דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בצפון - הדרך הנכונה להתחתן 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1492 פעמים ]

איך מארגנים אירוע? מעוניינים להפיק בת מצווה לילדה וקשה לכם להבין מה הצעד הבא?

תכנון מפגש משפחתי הוא לא המשימה הקלה ביותר. ארועים משפחתיים מורכבים מחלקים קטנים, כשכל פרט מחייב אתכם יחס בנפרד. בסוף המסלול הטרחה משתלמת, אחרי שהפקתם את האירוע שאף אחד לא ישכח!

מחפשים עצה בנושא גני אירועים בצפון? המאמר הזה ילמד אתכם כל מה שדרוש להיות מודעים אליו בעולם הארועים.

מרגישים שאתם רוצים להבין הכל על ארגון ערב שאף אחד לא ישכח? יש פרמטרים רבים להם צריך לייחס חשיבות בתכנון ארוע: מספר מוזמנים, דיג'י, בר וקיטרינג, האופן בו מעוצב האולם, בגדים מיוחדים, צלם וכולי. על כל אלו נעבור כאן.

גני אירועים בשרון זה מקום טוב להתחיל

היכן יערך האירוע -
כדי לקבוע את המיקום הכי מוצלח לארוע, חשוב לזכור כמה פרטים קריטיים: מהו הארוע, סיכוי לגשם או חום כבד, איפה מתגוררים האורחים ומספר המוזמנים לאירוע. איפה תרצו לערוך את הארוע? בגן או אולם אירועים, או ארוע בטבע? אולי תעדיפו בכלל אירוע בבית? חשבו על כל האופציות לפני שאתם סוגרים חוזה עם גן או אולם, האם הוא ממלא את כל הצרכים שקבעתם לעצמכם?

קייטרינג - אסור לתכנן אירוע בלי לספק לאנשים קיטרינג. חשוב לוודא שמקום הארוע מספק מגוון מאכלים טעים ואיכותי. לעיתים מומלץ לדאוג למאכלים לבדכם, על ידי השכרת שרותים של חברת קטרינג שאתם אוהבים. במקרה ואם האורחים שלכם דתיים או שומרי כשרות, אל תשכחו לוודא שהמקום כשר.

בר משקאות - ברמנים ואלכוהול מגיע בתוך החוזה מול גן הארועים או האולם או באמצעות חברה חיצונית. עלות האלכוהול מושפעת מאיכות המשקאות, המגוון, אופי השירות של הבר וכל התוספת האחרות שתבחרו.

שמלה או חליפה - השמלה או החליפה נתונים להעדפותיכם. בגד חגיגי הוא סיפור לא זול, שאפשר לעקוף בדרכים יצירתיות. זכרו כי האירוע הוא חד פעמי ונראה שלא תזכו להזדמנות ללבוש את הבגדים האלה אחרי שהארוע הסתיים. שקלו את האופציה להשכרת בגדים לארועים. אפשר גם לעצב בגדים יחודיים, להמנע מהוצאות מיותרות על מותג יקר. נסו להסתכל אולי נמצא אצלכם בגד חדש ומהמם או אולי אפילו להזמין דרך הרשת.

העיצוב של האירוע - מרכז האירוע שלכם; רוב גני הארועים נותנים כמה אפשרויות לעיצוב המקום. אל תסכימו לוותר על התחושה המיוחדת שאתם רוצים לייצר.

מוסיקה - המוזיקה מהווה את מהות האווירה לחוצים? מתלבטים לגבי די ג'יי או להקה, העיקר שיבדרו את האורחים. אם אתם אוהבים מוסיקה בסגנון לא במיין סטרים, חשוב לזכור שלא כל האורחים ישמחו ויש לגרום הנאה את כל הנוכחים בארוע.

צלם - כל אירוע מרגש מוכרח להיות מצולם, רצוי בידי צוות מקצועי. מקובל גם לצלם את ההכנות לארוע ועוד תמונות מבויימות. אל תשכחו לתעד את השמחה גם בתצלום וידאו.

חושבים על לארגן את מסיבת העשור? רוצים פרטים נוספים בנוגע להנושא? קראו כאן עוד לכל הסודות, הדברים החדשים והצעות הכי מקוריות לשמחות שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב