דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העבודות הטובות ביותר בעולם 

מאת    [ 02/08/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2938 פעמים ]

בוחן משחקי וידאו
משחקי הוידאו של היום הם כל כך מורכבים שלבצע בהם בקרת איכות דורש המון זמן. נכון שהמפתחים והתוכניתנים עושים בדיקות לראות אם קיימים במשחקים באגים, עם זאת חברות רבות שוכרות נסיינים שיבצעו בדיקות עומק. דמיינו לכם שאתם יכולים לשבת ולשחק משחקי וידאו כל היום ולקבל עבור זה תשלום! עם כמה שזה נשמע מושך, נסיינים צריכים לבצע אלפי משימות ספציפיות כדי לאתר תקלות. בכל זאת לקבל תשלום עבור ישיבה על הספה ומשחקים, לא יכול להיות יותר מדי רע.

טועם בירה
תאמינו או לא ישנם טועמי בירה מקצועיים שהעבודה שלהם מסתכמת שתיית בירות ושכרים. למבשלות יש צורך לדעת אם ניתן לשפר את המוצרים שלהן ומה המעמד שלהם בשוק. דרישות התפקיד הן להיות מקצועי ולדעת להבחין על סמך טעימה בין סוגי הבירות השונים, ולכתוב דיווחים מהימנים ומפורטים על חוויית השתייה. טועמי בירה מקצועיים זוכים גם למשכורות גבוהות וגם לבירה חינם!

שומר יערות
לאנשים שאוהבים להיות באוויר הפתוח, אין משרה טובה יותר מלהיות שומר יערות. שומרי יערות אחראים על הפארקים או שמורות הטבע בהם הוצבו, משמע הם צריכים לענות לשאלות המבקרים, לוודא שהפארק נשאר נקי, לתצפת על החיות המקומיות ותו לא. להיות שומר יערות אומר שאתם כל יום יוצאים לטיול בפארק! מדובר גם בעבודה די קלה וגם במשכורת גבוהה!

בוחן מגלשות מים
אם מישהו היה אומר לכם שהוא מתפרנס מגלישה במגלשות מים, הייתם בטוחים שעובדים עליכם, אבל יש אנשים שזאת בדיוק העבודה שלהם! אתרי תיירות גדולים שוכרים מדי שנה נסיינים כדי לדרג את פארקי המים הטובים בעולם. בין הקריטריונים הנבדקים נמצאים גובה המגלשה, נקיון המים והנפילה לבריכה.

בודק מיטות יוקרה
זה לא נשמע הגיוני, אבל ישנה משרה שכל מה שהיא דורשת היא לינה בלונות יוקרה כדי לאפיין את טיב המיטה. לא הייתם רוצים לישון על המיטות המפוארות בעולם ועוד לקבל על זה תשלום?!

לקוח סמוי
אוהבים שופינג? ברור שכן, ואם אתם לקוח סמוי אז זה בדיוק מה שאתם עושים למחייתכם. לקוחות סמויים הם אנשים שהולכים לחנויות ובודקים בחשאיות את טיב השירות וההצע, ומדווחים למי ששכר אותם. זה אומר שבקום ללכת לקניון אחרי העבודה- הקניון הופך למשרד שלכם והתחביב הופך לעבודה עם שכר.

משגיח על אי טרופי
מבין 35 אלף מועמדים בן סאותהול זכה במשרה חלומית- לחקור, לשחות ולהרגע באי המילטון (אחד האיים היפים בעולם) תוך כתיבת בלוג המעודד תיירות למקום. מלבד חוזה לחצי שנה ומשכורת מנופחת, המשגיח של האי האוסטרלי הטרופי זכה גם להתגורר בוילה מפוארת עם בריכה.
לפי אתרים רבים בעולם, העבודה של סאותהול הוגדרה כעבודה הטובה ביותר בעולם.

טועם ממתקים
עוד משרה אטרטקטיבית היא טועם ממתקים. דמיינו לכם את צ'רלי בממלכת השוקולד כשאתם בוחנים את המתכונים והמוצרים החדשים. כל מה שעליכם לעשות הוא לבלוס ממתקים ולדווח בפירוט על הטעם, הריח והארומה. עם זאת תצטרכו לאכול כמויות אדירות של מתוקים כדי להשאר בעבודה. אולי זו לא העבודה הטובה בעולם, אבל היא בהחלט הכי מתוקה.

 

We R Hunting מתמחה בהד הנטינג וגיוס בכירים ומשרות הייטק, החל מתפקידי פיתוח דרך בניית צוותים, גיוס מובילים טכנולוגיים ותפקידי הנהלה בכירים. We R Hunting הינה חברה שותפה לרילוקיישן ג'ובס והחיבור יחדיו מבטיח יכולות גיוס הן לישראל והן בעולם ליצירת קשר , אנא פנו אלינו ב: href="mailto:general@werhunting.com" General@werhuting.com">target="_blank">General@werhuting.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב