דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזונים - מדיטצית דמיון מודרך 

מאת    [ 07/10/2007 ]

מילים במאמר: 861   [ נצפה 3764 פעמים ]

איזונים
מדיטצית דמיון מודרך

יש זמנים של שינויים שהם לא רק אישיים לנו, למרות שנדמה לנו שזו רק -החבילה הפרטית שלי - רעידות אדמה אי שם, לחץ ברומטרי, סערות שמש ועוד סיבות אלה ואחרות, הפלנטה עצמה עוברת תהליך מדהים ואנו - כל תא בגופנו אומר לנו שמשהו קורה, משהו משתנה. אנחנו חשים לא מאוזנים, חסרי אנרגיה, עצבנים, מיואשים,מתוסכלים.
זהו זמן טוב למדיטצית איזונים וכדאי להתמיד ולחזור עליה יום יום במשך שבוע.
אחרי התהליך הראשוני של המדיטציה, בימים הבאים, מספיקה ישיבה של כמה דקות בתוך היהלום הכחול עם הגבישים המונחים בכפות ידיכם. (מידע על הגבישים בסוף המאמר). כן, כדאי שתהיה ערכה קטנה של גבישים בבית, מונחת בצלוחית או תיבה קטנה, נשמרת ומטוהרת ולא שכוחה מאובקת באחת מפינות החדר.
תזכורת - לגבי כתיבה יומיומית העוזרת גם היא לנקות ולאזן. ההתמדה בדרך זו מאפשרת לדברים חדשים, לתובנות חדשות להגיע ולשחרר את הישן.

בתהליך מדיטצית דמיון מודרך זו יתרחש איזון בין חלקים, איזון בין ימין ושמאל, איזון בין גופים אנרגטיים ומידע על חלקים אלה בודאי קראתם וחקרתם ואם לא - תמיד אפשר להתחיל או להעשיר את המידע שבידיכם. אחד הדברים הנפלאים בעידן החדש הוא תקשורת האינטרנט שמאפשרת לכל אחד להתחבר לרשת תרתי משמע.

המסע שנצא אליו יהיה מסע קסום של איזון וריפוי ותוכלו לבצעו בכל צורה שתבחרו, ברגע שאתם קוראים שורות אלה ישויות הריפוי והאיזון כבר ממתינות לכם והתהליך כבר החל. חשים את קצות אצבעותיכם מעקצצות - הנה האנרגיה כבר זורמת...

והפעם נצא אל היער... אלא שקודם לכן נתכוונן ונאפשר לעצמנו קצב נשימה איטי, נתבונן על הנשיפה והשאיפה ונצלול פנימה אל תוך היהלום הכחול השוכן במרכז האנרגטי של הלב.
הנה אנחנו ניצבים בתוכו ומתבוננים סביב על היופי הבוהק הזה בגוון כחול זוהר באלפי פאות המנצנצות סביב. בתוך היהלום הכחול, מולנו נוצר פתח ואנחנו מתקדמים ועוברים דרכו, עכשו רגלינו פוסעות על שביל והיער עוטף אותנו סביב. נתקדם צעד ועוד צעד, לאט, קשובים לשקט, רק נשימתו של היער ונשימתנו אנו. אנחנו מגיעים לקרחת יער קטנה ובמרכזה משטח, מעין שולחן נמוך ועליו ניצבת קערה יפיפיה עשויה מגביש אמטיסט. הקערה מלאה במים ובמרכז, ממש על פני המים מרחפת להבה סגולה, להבת ריפוי. לידה, סלסלה ובתוכה חמישה גבישים. הגבישים בוהקים, מנצנצים, קשה שלא להבחין שהגבישים כולם כהים, כמעט שחורים ולחלק מהם כתמים או עגולים לבנים.

הם קוראים לנו לאחוז בהם אולם עלינו לבחור רק בשניים מהם וגם זאת לא על ידי התבוננות בהם אלא בעינים עצומות, כן זו הדרך בה ייבחרו הגבישים לצורך תהליך האיזון שלנו. אז עצמו עינים והושיטו את כפות הידיים, אפשר לממש את הגבישים, להריח אותם, לטעום, להחליק אותם על עורכם, זה בסדר, בחרתם. עכשו פקחו עינים, התבוננו בגבישים שבחרתם לתהליך האיזון, ראו את הצבע, המרקם, התחושה וזכרו את מראה כדי שתוכלו אחר כך לרשום ולקבל גם את המסרים והתובנות.

שבו בנוח, השענו אל גזע עץ, חזרו להתבונן בנשימה השקטה וחושו בכל כף יד את האבן שבחרתם, היו ערים לתחושות בצד ימין ובצד שמאל ואם אתם חשים שזה נחוץ החליפו בין האבנים, העבירו גביש שמאלי לימין והימני לשמאל.
עכשו פשוט תנו לגבישים לתת את מתנתם, חושו את הפעימות שלהם והרפו, ותרו על המחשבות הרפו, תנו לעזרה להגיע, לזרום, לנקות ולרפא...

אם עולות מחשבות, זכרונות, תובנות, שלחו אותן אל קערת הריפוי, קערת האמטיסט הסגולה ואשר במרכזה על פני המים המטוהרים מרחפת הלהבה הסגולה, להבת הריפוי אשר בה מתרחשת ההתמרה.

*********************

אתם תדעו מתי מסתיים התהליך, היער סביבכם מתחיל להתעורר, אתם שומעים ציוץ ציפורים ואולי גם צלילי חליל מרחוק. גשו אל קערת המים והחליקו לתוך המים בתודה את הגבישים. התדרים שלהם ימשיכו ללוות אתכם כל השבוע אם תתכווננו אליהם.

שלוש נשימות עמוקות מחזירות אותנו לכאן ועכשו.

אפשר גם לכתוב את אשר חווינו, אפשר לשתף, אפשר לחוות את המדיטציה ביחד עם עוד אנשים החוויה עוצמתית , מרפאה ומביאה איזון ותחושה מופלאה של דרך חדשה, של התחלה חדשה.

היו ברוכים
מהות


הגבישים


טוריטלה אגת


זוהי אבן שבמרקמה אפשר לראות צדפים ושבלולים מאובנים וגווניה חומים ומעוטרים בעיגולים לבנים. היא טובה מאוד לחיזוק הקשר בין האדם לקריסטלים ולתדרי כדור הארץ . טובה לחיזוק הגופים האנרגטיים בזמני מעבר ושינוי. ככל אבני האגת מחזקת את הבטחון העצמי ומעבירה את המסר שהינך יכול להתגבר על מצבים קשים ולצאת מחוזק. עוזרת להפיג עייפות , ממריצה את פעולת מערכת העיכול ומרגיעה את הקיבה.

אובסידיאן סנופלייק

צבעה שחור אטום עם כתמים לבנים שגודלם אינו אחיד. לפעמים הכתמים עדיין אפורים. יש והכתמים הלבנים מרובים ויש שהם מעטים.
אבן של הגנה, מרחיקה נגטיביות ומנטיה להישאב למצבים לא מאוזנים. מקרקעת ויעילה בזמני שינוי. מאפשרת ראיית מצבים בצורה בהירה ולכן גם החלטות נבונות יותר. מאזנת בטן, מעיים, שרירים.

טייגר איי מולטי עין הנמר

סוג זה של עין הנמר משלב את שלושת הסוגים המטייט, ג'ספר וטייגר איי.
שילוב שיוצר שכבות של שלושת הסוגים כפסים או גוונים מוארים בזהוב וכחול מתכתי (את הג'ספר חום אדמדם אפשר לראות באחד מצדדיו). תדריו של גביש זה נושאים את האפשרות להתבונן על החיים בפרספקטיבה רחבה יותר, לחזק בתוכנו וסביבנו תקשורת בונה, להתחזק פיזית, לתת ביטוי חדש ליצירתיות שבנו ולחזק אותנו בזמן מעברים ושינויים.

אוניקס

מופיעה כחלוקים שחורים אטומים, לפעמים עם חריץ מרושת.
האוניקס מקלה על פחדים, יאוש, נטייה לדכאוניות. מחזקת החלטיות ואוביקטיביות, מעודדת קבלת החלטות נבונות ויוצרת הגנה.

אנדלוסייט

צורתה כפרוסה חתוכה מענף עבה. בגווני חום ושחור, מעוגלת חיצונית ומחוספסת כענף, בחלק החתוך נראה מעין ציור של פרח חום בהיר שמחולק על ידי צלב שחור.
משמשת להגברת הראייה של צדדים שונים בתוכנו ולכן מאפשרת ראייה יותר רציונלית. מרפאה חוסר איזון הנובע מתנאים סביבתיים אנושיים ויוצרת מרחב להתמודדות והתמקדות במטרות חדשות.
אמונה עופרה לב הורנשטיין אמנית/יוצרת
מורה ותיקה ליוגה, מנחה מפגשי דמיון מודרך ומטפלת רב תחומית, שנים רבות.
בעלת אתר האינטרנט תדרי הצבע
מרחב קסום של יצירה, ציור וכתיבה.
גלריית ציורים באקריליק, עפרונות, רישום, קולאז' ועוד, למכירה.
באתר סיפורים ומאמרים מכאן וממקומות קסומים ורחוקים, פרי עטי.

http://www.emuna.ilbiz.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב