דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקטנת חזה ואידיאל היופי 

מאת    [ 02/08/2011 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 3451 פעמים ]

גם אם אידיאל היופי בעידן המודרני הוא גוף רזה ולעתים רזה מדי - חזה גדול נותר אופנתי ונחשק לאורך כל ההיסטוריה. לראיה, הפופולאריות של ניתוחי הגדלת החזה גדולה היום מתמיד. הקטנת החזה אינה אחד הניתוחים הנפוצים ביותר, אולם נשים שהתברכו בחזה כבד במיוחד עשויות לראות בכך לא פחות מאשר קרש הצלה. אם גם את סובלת מכאבי גב, כאבים מרצועות חזייה לוחצות או תגובות מביכות מהסובבים, ייתכן וזהו פתרון מצוין עבורך.

היתרונות של ניתוח להקטנת החזה

בין אם את רואה ניתוח פלסטי כשדרוג קוסמטי לגיטימי, ובין אם את נרתעת מטיפולים כאלו, להקטנת חזה יתרונות בריאותיים רבים. נשים רבות מדווחות כי בעקבות הניתוח ירדה פלאים שכיחות כאבי הגב והצוואר מהם סבלו. גם הנשימה משתפרת בעקבות הקטנת המשא הכבד, ובעיות עור הנובעות מלחץ החזיה גם הן נעלמות.

נשים רבות בעלות חזה גדול במיוחד נמנעות גם מפעילויות שונות, כגון ריצה, מחול וסוגים נוספים של פעילות ספורטיבית. לעיתים קרובות נגרם להן גם נזק לעמוד השדרה, אותו ניתוח הקטנת חזה אינו פותר, אולם הוא בהחלט מונע את החמרת המצב בעתיד. במידה ונגרם נזק שכזה, הניתוח אף מקל מאוד על ביצוע התעמלות לצרכי שיקום.

הקטנת חזה וקניית בגדים – כי גם זה חשוב...

יתרון נוסף וחשוב מאוד שמביא איתו ניתוח הקטנת חזה - ושאינו קשור ישירות לבריאות, אך חשוב לא פחות - הוא מבחר הבגדים ואפשרויות הקניה. אם גם את בעלת חזה גדול מאוד, ודאי הבנת שחזה לא פרופורציונלי למידות הגוף מצמצם מאוד את יכולות הקניה.

בחנויות בגדים רגילות קשה למצוא בגד מתאים ובגדים במידות גדולות אינם מחמיאים לך ברוב המקרים. כאשר החזה מותאם כירורגית למידותיו הטבעיות של הגוף, קניית בגדים הופכת מעול לתענוג, ואין צורך בקניית חזיות יקרות בחנויות מתמחות.

מתי ניתן לבצע ניתוח הקטנת חזה?

ניתוח הקטנת חזה ניתן לבצע כאשר החזה סיים את התפתחותו, כלומר בגילאים 17-18. עם זאת, ישנם מקרים חריגים בהם ישקלו הרופאים לבצע את הניתוח לפני הגיל הזה, במידה וקיימת בעיה תפקודית ניכרת עקב גודל החזה. כמובן שבמקרים כאלה, מעורבות ואישור ההורים חיוניים והכרחיים.

ההכנה לקראת ניתוח הקטנת חזה

כפי שנהוג לפני ניתוחים פלסטיים (גם בהרמה או הגדלת חזה), חשוב ביותר להכיר את הרופא המנתח ולקבל ממנו את כל המידע הנחוץ. במהלך הפגישה הרופא יבצע בדיקה גופנית כללית וכן מדידה של החזה. בנוסף, הוא ירצה לשמוע מהן ציפיותייך מן הניתוח ויסביר לך את הסיכונים הכרוכים בו. בדיקות נוספות אשר תידרשי לעבור יכללו בדיקות דם, א.ק.ג., צילום חזה ולעיתים בדיקות נוספות, בהתאם למצבך הרפואי.

לפני ניתוח הקטנת חזה, כמו לפני כל ניתוח אחר, יש להיות בצום של מספר שעות. אם את נוטלת כדורים לדילול הדם יש להפסיק לקחת אותם כשבועיים לפני הניתוח, על מנת למנוע אפשרות של דימום מסיבי. למעשנות מומלץ מאוד להפסיק לעשן מספר שבועות לפני ואחרי הניתוח. ישנם רופאים אשר מבקשים מן המנותחת לבצע תרומת דם עצמית בטרם הניתוח, במידה והיא נמצאת בקבוצת סיכון.

ככלל, לפני כל הליך ניתוחי שהוא, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע ידועים ומנוסים שיתרמו לקבלת ההחלטה הנכונה. רצוי מאוד לבדוק את הכשרתו של הרופא המנתח ואף לבקש לשוחח עם מנותחות שעברו הקטנת חזה, ולראות את התוצאות במידת האפשר. ניתן למצוא גם שפע מידע באתרי אינטרנט רפואיים, ואין להסס לפנות אל הרופא בכל שאלה.

ד"ר מיכאל איציקסון - מנתח פלסטי מתמחה בניתוח שחזור שד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב