בעת הקמת מוסד או עסק קיימות דילמות רבות, אחת המשמעותיות שביניהן היא בחירת הריהוט. על הריהוט לספק באופן מושלם מגוון גדול של מטרות – עיצוב המוסד או העסק, נוחות מירבית, פרקטיות ועוד. הקמת עסק או מוסד היא אינה משימה קשה, ולכן רבים מתקשים להתפנות למשימת בחירת הריהוט וכתוצאה מכך נוצר פעמים רבות מצב בו "נתקעים" עם ריהוט משרדי שאינו תואם את דרישות העסק. במאמר הבא תמצאו טיפים לבחירת ריהוט מוסדי או משרדי בצורה פשוטה ומהירה.
בחירת ריהוט משרדי – סדר עדיפויות
עסקים ומוסדות רבים נתקלים בבעיית הריהוט הלא מתאים היות ובעת רכישת הריהוט סדר העדיפויות היה שגוי. כך למשל, מוסד אשר בראש ובראשונה הקפיד על התאמתו של הריהוט לעיצוב הכללי, עלול להיווכח כי מבחינת מראה אמנם מדובר בהצלחה, אך מכל שאר הבחינות זהו כישלון חרוץ. מכאן קל להסיק שבעת בחירת ריהוט מוסדי יהיה עליכם לחשוב ראשית על הפרקטיות והנוחות של הריהוט אותו אתם רוכשים. בעלי עסקים רבים מתפתים להזמין ריהוט משרדי על פי תמונות בקטלוג או תיאור הריהוט באמצעות נציג, אך למרות שמדובר בדרך קלה יותר להזמין ריהוט – לא תמיד המראה והתיאור תואמים את המציאות. בבואכם לרכוש ריהוט לבית העסק או המוסד שברשותכם, חוו את נוחות הריהוט על בשרכם. במידה ואינכם מצליחים לפנות זמן למשימה זו, מומלץ למנות עובד או אדם עליו אתם סומכים, על מנת שייגש לבית העסק ממנו ברצונכם לרכוש את הריהוט ויתרשם מהנוחות והפרקטיקה שלו. דבר נוסף עליו יש לשים דגש בעת רכישת ריהוט משרדי הינו עמידותו של הריהוט. מבחינת זמן וחסכון בכסף כאחד, לא תרצו להחליף את הריהוט מדי כמה שנים. לכן, בעת רכישת הריהוט הראשונית כדאי לוותר על הרצון לחסוך, ולבצע השקעה חכמה בריהוט אותו אתם רוכשים. באופן זה תוכלו להבטיח כי ברשותכם ריהוט איכותי אשר ישמש אתכם נאמנה במשך שנים רבות. משהשקעתם מזמנכם ומחשבתכם בנושאים שתוארו, תוכלו להתפנות להתאמת עיצוב הריהוט לעיצוב המשרד או המוסד. שימו לב כי עיצוב פשוט אינו בהכרח מעיד על קמצנות אלא דווקא על ההיפך – בעל העסק או המוסד מעוניין קודם כל בטובת הלקוח ורק לאחר מכן במראה המשרד ועיצובו.
היכן לרכוש ריהוט משרדי?
קיימים בתי עסק רבים המציעים ריהוט ייעודי למוסדות ולבתי עסק. כפי שכבר נאמר, כדאי לבצע השקעה כלכלית ברכישת הריהוט, דבר שישתלם לכם בעתיד. שימו לב כי רכישת ריהוט למוסד או לעסק בחנות המיועדת לכך, לרוב תציע לכם הנחות משמעותיות עבור רכישה מרוכזת. לכן, בטרם הפנייה לבית העסק המדובר, יהיה עליכם לבצע רישום מדויק של הכמויות אותן תרצו להזמין. לעיתים מומלץ להזמין מעט מעל המצופה – קצת יותר כיסאות, קצת יותר מגירות וכו', כך תוכלו להיות מוכנים לכל מצב שעלול להתעורר.