דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא אחת, הרבה מאוד פינוק... 

מאת    [ 02/08/2011 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 4139 פעמים ]

מערכות ספא, או בשמן המוכר יותר – ג'קוזי, הן פופולאריות מאוד במתחמי נופש ותיירות: היום כמעט כל מלון או צימר מחזיק מערכות ספא מפנקות לרשות האורחים (לעיתים בתשלום נוסף). כשאנשים מגיעים אל בית מלון, לדוגמא, הם כבר מצפים לשבת בתוך מערכות ספא מפנקות וחמימות שמהוות קונטרה לבריכה הצלולה והקרירה של המקום, שעמוסה באנשים ובילדים צוהלים עד לעייפה.

כשאתם חושבים על חופשה, אתם בדרך כלל חושבים על התרעננות, התחדשות, חידוש אנרגיות – בדרך כלל תדמיינו את עצמכם משייטים בכייף על מזרון ים בבריכת תכלת, משכשכים בים והולכים לנוח על החול הזהוב והחמים... או יושבים במתחם הספא של מלון, טובלים בתוך מערכות ספא - מרימים כוסית שמפניה... כן, למים יש השפעה מופלאה על גופינו, זה לא פלא שהלוקשיינים הכי מתויירים ושווים בארצנו נושקים למקור מים.

מים מסמלים התחדשות והתחלה מחדש. כולנו התחלנו את דרכנו בתוך רחם, ולכן המים מרגיעים אותנו אוטומאטית. שלווה עוטפת אותנו בעדינות והמוח נרגע, המחשבות שוקטות יותר. זהו תהליך כמעט לא מודע שמתרחש אצל כל אחד מאיתנו. נסו להיכנס אל מערכות ספא ולהישאר עצבניים, מרוגזים ולהיצמד אל מחשבות שליליות. מדובר במשימה קשה מאוד. אפילו הפסימיסט המושבע ביותר ימצא את עצמו מתרכך ונרגע עם סילוני המים של מערכת ספא.

מערכת ספא ביתית מיועדת לרענן אותנו מתי שנרצה, בביתנו הפרטי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אין הגבלה. בבתי מלון אתם בטח מכירים את ההרגשה של לגשת אל מתחם הספא של המלון בשעה שבע בערב ולגלות שהוא סגור... או כשאתם מביטים בבריכה היפהפייה הנשקפת ממרפסת חדרכם במלון, רוצים להיכנס לטבילה לילית אבל אז מגלים שהיא נסגרה כבר ממזמן.... כשתרכשו מערכת ספא, לא תהיו מוגבלים בזמנים שמותאמים למלון ולנוחיות שלו. אם אתם "ציפורי לילה" (כמו הרבה אנשים שמוצאים את שעות הלילה כשעות היחידות הפנויות לפנאי), אתם מכירים בחשיבות של התרגעות והתרעננות בשעות שנוחות לכם....

מערכת ספא מגיעה דרך כלל עם מבחר של עוצמות סילוני מים, כך תוכלו לכוון לכם בהתאמה אישית את עוצמת העיסוי, כדי להרגיע כל שריר כואב, דואב ותפוס בגופכם: מקצה הצוואר ועד קצות האצבעות, תרגישו את המתח חומק החוצה, תוכלו להתמסר לתחושה המפנקת והמתוקה...

עם עלייתם של המתח בחיים המודרניים, התייקרות המחיה, נדמה שאנחנו מוקפים בעצבים, אנו אוגרים אינספור תסכולים ולמתח. לכן, דווקא עכשיו, כשאתם עצבניים יותר מתמיד, הגיע הזמן לפנות זמן אל מערכת ספא - להתרגעות ולהתחדשות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב