דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: המראה הנכון לקיץ 2011 

מאת    [ 02/08/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2309 פעמים ]

אופנה היום שולטת ביד רמה בכל תחומי העיצוב, מכתיבה כללי יופי ואסתטיקה עדכניים, החל מהבגדים אותם אנחנו לובשים, נעליים, אביזרים, איפור - ועד ארכיטקטורה, עיצוב פנים ומכוניות חדשות. גם עיצוב אתרים מושפע מטרנדים וממגמות אופנתיות. אנשים העובדים בתחום עיצוב אתרים יודעים היטב כי הם צריכים להיות מעודכנים בצו האופנה האחרון. האתר שהם מוציאים תחת ידיהם צריך להיות עשוי ללא רבב, להראות חדיש, מודרני ונכון. כמובן, יש אופנה עולמית ויש אופנה מקומית, ומעצב צריך להיות מעודכן לגבי שתיהן. איך הוא עושה זאת? הוא גולש, מסתכל, "פותח עיניים".

מראה מיושן הוא האויב מספר אחד של כל מעצב אינטרנט – ואחד המטרות העיקריות של אנשי עיצוב אתרים היא לא רק שהאתר יראה נכון להיום – אלא גם שמחר, מחרתיים ובעוד חצי שנה הוא יראה אופנתי.

אז כיצד מתבטאת האופנה בתחום עיצוב אתרים? ובכן, היא מתגלמת באלמנטים שהרבה אנשים (לא מתחום עיצוב אתרים) לא תמיד שמים לב אליהם, אלמנטים כמו:

רוחב האתר – רוחב האתר הוא חלק בלתי נפרד מהאופנה. שימו לב שפעם עיצוב אתרי אינטרנט הכתיב אתרים צרים יותר. היום האתרים הולכים מתרחבים, פשוט בגלל שמסכי LCD משתלטים על השוק וקובעים עקרונות ויזואליים חדשים. עיצוב אתרי אינטרנט מכתיב רוחב "שמנמן" יותר מפעם. אתרים מתפרשים היום על חלק גדול יותר מהמסך. אתרים ברוחב צר נחשבים היום למאוד מאוד מיושנים, יפים ככל שיהיו. 

כפתורים: כפתורים הם כבר ממזמן לא אותם ריבועים פשוטים שהיו בעבר. הצורה שלהם נקבעת לפי המילה האחרונה של עיצוב אתרים. היום, למשל, הכפתורים "הנכונים" הם א-סימטריים. סביר להניח שבעוד חצי שנה או פחות, צורתם תשתנה שוב.

טקסטים מיניאטוריים: לצערם של כבדי הראייה, השימוש בטקסטים קטנים הולך ומתרחב בתחום עיצוב אתרי אינטרנט. כן, הטקסטים הולכים ונהיים קטנים וקטנים יותר – במיוחד הטקסטים על הכפתורים.

הצללה: אם אתם מתעניינים ב"דיטיילז" של עיצוב אתרי אינטרנט, כנסו לאתרים של חברות מצליחות, חברות אופנה, בנקים – לא משנה מה – שימו לב להצללה של אלמנטים, הצללה של כפתורים, למשל. ההצללה היא עדינה, מתוחכמת ומבליטה אלמנטים באלגנטיות. אם פעם הצללה גסה ופשוטה יותר הייתה מקובלת, הרי שהיום הכול מעודן מאוד.

לוגואים – בעלי עסק מקדישים זמן רב ומאות (אם לא אלפי) שקלים על עיצוב לוגו איכותי שישרת אותם במשך שנים רבות. הלוגו של העסק הוא חלק בלתי נפרד בתחום של עיצוב אתרי אינטרנט היום, והוא דומיננטי ביותר עבור יצירת קונספט מכירתי ובשידור המסר הנכון. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב