחורה, אז צריך לחשוב מחוץ לקופסא, ולשנות את הרגלי הצריכה, מה שהיה טוב בשנות השמונים לא טוב לשנות התשעים, ומה שטוב לשנות התשעים לא טוב לשנות האלפיים, מה שהיה נהוג למכור פוליסת חיים עם הפחדה, של מחר תמות, לא מתאים כשתוחלת החיים עולה, כן, גם אתם, סוכני הביטוח צריכים להבין שיש דינמיקה בשוק, התחרות קיימת, אם פעם ישבתם על זרי דפנה, היום את צריכים לחלק פרחים, כדי שאנחנו הלקוחות נחזור להיות מבוטחים שלכם.

אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב