דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתחתנים 2010 - שינויים בענף 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1948 פעמים ]

 

הילד הראשון בדרך? עומדים לתכנן טקס חתונה וקשה לכם להבין איך עושים את זה?

תכנון ארועים הוא התחלה של מסע קטן. ארועים משפחתיים מכילים המון פרטים קטנים, כשכל אחד מחייב חשיבות אישית. בסופו של עניין הטרחה משתלמת, בגלל שאתם הרמתם אירוע מופלא!

תוהים איפה תמצאו מידע על אולמי חתונות במרכז? המאמר הבא ילמד אתכם כל פרט להיות מודעים אליו בתחום הארועים.

מרגישים שאתם רוצים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון אירוע מושלם? יש גורמים שונים שאסור לשכוח בתכנון של ארוע: כמות המוזמנים, מוזיקה, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב ואווירה באולם, ביגוד יחודי, צילום סטילס וכיוצא בזה. את כל אלו ניקח בחשבון במאמר זה.

מתחתנים 2010 זה רק תירוץ

איפה עורכים את הארוע -
בכדי למצוא את המיקום הכי מוצלח לאירוע שלכם, עליכם לא לשכוח כמה דברים: מה הארוע שאתם מתכננים, סיכוי לגשם או חום כבד, היכן מתגוררים המוזמנים ומספר המוזמנים לארוע. איפה תרצו לערוך את האירוע? גן ארועים, אולי אולם, אולי ארוע בים? מה בנוגע לאירוע בבית? תחשבו טוב טוב לפני שאתם חותמים על חוזה עם גן, האם הוא מספק את כל הצרכים של האירוע?

שרותי הסעדה - לא ניתן לחגוג ארועים ולא לדאוג למאכלים. ודאו שהאולם או הגן מספק קטרינג שערב לחיכם. אולי בכלל תעדיפו לדאוג למזון בעצמכם, על ידי השכרת שרותים של חברת אוכל לארועים לפי בחירתכם. חשוב לזכור, אם אתם צרכים כשרות, בדקו שלקייטרינג יש תעודת כשרות.

משקה - שרות בר יכול להגיע בחוזה עם גן או אולם האירועים או מול חברה חיצונית. מחיר המשקאות מושפע מיוקרו של האלכוהול, מגוון המשקאות, אופן השירות של הבר וכל השירותים אחרים שתוכלו לחשוב עליהם.

בגדים לארוע - הביגוד נתון למה שאתם אוהבים ללבוש. בגד חגיגי הוא לא עניין זול, שלפעמים אפשר לעקוף. זכרו כי האירוע לא יחזור ורוב הסיכויים שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגדים פעמים נוספות. אפשר לבדוק את האופציה להשכרת בגדים לארועים. תוכלו לתפור בגד עבודת יד, כדי לא לבזבז יותר מדי על בגדים ממותגים. תוכלו לבדוק אם נמצא אצלכם בגד יפה וראוי או לשקול את האופציה לקנות דרך הרשת.

עיצובי האירוע - עיקר האווירה של הארוע; רוב אולמות האירועים נותנים מספר אופציות לאווירה של המקום. אין סיבה שתוותרו על הסביבה המרגשת שתייחד את האירוע שלכם.

DJ - מוסיקה זה מהות האווירה של המסיבה שלכם תקליטן או מוסיקה חיה, העיקר שיהיה שמח. אם אתם מעדיפים מוסיקה בסגנון מקורי ומיוחד, חשוב לא להתעלם מכך שכמה מהאורחים לא ישמחו ויש לגרום הנאה את כל הנוכחים באירוע.

צלם אירועים - כל ארוע משמח מוכרח להיות מצולם, רצוי בידי צלם מקצועי. מקובל גם לצלם את ההכנות לאירוע ועוד תמונות מבויימות. זכרו להסריט את הארוע המשמח גם בוידאו.

מתכוונים לארגן את הארוע הכי שווה שיש? רוצים לקרוא עוד על נושא זה? בואו לקרוא כאן עוד לכל המידע החיוני, החידושים החמים והטיפים הכי שווים לארוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב