10 נוגדי החימצון המובילים בעולם שעל פי מחקרים נמצאו מאריכי חיים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

10 נוגדי החימצון המובילים בעולם שעל פי מחקרים נמצאו מאריכי חיים 

מאת    [ 07/10/2007 ]
מילים במאמר: 383   [ נצפה 7639 פעמים ]

 
 
10 האנטיאוקסידנטים המובילים בעולם שעל פי מחקרים נמצאו מאריכי חיים
מאת טלי רויזמן נטורופתית

ויטמין E - נוגד חמצון מסיס בשומן, פועל בכל מקום בגוף, שומר על מראה העור, גמישות דפנות כלי הדם, מונע התחמצנות של כולסטרול, מונע ומגן מפני מחלות קרדיווסקולריות, סרטן ועוד.
מינון מומלץ: 400 יח' ביום.


ויטמין C - מחזק את מערכת החיסון, בונה רקמות חיבור (עור, גידים, סחוס, רצועות וכו'), שומר על חוזק דפנות כלי הדם ומונע הופעת ורידים ודליות.
מינון מומלץ: 4,000-1,000 מ"ג ביום.


בטא קרוטן - נגזרת של ויטמין A הנאגרת בשריר (לכן מראה העור כתמתם לאחר תקופה של צריכת גזרים, בטטות וכו) ולכן אין סכנה למינון יתר. הויטמין מגן על מערכת הנשימה והעור (גם קרינה)
מינון מומלץ: 15 מ"ג ביום.


פיקנוגנול - מופק ממחטיו של עץ אורן. מכיל 40 סוגים של תרכובות נוגדות חמצון, מגן על כלי הדם (בעיקר הנימים הקטנים), אנטי דלקתי, חזק יותר מאספירין ונמצא יעיל לשמירה על בריאות ומראה העור, פסוריאזיס ובקרב ילדים עם הפרעות קשב וריכוז.
מינון מומלץ: 25-50 מ"ג ליום.


תה ירוק - מכיל גם כן סוגים רבים של נוגדי חמצון, מגן על הכבד,
מטהר דם ומשפר את מערכת העיכול. מסייע בדיאטת הרזיה, נשירת שיער, מאזן רמות סוכר.

מינון מומלץ: 300-400 מ"ג פוליפנולים (החומר הפעיל) ביום.


זרעי ענבים - מחזק ומגמיש כלי דם קטנים, מגביר את פעילות מערכת החיסון, מגביר זרימת דם, משפר ראיה, מקטין תופעות אלרגיה ודלקתיות, מעכב את הזדקנות העור. יתרון נוסף שלו הוא העובדה כי עובר את מחסום הדם והמוח (B.B.B) ומגן על תאי המוח מפני חמצון.
מינון מומלץ: 30-50 מ"ג טיפול תחזוקתי

100 מ"ג ומעלה לטיפול בבעיות.


חומצה אלפא ליפואית - נוגד חימצון מסיס גם בשומן וגם במים, מה שאומר שנוכח בכל מערכות הגוף. עוזרת "לחדש" אנטיאוקסידנטים בגוף, יעילה למניעת קטרקט, מורידה רמות סוכר בדם ומונעת סיבוכי נוירופתיה בקרב חולי סוכרת.
מינון מומלץ: 50-200 מ"ג ליום.

סלניום - חשוב ביצירת אנזים (S.O.D) המחזק את מערכת החיסון ומסייע בפעילותו של ויטמין E.
מינון מומלץ: 200 מק"ג ביום.


קו אנזים Q10 - נוגד חמצון, מונע חמצון כולסטרול, מוריד לחץ דם, משפר את תפקוד הלב, נותן אנרגיה וכוח. מסייע לגוף להשתמש בעודפי שומן ליצירת אנרגיה.
מינון מומלץ: 30-300 מ"ג ליום (עם האוכל)


ג'ינקו בילובה - צמח בעל פעילות נוגדת חמצון. חשוב לפעילות תקינה של מערכת העצבים ומשפר את זרימת הדם למוח. יעיל למצבים של איבוד זיכרון, חוסר ריכוז וורטיגו. משפר את זרימת הדם ומקל על בעיות ורידים. יעיל למצבי אלצהיימר
טלי רויזמן נטורופתית, בוגרת 4 שנות לימוד במכללה למנהל ת"א.
נותנת ייעוץ וטיפול בתזונה טבעית, תוספי מזון וצמחי מרפא.
http://www.taliroisman.com
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב