דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבוסים הגרועים בעולם 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 966   [ נצפה 2697 פעמים ]

תפקודו של בוס נמדד לפי מספר קריטריונים: היכולת לבצע את עבודתו, קבלת החלטות נבונה, מודעות לקשיי העובדים, עמידה ליעדים ואמינות. לעבוד תחת בוס שהוא פחות מטוב יכול להיות בלתי נסבל. כדי לתת פרופורציות למקום עבודתכם, ריכזנו עבורכם סיפורי גולשים על הבוסים הגרועים ביותר בעולם. אם אתם חושבים שהבוס שלכם גרוע- חכו שתקראו את 15 הסיפורים הבאים.
בוסים קמצנים:
1.
 עבדתי פעם אצל רופא שהיה כל כך קמצן שהוא אפילו לא הסכים לקנות חבילת מרקרים למשרד. כשהיינו צריכים ציוד משרדי, הוא היה מכריח אותי ליצור קשר עם נציגי חברות התרופות ולבקש מהם ציוד חינמי. זה היה משפיל לבקש מנציג חברות תרופות לקנות לנו חבילת מרקרים. מעבר לכך הוא אהב ארוחות צהריים חינמיות- הוא הכריח אותי להתקשר לארגוני צדקה ולארגן לו ארוחות חינם על בסיס שבועי.
2. עבדתי פעם במזללה בה הבוס היה כל כך קמצן שהוא דרש שלא נזרוק את הכוס, לאחר שאנחנו שותים, מכיוון והיו בה רק מים ניתן לעשות בה שימוש חוזר עבור הלקוחות.
סמי- בוסים מאכזבים:
3.
 בעבודה הראשונה שלי לאחר שסיימתי את התואר, הבוסית שלי הכריחה אותי לבצע מטלות אישיות בשבילה- לכתוב כרטיסי ברכה, לשלוח הזמנות למסיבות וכיו"ב. היא ערכה מסיבה גדולה בדירה שלה והזמינה אותי.  שאלתי אותה אם אני יכולה להביא איתי את הארוס שלי והיא אמרה שכן. הייתי צריכה להתחיל לחשוד כשהיא אמרה לי שהחולצה הלבנה המכופתרת שלי והחצאית השחורה שלי יפות עליי במיוחד וכדאי שאני אלבש את זה למסיבה. כשהגענו לדירה שלה, שאלתי מתוך נימוס במה אני יכולה לעזור- היא הציגה אותי לאנשי הקייטרינג והמלצרים ואמרה לי להצמד אליהם ושלחה את הארוס שלי (שהוא אגב עורך דין) לעבוד בבר!
4. באחת העבודות הראשונות שלי עבדתי כעוזרת אישית. היה יום בחברה בו היה נהוג שהבוס לוקח את העוזרים שלו לארוחה על חשבונם. הבוסית שלי ביקשה ממני באותו היום לפנות את הפסקת הצהריים שלי כי היא צריכה את עזרתי. בתמימותי חשבתי שהיא תיקח אותי לארוחת צהריים, אך בפועל היא הייתה צריכה שאני אעזור לה לעשות טיפול נגד פרעושים לששת החתולים שלה.
בוסים סדיסטיים:
5.
 עבדתי בתור עוזרת אדמינסטריטיבית של אישה מסויימת. היא אף פעם לא דיברה בטון רגיל- היא צעקה תמיד על כל דבר! פעם היא זרקה עליי שדכן בגלל ששידכתי את הדפים שלה בפינה הימנית העליונה במקום באמצע- היא פספסה את הראש שלי במילימטר! היא קראה לי אידיוטית מטומטת על כך ששמתי סיכות משרדיות צבעוניות ולא שחורות כפי היא אוהבת.
6. היה לי פעם בוס שנהג לעמוד ליד השעון. אני, כמו כל חבריי לעבודה, הייתי צריך להיות בעבודה ב8 בבוקר בול. הוא היה עומד ליד שעון הכניסה ומתבונן בבאים למשרד. אף אחד לא רצה להיות אחרון בשורה, כי ב 8:01 אתה נחשב כמאחר. קרו מספר פעמים בהם הוא שלח "מאחרים" הביתה ולא שילם להם עבור אותו יום.
7. הבוס הקודם שלי היה אגואיסט, בור עם שגעון גדלות. לשנינו היה אותו שם פרטי אך משום מה הוא לא הצליח לזכור את השם שלי. הוא הכריח שני מנהלים זוטרים לחלוץ את נעליים ולנעול אותם הפוך כדי להסביר נקודה של "אדם לא נכון במשימה לא נכונה". הוא עשה את זה מול כל צוות העובדים ומול השותפים- הוא בייש את המנהלים ופגע בכבודם.
בוסים חסרי מושג:
8.
 הבוס הגרוע ביותר שלי היה בעלים של חברת דפוס. הוא ניסה לגייס לקוח חדש. הלקוח היה דתי במיוחד. יום לפני שהלקוח הגיע למשרד הבוס תלה על כל הקירות (גם בשירותים) תמונות של רבנים וצדיקים.
9. כשעבדתי במעבדת פיתוח תמונות, הבוס שלי שכר בחור עיוור צבעים, כדי לבצע תיקוני צבע בתמונות. אחרי שהרבה לקוחות חזרו להתלונן, החלטתי לספר לבוס שלי את המצב. הבוס שלי טען בתגובה שאני מלכלך על העבוד כדי לקדם את עצמי.
בוסים אנטי-סוציאליים:
10.
 הבוס הקודם שלי היה דווקא בחור לא רע. אבל לצערי היו כישורים חברתיים מזעזעים. היינו 10 אנשים בחברה ואני הייתי שני בשרשרת הפיקוד. אבל בכל 11 השנים שעבדנו ביחד, הוא מעולם לא ביטא את שמי נכון. בכל הזדמנות ניסיתי להציג את עצמי לאנשים מולו, כדי שהוא יוכל לשמוע את ההגייה הנכונה של שמי (שהוא לא מסובך במיוחד). למרות זאת כשהוא הציג אותי לאחרים הוא תמיד מלמל את השם שלי כי הוא לא היה בטוח איך לבטא אותו.
11. לבוסית שלי הייתה נטייה "להתהפך" במהלך שיחות. בלי שום קשר לכלום הבעת הפנים שלה הייתה משתנה, היא הייתה בוהה ישר בעיניי ומורידה את הקול שלה לטון נמוך ומלחיץ במיוחד. מכוון שכך היא מדברת לכולם הנחנו שהיא פשוט קצת משוגעת. עד שיום אחד נפלט לה במהלך ישיבת צוות שזוהי טכניקה שהיא למדה באילוף כלבים כדי להטיל משמעת.  היא ניסתה את פעם אחת על עובד שהיא לא הסתדרה איתו והחליטה שזה כלי אפקטיבי לניהול כוח אדם.
בוסים חסרי לב:
12.
 כשסבתי נפטרה , הבוס שלי הכריח אותי להביא לו עותק של תעודת הפטירה והוכחה לכך שהיא סבתה שלי לפני שהוא הרשה לי לקחת יום חופש כדי ללכת ללוויה. כשסבי נפטר כחודש אחריה, הוא סירב לתת לי לצאת ללוויה בטענה ש"הטריק הזה לא יעבוד הפעם".
13. הבוס שלי העסיק את חמתו (קשישה בת 80 פלוס) כעובדת מהמניין כדי שהוא לא יצטרך להביא לה סתם כך כסף למחייה. יום אחד הוא צעק לי להגיע מהר ותוך כדי שיחה עם אשתו (מבלי לנתק את הטלפון) הוא ביקש ממני לעשות לחמתו אחיזת היימליך כי היא נחנקת והמשיך בשיחה.
בוסים שפלים במיוחד:
14.
 הבוס שלי התקין מקרופונים זעירים במשרד כדי שהוא יוכל לצותת לשיחות בין העובדים.  לקח לנו קצת זמן אבל גילינו את המיקרופונים ועברנו לדבר בין עצמנו בקודים. בנוסף היינו מפעילים את הרדיו על תחנות עם רעש לבן רק כדי לשגע אותו.
15. באחת העבודות הראשונות שלי, קיבלתי תלוש שכר שהיו בו המון חיובים על ציוד וחפצים חסרים. ניגשתי לבוס וניסיתי להבין במה העניין- הוא הסביר לי שישנם מספר חפצים שנעלמו אז כולם צריכים לשאת בנטל. הייתי צעיר וחסר ניסיון אז קיבלתי את זה בשקט. ערב אחד נשארתי בעבודה עד מאוחר וראיתי שהבוס שלי מעמיס ציוד לטנדר שלו ובסוף החודש שוב חוייבתי על ציוד שחסר. התפטרתי מייד. אחרי כמה שנים ראיתי בחדשות שהבוס הקודם שלי נעצר על גניבה והעלמת מס.

בוס- פשוט גרוע
היה לי פעם בוס שבכל פעם שהוא היה מתחיל לדבר הוא היה שולח יד ואוחז במפשעתו. אם זה לא גרוע מספיק הוא עבד בחנות צעצועים מרכזית.

 

 

 

 

We R Hunting מתמחה בהד הנטינג וגיוס בכירים ומשרות הייטק, החל מתפקידי פיתוח דרך בניית צוותים, גיוס מובילים טכנולוגיים ותפקידי הנהלה בכירים. We R Hunting הינה חברה שותפה לרילוקיישן ג'ובס והחיבור יחדיו מבטיח יכולות גיוס הן לישראל והן בעולם ליצירת קשר , אנא פנו אלינו ב: href="mailto:general@werhunting.com" General@werhuting.com">target="_blank">General@werhuting.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב